Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Cyber robbanás

Aldor egy kereskedő volt a Zetr galaxisból. Volt egy űrhajója, a Trade Star, amivel éppen egy bolygó felé tartott. Eközben Aldor bámulta a messzi csillagokat és azon gondolkozott, hogy tényleg végtelen-e az univerzum. Hogyha bejárhatna minden egyes bolygót, és több ezer más életformával találkozhatna... Vajon milyen fejlettek lehetnek az univerzum többi lényei? - gondolkodott magában Aldor, amikor hirtelen megbillent a hajó. A biztonsági rendszer beindult és csak a feldúlt legénység hangja hallatszott. A kereskedő kapitány elsétált a hídhoz.
- Mi történik itt, tiszt?
- Uram, az űrkalózok megtámadtak.
- Kalózhajó erősségei?
- Fegyverszint 2, páncélszint 4, irányíthatóság 3.
- Rendben. Mivel a fedélzeten nincs harci eszköz, segédhajtóműveket beindítani, motort a maximális szintre, fénysebesség!
- Igenis. - mondta a pilóta, majd meghúzott egy-két kart, és megnyomott egy világító vörös gombot. Érezni lehetett, hogy kicsit felgyorsulnak. A hajó elkezdett remegni, majd egyszer csak megnyúlt és zajtalanul eltűnt.
Pár óra múlva feltűnt a radaron egy tucat fénylő pont. Aldor odasétált és látott a messzi sötétben sok kis pontot. Aztán ahogy közeledtek, egyre tisztábban látszottak. Egy idő után már látták teljesen, de inkább azt kívánták volna, hogy ne lássák. Egy tucat, tüzelésre kész kalózűrhajó lebegett előttük.
- Pilóta! Tudunk fénysebességgel menni?
- Sajnos nem, uram! Még nem töltődött vissza az elhasznált energiamennyiség.
- Ajaj!
A kalózhajók egyszerre tüzeltek. A kereskedőhajó többször is megingott.
- Feladjátok?! - szólt a kommunikátorból a kalózkapitány.
- Soha! - vágta rá Aldor.
- Uram! Megsérült az üzemayagraktár!
- Jaj ne! ... De nem mellette vannak a cybergránátok?!
- Menekülés! - ordította a kapitány. - Mindenki a mentőkabinokba!
A legénység elérte a kabinokat, de a kilővéshez túl késő volt. A lángok elérték a cybergránátokat és berobbantak. Az űrhajó felrobbant és magával vitte a kalózhajókat is.
Hasonló történetek
3442
Valóban nem volt nagy a probléma. A krionok földön kívüliek voltak, egyike a kevés értelmes fajnak, akikkel összefutottunk, de rossz szándékúak. Az emberiség fejlettebb technológiája, és jóval nagyobb szaporulata mindig is kordában tartotta őket – de egyedileg időről-időre elkövettek bűncselekményeket. A hajójuk is jóval alulmaradt a csapat első osztályú kutatóhajójánál, mindössze annyit kellett tennie a pilótának, hogy emeli a sebességet...
3606
Dzséjt örömmel forgatta fénykardját. A zöld penge könnyedén hárította el a felé suhanó lövedékeket, szelte ketté a droidvázakat. Aztán meglátott egy alakot a forgatag közepén és elindult felé. Közben folyamatosan forgatta, pörgette fegyverét, minden mozdulattal elpusztítva egy droidot. Aztán hátát nekivetette Nakata Kortel Jedi mesternek, s ketten együtt halálos táncba kezdtek...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manó01 ·
Annyira azért nem!!! Próbálkozik, legközelebb jobb lesz!
Ne vedd el a kedvét...:) A story valami olcsó tv-s sci-fi sorozatra emlékeztet...kidolgozhatta volna jobban is,meg nem ártott volna bele valami a saját fejéből,de azért mindent összevetve....jó.:)

dstella ·
:smile: :smile: :smile:

CSAK A PUFFIN AD NEKED ERŐT ÉS MINDENT LEBÍRÓ AKARATOT!!!!!
BANZÁÁÁÁJ

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: