Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Cumikezdes

En Judith vagyok, 48 eves, tobb mint egy eve cumizok egy kamionos parkaloban. 2 eve van egy szeretom, amelyikkel nagyon jol ertekezek, foleg a sexualis dolgokban.
Legelore nem szerettem szopikalni, nehany honapja mind csak szimpla sex volt kozottunk..de o mind mondta nekem hogy nagyon szeretne hogy szopikaljak is. Nehany dugas utan, o szokott inni 2-3 uveg sort, es azutan 1-2 oraig felvolt alva a farka es ebben az 1-2 oraban nem is gecizett, ebben az idoben tudtam semmi problema nelkul szopikalni... A kezdetben, szopikaltam tobbet a fejecsket es a golyokat es lassan, lassan kezdtem minel tobbet venni a szamba, addig ameddig a fejecskeje a torkomhoz jutot. O ebben az idoben, nezett porno videokat amelyikekbe a leanyok nyeltek le a gecit es o mind csak ugralt engem hogy nyeljem le en is. Egyszer
amikor nagyon felvoltam izgulva megengendtem hogy gecizzen a szamba, oszeszedtem a gecit a szamban es lenyeltem az egeszet, de nem volt olyan rosz ize amilyenek en gondoltam, egy kicsit sos volt de nem volt problema. A kezdet volt a legnehezebb mert azutan minden szopikalas utan, engedtem hogy a szamban gecizzen es en nyeltem le.
Minden jol ment egy evig, o dolgozott, en kerestem de nem kaptam munkahelyet es unatkoztam egesz nap othon, es meg beszelgetunk errol a dologrol a szeretomel is, es o egyszer viccbol azt mondta hogy kivet a torokhoz, egyszer ugy jot a szo hogy azt mondtam neki, gyere probaljuk ki, de nem tudom milyen eselyeim vannak mert  sok fiatal szep leanykak vannak...es en eleg oreg, egy kicsit kover is voltam, es nem tudtam hogy elfognak-e fogadni.
A szeretom nagyon komolyan vette ezt a dolgot es a munkahelyin beszelt ket ferfival errol a dologrol. Egyik este kimentunk es talalkoztunk a szeretom ket munkatarsaval...
Nem nagyon voltak megelegedve, mert eleg idos voltam es egy kicsit dundi is, de azt mondtak hogy vegul is egy cumizasra elfogadhato vagyok, a szeretom is belevolt egyezve. Következtek a követelmények a cumizasnal es ezek a kovetkezo dolgokban altak: hogy csinaljak melytorkozast, ne hasznaljam a kezemet nagyon sokat es befejezoleg hogy
gecizzenek szamban es nyeljem el, es ne foljon ki semmi a szambol mert osszepiszkozom a kabint. Meg beszelgetunk,en megittam a kavet, es felkeldtem az asztaltol es bementem a furdoben hogy felkeszuljek a cumziasra. Viszjottem 5 perc alatt a cickoimmal kiveve, nagyon tetszett nekik az en cickoim. Azutan letergyeltem az elso melle, o kivette a faszat, amelyik meg nem volt felalva...4-5 perc szopikalas utan felalt es azutan azt mondta nekem hogy tobbet ne hasznaljam a kezemet, hanem hagyam ot hogy iranyitson. Osze szedte a hajam a bal kezibe es kezdte huzni a hajam azert hogy a fasza minel tobbet menjen a szamban. O eszrevette hogy nekem faj, amikor huzza a hajam es azt mondta hogy hagyam a fejemet lazan, es akkor nem lesznek problemak. Nehany ido mulva, megtanultam, es jutot a fejecskeje a torkamban is, eleg nehez volt...
Eleg kellemes volt a fejecskeje, a szopikalas vege fele, ertesitet hogy fog gecizni, ebben az idoben tartotta a fejecskeit a szajamban es o dorzsote a farkat, amedig kispricolta a gecijet a szamba, nagyon sok gecije volt a farkaban, az en szeretomnek soha sem gecizett ilyen sokat mind ez a ferfi.
Lenyeltem az egesz gecit es azutan megpucoltam szepen a farkat mert szep tisztan kellet hagyni, meg volt a fejecskein nehany csepp gecije es addig meg szoptam a farkat  ameddig szaraz es tiszta maradt. Nagymertekben megvolt elegedve a kliens es azt mondta hogy meg fogok tanulni az idoben tobb dolgot...A masodik ferfi megakarta probalni egy poziciot amelyikbe en ugy szopikaljam mindha egy kabinba lennek. O felhuzta a figyekmemet hogy ugy csinaljam hogy amikor a szamba fogja spricolni a gecijet akkor ne foljon ki semmi a szajambol. Megszoptam nagyon jol a farkat es egy ido mulva pompalta a gecijet a szajacskamban...jol sikerult megfogjam a szamba a  gecijet es egy csepp sem fojt ki a szambol. A gecijet hamar lenyeltem. Ez a cumizas utan kimentunk a konyhaban, ott ahol vart a szeretom, amelyiknek azt mondtak a kliensek hogy eleg jol cumiztam, ugy maradt hogy ezek a ferfiak meg fognak keresni klienseket es aztan megbeszeljuk az arat ist. Nem telt el egy het sem es a baratom viszament munkaban
es azt mondta nekem hogy felhivtak a kliensek es van 4-5 ferfi amelyikeket lekell szopikaljak egy tir parkoloban. Eleg jo volt, de lehetot volna meg jobb is...A masodik nap egyik abbol az 5-bol, utanam jott az on taxijval, kivitt a varosbol, es en nagyon felvoltam izgulva azert hogy most mi fog tortenni, de ok megnyugtatak es azt mondtak hogy nem lesz semmi problema. Odaertunk es ott levoltak parkalva tobb Tirek, o kiszalt a kocsibol es oda ment hogy beszeljen a TiResekkel. Aztan odahivott az elsohoz es  nagy nehezen felultunk a kocsijaba, ott volt egy eleg nagy agya es ott cumiztam le a ferfit. Nekem ez volt legelore amikor szopikaltam egy kocsiban, TIR-ben, eleg jol mentek a dolgok csak hogy a vege fele egy kicsit feltem mert huzta a hajamot es feltem hogy nehogy megnyuvadjak amikor fog spricolni, szerencsem volt es amikor o kezdet gecizni levette  a kezit a fejemrol es nem voltak problemak. Oszetudtam szedni az egesz gecijet a szamba, es lenyeltem. Igy volt mindegyikkel es hazafele a taxiba megkerdezett a sofor, hogy volt...hogy ment a dolog..En azt valaszoltam hogy eleg jol ment, a gecit letudtam nyelni...amiutan kieresztete egeszen magat. O erre azt mondta hogy jo lenne megtanuljam nyelni a gecit akkor a spricolas kozben..es vegul is megis tanultam. Minden jol ment azutan, most egy honapja egyik kliens reklamalta hogy ragados szajam van azert mert nem nyeltem el jol az elozo kliens gecijet es a szamba maradt egy kicsi abbol. 4 kliens utan elsimerem hogy kell igyak egy pohar teat azert hogy oblitsem ki a szamot. Maskor tobbet nem tortent meg ez a dolog mert vigyasztam arra hogy 10-15-szor is nyeljek hogy menjen jol le a geci a torkamon. Azutan meg szereztem klienseket a varosbol is, nagyon jol megy szopikazas. Most egy kicsit orvosi szabadsagon vagyok mert kijott it a szajam melett nehany pattanasok, de remelem hogy 2 het allatt hejre jovok es fogom fojtatni a szolgalatomat.
Hozzászólások
További hozzászólások »
barri ·
Nem a helyesírás a lényeg itt, hanem a különleges helyzet. Engem érdekelt.

judith48 ·
hat a helyesirashoz nem nagyon ertek , de remelem meg lehet erteni az irast

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: