Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csodák vannak, születnek és meghalnak

Van, ami rossznak indul, van ami, rossz, és van, ami rosszul végződik, de mindenkinek vannak jó pillanatai az életben.
Ez egy igaz történet, ami bárkivel megtörténhet. Nincsenek benne tündérek, nincsenek benne gonosz élőlények, csupán az unalmas igazság.

Kármen egy egyszerű magyar lány volt, de valahogy mindig más arcát mutatta a többieknek, mint amilyen.
A történet kezdete egyhangú. Adott egy lány, aki új iskolába kerül és hiányzik neki az előző. Hamar barátságokat köt, de hiányzik neki egy fiú társasága. Hamar fel is méri a helyzetet az iskolában.
Mégis.
Volt egy pillanat, amikor az eddig csak néha látott srác egy pillanat alatt beleírta magát Kármen életébe, pedig nem csinált semmit, csak elsétált előtte, ahogy azt eddig is tette. Hogy ez az alkalom mitől volt olyan különös, azt ő talán szívesebben elmondaná, ha tudná.
A fiú különlegesnek bizonyult, visszafogott, elmés, befordult.
A lány félénk volt, nem kezdeményezett, amit hamar meg is bánt. A fiúnak barátnője akadt, és ez egy évig nem is változott.
Kármen átesett több mélyponton, szenvedéseken, mígnem eljött a ballagás ideje. A fiú érettségije.
A véletlen azonban eszelős dolgokra képes. Egy közös ismerősnél összeakadtak, és habár a fiúnak még mindig ott volt a barátnője, megtetszett neki a tetszetős lány, Kármen. Az öltözködése, stílusa, nevetése és humora szemet szúrt a fiúnak, és egész este gondoskodott róla, hogy együtt legyenek. Sok győzködés után, sikerült rávenni a lányt, egy extrém csocsóra. A csocsót követte egy "baráti ölelés", majd egy csók.
Kármen még fel sem fogta mi történt.
A fiú ígéretet tett, hogy szakít a barátnőjével, akit amúgy sem szeretett, és ők ott helyben kapcsolatot nyitottak.
Az éjszaka hosszúnak bizonyult..

1 hét telt el... talán több...
Találkoztak, és a fiú bejelentette, hogy habár nagyon szeretne vele lenni, nem teheti. A volt barátnőjének szüksége van rá.
Kármen eddig gyengének érezte magát, de ahogy a fiúra nézett, csak erősebb lett benne az érzés, hogy eddigi szerelme sokkalta gyengébb, mint ő.
Azóta találkoztak párszor, és nem tudni, hogy még mindig meg van-e az a vonzódás, ami azon az estén történt, amikor komoly kapcsolatot reméltek egymással.
A fiú még mindig az előző barátnőjével van... talán megszerette, talán nem.
Kármen új kiszemeltet talált magának, és reméli, ő majd feledteti vele azokat a csalódásokat, amiket eddig átélt.
Azt mondja:
" Feltárult előttem egy újabb ajtó, és rajtam múlik, hogy elég erős vagyok-e ahhoz, hogy átlépjek rajta... vagy másik utat választok, és még az sem elképzelhetetlen, hogy valaki rámcsukja az ajtót, mielőtt beléphetnék rajta."

A lánynak (akiről a történet szól):
Nem tudok neki mást mondani, mint hogy megihletett, és szeretnék róla több dolgot tudni. Hiszen összeesett, és talpra állt. Ez bizonyítja, hogy mennyivel erősebb, annál a fiúnál, aki a szerelmét áldozta fel, mert nem tudott nemet mondani.
Hasonló történetek
20924
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
18047
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Demeira ·
igen.. erre utólag elolvasva rájöttem.. de valamikor hajnal táján írtam... meg is bántam:S
Tűzmadár ·
Miért bántad meg?

csigafi ·
a történet kissé megrintet és megkönyeztet fiu létemre mert nem rég történt egy kis félreértés :angry: köztem és az életem második legfontosab embere közt aki egy lányka.

Lehet a történetböl hiányoznak részletek de ha az ember ugy olvassa el hogy átérzi akor ezek a hiányzo részek meléksek. mert ami hiányzik a leírásbol azt érzi a szívén keresztül. szerintem nagyon jo a történet csak át kell érezni.
további sok sikert :angry:

Demeira ·
Nem igazán fog esténként az agyam:)
Valamint ez volt az első történet, amit ide feltettem:)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: