Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csoki és Andi

Péter vagyok 17 éves. Érdekes dolog történt velem néhány napja.  Andi 15 éves, a szomszédomban lakik egy emeleten velem. Szép arcú, átlagos külsejű lány, nem öltözik kihívóan. Azon kívül, hogy köszönünk egymásnak, nem fordítottunk egymásra különösebb figyelmet. Talán mindketten el voltunk foglalva a mindennapi teendőkkel, így amikor találkoztunk, csak egy hello - hello köszönés erejéig futotta. Andi rossz családi körülmények között él, szülei állandóan veszekednek. Talán e miatt is nem gondoltam rá, hogy foglalkozzak vele.


Időnként előfordult, hogy Andi anyámhoz jött látogatóba, ilyenkor beszélgettek egy ideig. Én ilyenkor legtöbbször a szobámban voltam és csak köszöntem neki. A számítógép és az internet eléggé lefoglalt. Ha találtam magamnak egy témát, hetekig tudtam keresni utána.
Szüleim hétvégenként rendszeresen a kertjükbe járnak, én viszont nagyon nem szeretek oda menni, ott nincs számítógép, internet.
Múlt hétvégén is ez történt.
Már szombat reggel korán készülődtek a telekre. Ilyenkor persze mindig megy a veszekedés, hogy gyere, mert neked is segítened kell, de hosszabb huzavona után mindig itthon maradok.
Így történt ez most is, persze már korán reggel felidegesítettek.


Önszorgalomból, kisebb programok fejlesztésével is foglalkozom néhány hónapja, így egy problémamegoldást kezdtem el keresgélni az interneten, de nem igazán találtam meg.
Pihenés képpen, gondoltam egy kis csokit eszem, de nem találtam a konyhában.
Tudtam, anyu mindig tart itthon, valahol eldugva, ezért a ruhásszekrényt vettem célba, hátha ott a titkos csoki tároló.
Meg is lett a rejtekhely. Törtem is egy darabot, a csokik mellett azonban egy CD, vagy DVD-t találtam.
Vajon mi lehet ez? - Gondoltam, itt a szekrényben.
A lemezen semmi felirat nem volt, se márkajelzés, sem más.
Kíváncsiságból betettem a CD lejátszóba, hátha zene van rajta.
Nem játszotta le. Ezek szerint DVD.
Bekapcsoltam a TV-t, és a DVD lejátszót.
Meglepődtem, amikor jó kis pornó film kezdett kibontakozni néhány perc után.
Ritkán a számítógépen is néztem ilyesmit, mikor egyedül voltam és játszani akartam magammal.
A film ismeretlen volt nekem, ezért gondoltam megnézem, ha már így alakult.
Ha egyedül vagyok, naponta 3-4 alkalommal is kielégítem magam.
Reggel és este szoktam. Mielőtt felkelek, hozzászoktam, hogy csinálom,
és este, elalvás előtt, ilyenkor lassan játszom vele, sokkal nagyobbakat szoktam élvezni így.
Ma reggel persze nem csináltam. Korán keltettek a szüleim és még fel is idegesítettek.
Éreztem, hogy kezdek felizgulni, elővettem a farkam, és mivel a szobában voltam, nagy széles ágyon, kényelmesen végigfeküdtem és lassan húzogatni kezdtem fel-le, ahogy este is szoktam. A szokatlan jelenetekre egyre jobban beindultam.
Hirtelen csöngettek!
Ki a fene lehet az, mérgelődtem, pont ilyenkor.
Kirohantam, és kinéztem az ajtón. Andi az!
- Anyukád? - kérdezte.
- Lementek a telekre. Gyere be.
- Gondoltam, átjövök hozzá beszélgetni egy kicsit. Otthon megint rossz a hangulat.
- Kérsz csokit?
- Persze.


Nem tudom, miért mondtam, hogy gyere be. Talán véletlenül csúszott ki a számon. Bementünk a szobába. Akkor vettem észre, hogy én hülye, bekapcsolva hagytam tévét. Égtem, mint a papír, amikor Andi meglátta a filmet.
- Látom tévézel! - mondta nevetve.
- Hát igen... Bocs, kikapcsolom.
- Nem kell, én is néztem már ilyet!
Ezen igazán meglepődtem. Adtam neki egy kis csokit, majd leültünk az ágyra, és mintha semmi nem történt volna néztük tovább a filmet.


- Ez a Józsi bácsi DVD-je - mondta Andi. - Én is láttam már. Megtaláltam a szüleimnél eldugva.
- Akkor úgy látszik az én szüleim is kaptak egy példányt belőle.


Kis idő múlva éreztem, hogy megint szűk lesz a nadrág. Keményedni kezdett a dákóm, s nem igazán bírtam magammal. Valahogy be kellene fejezni, mert érzem, hogy szétdurranok, gondoltam.
Átmegyek a másik szobába, és lefekszem az ágyamra, szerintem rövid idő alatt elélveznék, s majd visszajövök, futott át rajtam a gondolat. Felálltam, és indulni akartam, de a farkam igencsak állt, nem lehetett nem észrevenni a nadrágon keresztül.
- Hova mész? - kérdezte.
- Csak a másik szobába, mindjárt jövök...
- Nem kell elmenned, itt is csinálhatod előttem, gondolom, azt szeretnéd. Még nem láttam igazit, csak filmen, megnézném, hogy élvezel el! Már nagyon felizgultam én is a jeleneteken, nedves a puncim!
Azt sem tudtam, hogy köpjek vagy nyeljek hirtelen!
- Oké, de akkor te is csinálod magadnak!
- Jó, de mindenki csak saját magának!


Elővettem, végre kiszabadítottam, mert nagyon kényelmetlen volt már a nadrág. A kéjcseppektől, már nedves volt az alsónadrágom, és a makkomon is megjelent a csillogó máz. Lefeküdtem az ágyra és kényelmesen elhelyezkedtem.
Ő is levette a nadrágját, és minden szégyenkezés nélkül letolta a bugyiját is. Mellém feküdt, de az ágy másik felén. Csak alulról vetkőzött le, a felső ruháját magán hagyta.


Kb. fél méter lehetett közöttünk.
Eléggé zavarban voltam, még én sem láttam lányt így meztelenül a valóságban, pláne ilyen közelről.
Gondolom benne is volt egy kis óvatosság, talán azért nem mert közelebb jönni.
Nem sokat láttam a puncijából ilyen távolról. Bolyhos kis szőr fedte és keskeny kis vájat tűnt el a combjai között, bár elég izgató volt a látvány.
Így pár percig még nem is kezdtem hozzá, csak néztem, és próbáltam elképzelni milyen lehet még. Az interneten sokat olvastam ilyen témákban, elméletben viszonylag tájékozott voltam. Gondoltam megvárom, míg elkezdi, és amikor már nagyon beindult, akkor élvezek én is, hátha jó érzés neki, ha engem is lát, hagyom, hogy előbb ő élvezzen el.
Már hozzákezdett. Kis terpeszbe tette a lábait, majd egyik kezével széthúzta a szeméremajkait. Kicsit megnyalta a másik kezét és a nedves ujjaival, szépen lassan elkezdte a csiklóját körkörösen simogatni.
Közben figyeltem ütemes mozgását, s el is felejtkeztem saját magamról.
Belefeledkeztem a látványba, s mindenféle gondolatok keringtek bennem.
Milyen jó lenne vele? Én is csinálhatnám neki? Nyelvemmel is segítenék, mint ahogy a filmen van. Láttam egyre jobban felizgul. Halkan lihegni kezdett, s csípője fel-le mozgott ütemesen. Lágy hangok hagyták el az ajkát. Láttam, hogy közben a merev farkamat nézi.


Gondoltam mindjárt elmegy, ezért én is elkezdtem játszani magammal.
Éreztem nem kell már sok és hamarosan kilövell a spermám. Közben Andi hangosabban kezdett lihegni már-már halkan sikítozott, gyorsabban simogatta magát, időnként a másik kezével benyúlt a puncijába és gyors ütemben ki-be dugdosta ujját. A körkörös mozgást most felváltotta függőleges mozgatással.


Már nem bírtam én sem tovább. Nagyon meglepődtem magamon is. Több részletben lőtt el a farkam. Az első kis mennyiség volt, de messzire ment, Andi felsőruháját érte el a mellei közelében.
A második nagyobb mennyiség, ez kettőnk között kötött ki az ágyon. A harmadik adag pedig a hasamat áztatta el.


Szinte egyszerre mentünk el Andival. Láttam, hogy hasa hullámzik, csípőjét gyorsan fel-le mozgatja s lihegve éri el a csúcsot.
Ott feküdtünk az ágyon, mosolyogva néztük egymást.


- Bocs, hogy rád ment. Ekkorát még nem spricceltem.
- Semmi gond. Jót élveztem. Végre ki tudtam kapcsolni nem kellett félnem a szüleimtől. A múlt héten megvolt, akkor nem szoktam, és már lassan két hete nem élveztem. Már hiányzott.
- Gyakran csinálod?
- Kb. hetente egyszer. A szüleim miatt elég feszült vagyok, csak időnként gondolok rá.
- Hú az nekem kevés lenne. Én naponta legalább kétszer, de ha egyedül vagyok többször is. Van barátod?
- Nincs, még nem voltam senkivel, ha erre vagy kíváncsi.
- Nekem sincs senkim, még barátnőm sem volt.
- Helyes srác vagy. Megtetszettél mióta ideköltöztetek. Azért is szoktam hozzátok jönni beszélgetni, hogy többet lássalak.
- Köszi. Te is jól nézel ki. Én egy kicsit félénk vagyok, nem merek kezdeményezni. De ugye nem mondjuk el a szüleinknek?
- Persze nem, remélem, nem jönnek rá.
- Tudod, mit? Mostmár mindig csináljuk együtt, jó? Én addig nem nyúlok magamhoz, amíg újra nem csináljuk megint!
- Rendben, remélem azért két hétben egyszer alkalmunk lesz rá. Szüleid mikor jönnek haza?
- Csak holnap este.
- Átjöhetek holnap is?
- Persze, várlak!


Mindketten felöltöztünk, Andit kikísértem az ajtón. Kikapcsoltam a filmet és visszatettem ugyan oda, ahol megtaláltam.
Nagyon vártam már a holnapi napot. Kitaláltam, hogy valami újdonsággal kellene meglepnem.
A nyelvemmel csinálnám. Biztos nagyon élvezné! Holnap hátha ki tudnánk próbálni.
Azért még az interneten kutattam, hogy mit szeretnek a nők igazán, mi esik jól nekik.


Este nagy erőfeszítésbe tellett, hogy ne csináljam. Nehezen is tudtam elaludni.
Reggel 9 körül keltem, mert későn aludtam el.
10 óra körül jött Andi.


- Már vártalak, mondtam neki.
- Én is vártam, hogy végre átjöhessek - viszonozta.


Megfogta a kezem, és bementünk a szobába. Nagyon jól esett, hiszen most először érintett meg lány. Éreztem milyen puha finom a keze.
Nem hittem volna, hogy ilyen finom bőre van. Leültünk az ágyra.


- Jól aludtál? – kérdezte.
- Nem igazán, csak későn tudtam elaludni.
- Én jól aludtam, sikerült korán lefeküdnöm.


Éreztem kicsit zavarban vagyunk mind a ketten. Tegnap úgy véletlenül, magától ment minden. Ma pedig mintha egy kicsit erőltetve lenne az egész.


- Szeretnéd? - kérdeztem Anditól, zavartan.
- Persze - válaszolta.
- Ma vetkőzzünk le teljesen, szerintem úgy még izgatóbb - javasoltam.
- Hát jó - kicsit vonakodott Andi -, de azért ne menjünk túl egy határon. Azt még nem szeretném.
- Persze én sem, de szerintem azért segítsünk egymásnak.


Levetkőztünk, ruháinkat csak úgy ledobáltuk az ágy szélére, rendetlenül.
Andinak szép alakja van, formás kicsi melleit most láttam először.
Mire levetkőzött már keményen állt a szerszámom, megjelentek rajta a kéjcseppek.
Közel feküdtünk egymás mellett, s fogtuk egymás kezét.
Tegnap olvasgattam arról is, hogy nagyon szeretik a lányok, ha csókolgatják a testüket, simogatják őket.
Oldalra fordultam, s kezemmel lassan elkezdtem simogatni az arcát majd a nyakát. Nagyon izgató volt a puha bőrét érinteni.


- Milyen finom kezed van - szólalt meg Andi -, jólesik, hogy simogatsz.
- Igen? Neked is finom a bőröd.


Bátortalanul, de megfogtam a melleit. Láttam jólesik neki. Kis mellei elfértek a kezemben. Itt tovább időztem, láttam izgatja érintésem.


Közelebb húzódtam és adtam egy puszit az arcára. Meglepődött, de ő is viszonozta. Lejjebb kezdtem simogatni a csípője és a köldöke felé.


Majd ő is megérintette a derekam és simogatni kezdett. Olyan érzés volt, mintha megrázott volna valami. Ő az első lány, aki simogat engem. Oly csodálatos!


Így oldalt, közel fekve hozzá, szerszámom a combjához ért és elég mennyiségű előváladék folyt ki a combjára.
Lassan odanyúltam és letöröltem róla, de láttam, hogy combjai érintése különleges érzést váltanak ki belőle. Így tovább folytattam a simogatást azon a tájékon.


- Ez nagyon jó, csináld még - mondta halkan -, egészen felizgattál.


Egy darabig egyik, majd a másik combját simogattam. Széttárta combjait s bozontos puncija egészen láthatóvá vált így.


- Tedd oda a kezd, sóhajtott.


Hirtelen nem is tudtam mit kell tennem, de segített, oda tette a kezem, majd kicsit széthúzta a szeméremajkait és ujjamat rátette a csiklójára.
Azelőtt még nem láttam és nem is éreztem ilyet, de lassan elkezdte mozgatni a kezemet rajta. Tanított, hogyan tudok örömet szerezni neki.
Kis dudort éreztem ott, mely enyhén nedves volt. Visszaemlékezve a tegnapi napra, körkörösen kezdtem mozgatni az ujjam rajta.
Másik kezemmel óvatosan, lejjebb a puncijába nyúltam s ki-be húzogattam az ujjam, ahogy láttam tőle.


- Fogd meg te is - mondtam.


Először csak két ujjal ért hozzá, bátortalanul, de lassan rátette az ujjait.
Abbahagytam csiklója izgatását, és segítettem neki, hogy megfogja, megmutattam, hogyan kell felhúzni a bőrt, úgy, hogy ne fájjon, és szép lassan húzogatni kezdte.
Majdnem elszálltam a gyönyörtől, hogy ilyen selymes keze van, és a dákómat fogja! Erőt kellett venni magamon.


Visszatettem a kezem a csiklójára és tovább simogattam.
Ahogy tőle láttam nemcsak körbe, hanem fel le is mozgattam a kezem.


Éreztem, hogy nem bírom már tovább visszatartani.


- Mindjárt élvezek, ne hagy abba, csináld még!


Kilövellt belőlem a sperma. Beborítottam a nyakát, a melleit az egész hasát a köldökéig. Közben Andi ütemesen húzogatta még, mintha mindig is ezt csinálta volna.
Az hittem elájulok, annyira fantasztikus volt!


- Segítek a nyelvemmel is - mondtam.


Ezen igazán meglepődött, nem számított rá. Lejjebb csúsztam az ágyon, befeküdtem a combjai közé.
Most láttam igazán közelről, először puncit.
Széthúztam az ajkait.
A keskeny kis hasadékból kis dudor és kis rózsaszín bőr kukucskált kifelé.
Lejjebb a hüvelyénél halvány kis bőrdarab takarta el a többi részt a bejárattól kicsit beljebb.
Ahogy eddig láttam képeken biztos a szűzhártyája volt, még tényleg nem volt senkije, nem hazudott.
Óvatosan csiklójához tettem a nyelvem hegyét, erre picit nevetni kezdett.
Kellemes, enyhén sós íze volt.
Majd megismételtem azokat a mozdulatokat a nyelvemmel, amit a kezemmel is csináltam. Közben fel-fel néztem a szemébe, láttam nagyon felpörgettem már.
Lassan emelgetni kezdte a csípőjét, szinte akarta, hogy hozzányomjam a nyelvem. Így is tettem. Kezeimet kinyújtottam s a melleit markolásztam.
Éreztem, hogy hasa ütemes hullámokat lejt. Csípője megemelkedik és halk sikongatós hangon lihegve élvez el. Fejét hátra rántja, kezét ökölbe szorítja. Még nem hagytam abba, így hosszan szinte megmerevedik, majd elernyed a teste.


Feküdt egy kicsit, szinte alig kapott levegőt.


- Nagyon megleptél a nyelveddel!
- Gondoltam, ez lesz a mai meglepetés.
- Amikor élveztél, éreztem, hogy nagyon kemény a szerszámod, szinte lüktetett amint elmentél. Annyira felizgatott! Arra gondoltam, milyen lenne vajon magamban érezni.
- Én is arra gondoltam, amikor a nyelvemmel a puncidhoz értem és éreztem, milyen nedves és meleg, hogy jó lenne benned lenni. Van a fiókomban gumi, de biztos annak akarod adni, akit majd nagyon szeretsz és úgy gondolod ő lesz az igazi az életedben.


Lassan visszamásztam mellé. Simogatni kezdtem az arcát, s a hajába túrtam. Gyengéden puszit adtam a szájára.


Spermám még mindig ott fénylett a testén.


- Letöröljem? - kérdeztem.


- Nem fontos. Nagyon jól esik így veled itt feküdni. Olyan megnyugtató. Mit gondolsz, lehetne közöttünk több is, mint barátság?
- Szerintem igen - válaszoltam bátortalanul. - Te vagy nekem az első lány, akit megérintek, és aki megérintett.


Átöleltem, és most már hosszabb ideig puszilgattam a száját, lassan csókba feledkezve.


Önfeledten simogattuk egymást, csodás érzéseket keltve egymásban.
Majd lassan felkeltünk, felöltöztünk, és kikísértem Andit az ajtóhoz.
Még egy csókot adtam a szájára.
Megbeszéltük, hogy egyelőre nem szólunk a szüleinknek. De amikor tudunk találkozunk, és folytatjuk a kellemes időtöltést egymással.

Hozzászólások
További hozzászólások »
cxkmet ·
Jöhet a folytatás!

John55 ·
Nagyon aranyos! :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: