Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csodálatos! - kiegészítve

Ő más volt… Egyszerűen nem tudtam meghódítani. Kihívó érzékiségemmel, testem erotikus játékával sem. Minden bájomnak és csábításomnak ellenállt. Szeme sem rezdült, nem csillogott tekintetében az a vad kívánság. Nem éreztem benne a buja mohóságot, amivel más férfiak nekem estek s gyönyörű testemet falták. Szorosan magához ölelt, majd vörös ajkamba csókolt. Félresimította hajtincsemet az arcomból. Egyre jobban elernyedtem karjaiban. Aztán lassan elkezdte kigombolni blúzomat. Türelmesen, ahogyan a vadász vár a vadra. Vibrált közöttünk a levegő. Később a melltartóm is a földre hullott. Simogatott és csókolt, megborzongtam minden érintésétől. Próbáltam nem mutatni mennyire élvezem, de hegyes mellbimbóim mindent elárultak. Úgy felizgultam, mint egy hamvas szűz az első éjszakán.

Elém térdelt és a szoknyámtól szabadított meg. Csipkés bugyim arcával egy vonalban volt. De ahelyett, hogy lehúzta volna, néhány leheletfinom, de annál kéjesebb csókot adott a selymen keresztül nedves szemérmemre. Arra vágytam, hogy ne kínozzon tovább. Rontson nekem, préseljen a falhoz s egy heves, vad szexben egyesüljön testünk. Úgy kívántam, hogy combjaimat széttárva belém mélyedjen, hogy megérezzem végre merev falloszát a húsomban! De az áhított orgazmus helyett felegyenesedett és egy fekete sállal bekötötte szemem. Ezután kézen fogott s kivitt az utcára. A holdfényes éjjeli csendben vezetett maga után. Sejtelmem sem volt, mire készül. Mit akar velem csinálni? Ki tudja, hányan csodáltak meg, amíg az utcán lépdeltünk. Nem mindennapi látvány lehettem egy szál bugyiban és bekötött szemmel. De nem zavart, annyira vágytam a gyönyört, annyira elhatalmasodott már bennem a kéj utáni szomjúság.

Már egyáltalán nem tudtam neki ellenállni. Legyőzött, mindenestől az övé voltam, szolgája, rabszolgája. Teljhatalma volt felettem. Néhány perc után meghallottam a hullámok zúgását. Tehát egy forró tengerparti éjszaka lesz a részem… Megálltunk s vártam, mi történik. Kis idő múlva megérintett. Testemet cirógatta, bársonyos simogatásától egyre jobban elaléltam. Félrefésülte arcomba lógó hajtincsemet. Csókolta ajkamat, nyakamat, érzékeny mellemet, alhasamat, majd eljutott harmatos ölemig. Gyilkos lassúsággal húzta le az utolsó ruhadarabot. Egyszerre volt csodálatos és gyötrelmes, ahogyan birtokba vett. Az izgalomtól már remegtek a combjaim. Azután lefektetett a homokba. Szétterpesztett lábbal nyújtóztam végig s vártam, hogy magáévá tegyen. Ő betérdelt combjaim közé, viszont újra bejárta felhevült testem halmait és völgyeit. Ekkor már hullámokban öntött el a kéj, szinte eszméletlenül fogadtam bármit, amit velem tett.

Ziháltam, nyögtem, vonaglottam érintései alatt. Éreztem, hogy a szirmaimnál jár, illatos nektáromat kóstolgatja, de már minden olyan távolinak tűnt. Földrengéshez hasonló extatikus remegés birtokolta tagjaimat. Teljesen elvesztettem önuralmamat. Nem tudtam, hogy hányszor csókolta vérvörös ajkamat, hogy mikor dugta fel az ujjait rózsaszín hüvelyembe, hogy milyen hatalmasakat sikoltottam a bennem őrjöngő gyönyörtől. Homályosan emlékszem, elcsukló hangon könyörögtem, hogy hatoljon belém, kérleltem, hogy ágaskodó húsát vájja húsomba. Aztán feszülő falloszát végre testembe mélyesztette. Lassan, centiméterről centiméterre haladva töltött ki teljesen, de nem engedte, hogy az orgazmus elárasszon. Vonaglottam az elviselhetetlen kéjtől, de mintha hüvelyemnél fogva a földhöz lettem volna cövekelve. Teljes testsúlyával rámnehezedett és nem engedte, hogy valahogyan kirobbanjon bennem az orgazmus. Jól tudta, hogyan kínozhat a végsőkig.

Amikor kissé magamhoz tértem, már nem volt rajtam a sál. Belém mélyedve mozdulatlanul várt. Figyelte, ahogyan szapora lihegésemre a mellkasom megemelkedik, melleim ringnak, ahogyan a holdfény megtörik izzadt bőrömön. Kiterített zsákmány voltam, akit elejtett a vadász. Ismét elkezdett mozogni bennem. Sziklamerev rúdját a hegyéig kihúzta, majd tövig visszadöfte. Könnyedén csúszott hüvelynedvtől síkos lyukacskámban. Széttárt lábamat derekára fontam és gyorsuló ritmusban, egyre nagyobb élvezettel nyögdécseltem. Újra kihúzta és újra forró testembe mártotta. Éreztem a gyönyört. A várva várt fantasztikus orgazmus közeledtét. Az utolsó lökésnél elárasztotta meggyötört testemet, hosszú, viharos hullámokban borított el. Egyszerre élveztünk el. Mialatt fejemet dobálva sikoltoztam, ő is elérkezett a csúcsra. Merev falloszát teljesen belém döfte, gerince megfeszült és erőteljes csípőmozgásokkal elkezdett spriccelni. Hófehér tejét az utolsó cseppig testem mélyébe lövellte.

Miután átvonult rajtunk az orgazmus utolsó hulláma is, édes hálacsókban forrt össze ajkunk. Simogattuk, kényeztettük egymást. Végül fáradtan nyúltunk a tengerparti homokban. Összefonódott testünkre ott talált rá az ébredő hajnal…
Hasonló történetek
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Csillagszemű ·
Tulajdonképpen jó, csak nincsenek megfelelö sorrendben a szavak! Söt, van jónéhány felesleges, meg egy adag, amit ki kellene cserélni másikra!

tanárúr ·
Hát kedves olvasók, azt mondja erröl Mesterem Mácsonya Tábornok, ez így leírva inkább a túzvédelmi gyakorlathoz hasonlít, mint a szerelmi történethez. Van, akinél ugyan ez egyre megy, de szerintem az nagyon baj...

dorinn ·
köszönöm a hozzászólásokat. Ez így sikerült, olyan, amilyen. A tehetségemből ennyire telt.

(mohszy vagyok, csak azóta felhasználónevet változtattam)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: