Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csók

Minden ott kezdődik, hogy egyszer hazafelé jövök a suliból egy hideg, fázós, decemberi napon. A megszokott útvonalon, megszokott társakkal, megszokott tempóban. Minden megszokott mindaddig, amíg meglátlak a szemben lévő megállóban. Sokszor volt már ilyen, de valahogy most mégis más. A szívem is a szokásosnál gyorsabban ver. Érzem, hogy nem lesz megszokott ez a találkozás. Leszállok a buszról, átnézek a túloldalra a megállóba… kis ideig tűnődök, mert nem vagy már ott. Vagy csak álmodom? És csak pillanatnyi látomás volt, hogy láttalak? Időm sincs tovább gondolkodni, tudom, hogy mennem kell tovább, hazafelé. Az eszem helyett az ösztönök visznek előre. Nem tudom hová tűntél, nem tudom miért figyellek egyáltalán és miért kell elviselnem, hogy nem vagy mellettem… csak azt tudom, hogy hazafelé tartok. Olyan mesebeli érzés tör rám, melyet még sosem éreztem: a remény tüzét érzem a közelemben egyre nagyobb lánggal lobogni. Megfordulok, hogy rátérjek a hazafelé vezető útra, a többiek után. Valahogy magával ragadott a pillanat varázsa, úgy érzem, mintha nem is itt lennék, messze elkalandoztam. Hirtelen elámulok… egy ismerős alak, egy ismerős arc néz rám kedvesen, szikrázó kék szemeiben ég a láng, egy eddig ismeretlen, forró, kiolthatatlan láng. Ez a pillanat rettenetesen hosszú, szinte örökké tartó, szemeid tüzétől nem tudok szabadulni. Te is mélyen a szemeimbe nézel, közben suttogsz valamit… nem igazán értem, mintha elvarázsoltak volna, nem értelmezem a dolgokat, a történéseket, csak azt érzem, hogy most nagyon jó nekem, érzem, hogy kapcsolatba kerültem valakivel, aki nagyon sokat jelent nekem, tudom, hogy ez neked is jó érzés. Még mindig ott a láng a szemeidben, szinte fűti testemet a csodálatos láng, mintha belém költözne tested melege… Érzem, ahogy egy hópihe végigsiklik arcomon, látom tekinteted tisztaságát.

Egyszercsak meleget érzek kihűlt testemen... igen, te vagy az… te vagy a meleg forrása. Kedvesen, biztosan, de mégis óvatosan megérinted a nyakamat. Megfogod arcomat, beleremeg a föld is. Csak állok ott, és azt hiszem, mindez csak álom… de nem… csodálatos dolog történik ekkor: puha ajkaid hozzáérnek az enyémhez és forró csókban találkoznak... ez a pillanat megállíthatatlan, végtelen boldogságot hoz mindkettőnknek. Életem első csókja ez, olyan édes, mint a méz.. .talán még annál is édesebb... Újra belenézek lelked tükrébe, és amit látok, elmondhatatlanul gyönyörű és tiszta, leírni lehetetlen. Arcodon egy kedves mosolyt látok kibontakozni, mesebeli tájakon járok lelked világában. A válladra hajtom fejemet, magadhoz szorítasz gyöngéden, hallom kicsi szíved vad lüktetését, mintha egy éveken át fortyogó vulkán készülne kitörni. Bárcsak megállna az idő, és ez a pillanat örökké tartana...

A hó is jobban kezd hullani, csak hullik és hullik a milliónyi hófehér hópihe. Beletúrok hosszú szőke hajadba, majd ajkunk újra találkozik, és forró csókokban olvad össze. Már teljesen szorosan, mégis gyengéden öleljük át egymást. Nem kellenek a szavak, ezt az erzést nem lehet szavakba önteni... csak annyit tudok a füledbe súgni miközben kezeink bejárják egymás testét, hogy ,,SZERETLEK", majd újabb és újabb csókok következnek. Te is csak ezt az egy szót tudod kimondani: ,,SZERETLEK", ettől mégjobban átmelegszik testem, teljesen a pillanatnak élek. Lenyűgöz gyengédséged, szereteted. Érzem, hogy nem csak mondod, amit az előbb kimondtál, hanem úgy is érzel. Mindketten örök boldogságban úszunk, nem számít semmi más, csak az, hogy örömet okozzunk egymásnak, boldoggá tegyük a másikat. Megfogjuk egymás kezét. A tiéd melegséget ad nekem, felmelegíted az enyémet. Ismét egymás szemébe nézünk, mintha egy végtelen kútba néznék... látom a lelked tisztaságát. Nem tudok elszakadni tekintetedtől, te sem mozdulsz meg, csak nézel rám csodálatos szemeiddel...oh...azok a szemek! Szebbeket még nem láttam sosem!

Hirtelen egy fekete varjú száll fel a magasba a mögöttünk lévő fáról. Mindketten megrezzenünk, tekintetünk a madárra szegeződik. Mintha egy csodás álomból ébredtünk volna fel… lassan tértünk csak vissza a Földre, az elmúlt pár percben egy eddig ismeretlen csodás álomvilágból tértünk vissza, hogy folytassuk küldetésünket… Sok kihívás áll majd elénk, de tudjuk, hogy együtt mindent könnyebben fogunk elviselni. Egy mély lélegzet után elindulunk a közös úton, büszkén, dicsőn... közben nem hangzik el egy szó sem közöttünk, szavak nélkül is értjük egymást, mintha már régóta ismernénk a másik gondolatait, vágyait, egész lelkét. Mindketten az elmúlt pillanat történéseinek hatása alatt vagyunk még, amely egy örökkévalóságnak tűnt… sőt… még mindig tart...
A körülöttünk lévők az egészből nem sokat éreztek, csak látták két szerelmes találkozását. A hóban, hidegben sem fázunk, testünk szinte izzik a boldogságtól.

Elindulunk hát kézenfogva, ez az a pillanat, melyet már annyira vártunk mindketten... az emberek a buszmegállóban nézik, ahogy eltűnünk a ködben és a sűrűn hulló hófehér hóban...
Hasonló történetek
6644
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
5555
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
esoember ·
Szerencsés az az ember,aki ilyen szavatosan megtud egy történést fogalmazni.De nem akár milyent,és nem akár hogyan. A kettő párosulása,zseniális hatást kölcsönöz az olvasókra.Még szerencsésebb az,talán,aki át is élte bár egyszer az életében,azt amit te.Nekem nem volt ilyen szerencsém.Gratulálok a munkádhoz!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: