Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csillagkapu-fa 2. rész

Ezen a helyen, ahova Oldspice-ék érkeztek, az emberek többnyire a föld alatt laktak. Épületek azért voltak, csak nem használták őket. A bárokban igazán közkedvelt a muzsika, még itt is. A Népi kultúra elég szegényes, és a jövevények mind az öltözékük, mind viselkedésük miatt kitűnnek a helyiek közül. Oldspice folyton ugráltatja a pincért. Tudósa inkább meghúzza magát.
Új fellépő van a színen. A pasi, aki felkonferálja, hangos rivalgással jelenti be:
- Most pedig üdvözöljük Lúdvég Phone Beethaven-t, a Muzsika Punk-ját!
Ez a Beethaven leült a zongora elé, piros, régi, idejétmúlt ruha volt rajta. Haja őszes, tépett volt, szájában meg-megcsillant a fogszabályzó, amit még gyerekkorában tehettek be neki.
A Zene, amit játszott magával ragadta Oldspice-t, és tudósát, de a helyi közönségnek valahogy nem nyerte el igazán a tetszését. Kemény rockzene kíséretében zongorázott el egy igazán komoly számot. Nagyszerű volt, Tom álló ovációval fogadta, és az előadás után hosszasan elbeszélgetett vele.
Pontosabban tolmácsával, aki helyette is beszélt, mivel Beethaven a sok fémtől a szájában, nehezen artikulált, és szövegét avatatlan fül nem érthette meg. Máris van egy rajongója, de úgy gondolták: egy ilyen hírhedt személyiséget magukkal hozva, csak tönkreteszik az itteni világ történelmét, így Tom és Dr. Kopalszki továbbállt.

8.

-…és azóta nem láttuk Baromfisz seregét. – mondta Jackasson százados a vacsoraasztalnál.
- He? – nyámmogta oda O’Hara, mert ő személy szerint inkább az evésre koncentrált.
- Semmi, nem érdekes. Képzeljétek: Újra van barátnőm. – jelentette be Daniel.
- Tényleg? És ki az? – kérdezte Cartel százados.
- A Nevére sajnos nem emlékszem, de felírtam valahová. Várjatok. – kezdett kotorászni a zsebében.
Pepsi és a többiek egymásra néztek, majd vissza Daniel-re, amikor az elővett egy cetlit a zsebéből.
- Á! Itt van. Úgy hívják, hogy…
Hírtelen nagy kattanás sorozat zaja csapta meg a fülüket. Felálltak, látták, hogy a számok a csillagkapun forogni kezdtek. A Legtöbben fedezékbe vonultak, és onnan biztosították ki fegyvereiket. Pisztolyokat, gépfegyvereket, csúzlikat.
A Kis csoport csak állt ott, és nézte, hogy mi történik. A Kék lötyi berobbant, és egy csapat fura szerzet vonult át rajta. Testük fehér volt, díszes tollazatú, fejükön pedig egy óriás csirkemaszk virított.
Szemeik forogtak, és nemegyszer azt kiáltották a magasba: - Paak!
Hosszú botjaikat ide-oda rángatták, amik ha elsültek, nagy nyomot hagytak maguk után.
- Ez Baromfisz serege! Támadás! – üvöltött egy srác, és mindenki tüzelni kezdett, de hasztalan. A Golyók lepattogtak róluk.

O’Hara, és a többiek is fedezékbe vonultak, majd Pepsi is elővett egy ilyen botot. Ez a praktikusfajta volt, összehajtva nem volt hosszabb 20-25 centinél.
Kinyitva viszont egy méter is meglehetett. Pepsi megragadta a hosszú botot, és elsütötte. Pár csirkét leterített vele, de túl sokan voltak.
A Csapat többi tagja kövekkel hajigálta a támadókat. (Amennyi eszük volt.)
Végül Baromfisz serege elvitt pár embert, köztük azt a lányt is, akinek Jackasson százados a nevét sem tudta, és ahogyan jöttek, úgy távoztak is.
- Bassza meg! Már megint! – üvöltötte Daniel, gondolván, hogy az első nőjét is elvitték.
A gettólakók abbahagyták a tüzelést, O’Hara. pedig odament Jackasson-hoz.
- Nyugodjon meg, Daniel. Van még lány számtalan. Na akkor mi megyünk is. A Helyzet az, hogy velünk kell tartania.
- De én…
- Jól van, ellenáll a parancsnak, Pepsi, tudod a dolgod. – mondta O’Hara.
Ekkor a hatalmas termetű néger fölémagaslott, és levert neki egyet, amitől Jackasson azonnal kidőlt.
Majd Pepsi felkapta a vállára, Cartel tárcsázott, és már távoztak is a Csillagkapun át. Mikor a szegényes nép előkeveredett a kőoszlopok fedezékéből, nem látták sem a vendégeket, sem Daniel-t. A Helyiek csak néztek, mint Rozi a moziban.

9.

- Sosem gondoltam volna, hogy egyszer valaki a csillagkapu működéséhez hasonló elvvel majd képes lesz arra, amire mi. – panaszkodott Cartel százados, amikor már köveken ülve pihentek.
- Szerintetek, miért van az, hogy míg a sorozatban rengeteg nálunk fejletlenebb civilizációval találkoztunk, most mégis itt egy igaz: zárkózott, de okos nép. – kérdezte O’Hara.
- Elromlott a F’ark-am. (F’ark = a tüzelő bot) – szólt Pepsi.
- Remek, így most már, ha ránk találnak Baromfisz-ék, meg sem tudjuk magunkat védeni.
Jackasson százados ébredezik.
- Miért ütöttetek le? – kérdezi nagy fájdalmak közepette.
- Azt a parancsot kaptuk, hogy hozzunk magunkkal. Ellenkeztél. – szólt Pepsi.
- Dehogy ellenkeztem. – válaszolt, törött szemüvegét nézegetve.
- Ne ellenkezz! Mentél volna akkor is a csajod után, ismerd be! – szólt Jake.
- Nem. Csak… hiányzik, jó? – fejezte be.
- Még a nevét sem tudod, Daniel. – tette hozzá Cartel.
- Dehogynem. Az előbb még itt volt. – keresgélte a papír fecnit, majd feladta, és hátradőlt.

Jake behozta az új mini-kamerás kisképernyőn a bázis-t, és Skinny parancsnok fejét.
- Üdvözlöm, Parancsnok! Jelentem: Begyűjtöttük Daniel Jackasson századost, és megérkeztünk a Gy. P. 2000-res bolygóra.
- Nagyszerű. Folytassák a küldetést a megbeszéltek szerint. – mondta Skinny, és már lépett is volna ki a képből, de O’Hara még mondott valamit:
- Várjon! Az a helyzet, hogy nem működik a F’ark-unk. Átutalna egy kis pénzt, a bankszámlánkra, hogy rendbe hozzuk? – kérdezte nyájasan Jake.
- Mennyit? – nagy idegesen Skinny.
- Mennyi legyen? - Szólt hátra O’Hara. Mire jött a válasz a többiektől:
- Egymillió dolcsi. – szólt be Jake a bázisra.
- Legyen. De aztán javíttassák is meg! – bosszankodott Skinny, majd ügyetlenül próbálgatva a kölcsönös tisztelgést, elköszöntek, és megszakították az adást.
- Rendben van, emberek! Mindenkit meghívok egy fagyira. – mondta boldogan, fennhangon Jake.

10.

Furcsa, hogy épp a fagyi szót emlegette, Tom és tudósa ugyanis éppen fagyit nyalogatva jött szemben a CS.K. 1-el. Ahogy elmentek egymás mellett, Tom dühös tekintettel Jake szemébe nézett, aki nem reagált rá, aztán amikor Cartel százados jelentette, hogy a helyi embereknek korántsem ilyen az öltözékük, megfordultak. Oldspice-ék futásnak eredtek, a csapat pedig utánuk.
Egészen egy sikátorig üldözték őket, ahol Dr. Kopalszki már rákötötte a fém rudat egy telefonfülkére, és tárcsázott.
-Maguk nem idevalósiak, és illetéktelenül használják azt a maszek csillagkaput. – mondta: Pepsi.
- Mit érdekel az? Úgysem kaptok el soha! – üvöltötte Oldspice.
Amikor a doktor befejezte a tárcsázást, a fémrúd rezegni kezdett, és egy nagyot rántott hátrafelé, mint a fegyverek általában. Ekkor megnyílt a kapu. Ugyanolyan volt, mint a csillagkapu, azt leszámítva: hogy ez a falon keletkezett, és zöld színe volt. Oldspice-ék beugrottak.
- Mi legyen ezredes? Megszöknek! – szólt Cartel.
- Nem, nem hagyjuk. Utánuk! – kiáltotta O’Hara, és a többiekkel ők is átugrottak a kapun, mielőtt bezárult volna.

11.

Amikor a CS.K. 1 megérkezett, egy lelket sem találtak. Úgy tűnik: Oldspice-ék elpucoltak. Az egész hely nagyon rémisztő volt, amerre csak szem ellátott: nagy füves rét, virágok, és a nap is sütött.
- Borsódzik a hátam ettől a helytől. – mondta Cartel százados.
- Odanézzetek! – üvöltött Daniel, majd tüzet nyitott gépfegyveréből, a földből éppen kiemelkedő fémcsőre.
Nem sok maradt belőle.
Odamentek, és megvizsgálták. Olyan volt, mint egy periszkóp, benne kis mikrofonnal.
- Ugye nem az amire gondolok! – nyögte oda baljósan O’Hara.
- Attól tartok: igen. – tette hozzá Cartel Százados.
- Benne vagyok? – kérdezte Daniel.
- Én is benne? – tette fel Pepsi.
- Benne vagyunk a Televíziókészülékben. – mondta mindegyik, amikor a Teletubbie-k egy csoportja táncolta át magát előttük, dalolva, énekelve.
- Én lelövöm őket! – mondta Jackasson őrnagy idegesen, és nyúlt a megint a gépfegyverért.
- Várj! Ne! Látnak a kölykök odaát. – fogta le Jake, aztán mind a négyen vigyorogva integettek a kamerába, ami valahol előttük lehetett.

12.

- A Francba! – üvöltötte Oldspice.
- Nyugodjon meg, uram. – mondta Kopalszki.
- Még hogy nyugodjak meg? Mikor sikerül olyan hatalom birtokába jutnom, ami kiváltságossá tesz, betoppannak ezek a… ezek a tévés majmok, és közlik velem: hogy úgyis elkapnak!
- De hisz, nem kapták el, uram. Itt vagyunk. Tovább álltunk a Teletubbie bolygóról, és elérkeztünk egy igazán szép helyre. Nézzen csak körbe, uram: mindenhol bankok, és kaszinók! – mondta vigasztalón Kopalszki.
- Igaz, igaz! Hiszen én vagyok a nagy Tom Oldspice! – lett végre jobb kedve.
- Igen. Így igaz! – tapsolt a tudós, de mielőtt elnevette volna magát, észbe kapott, és a tapsolást is beszűntetve normalizálódott.
Majd mindketten felnéztek, és vigyorogva elindultak a szemközti bank irányába.

13.

Amikor a CS. K. 1 tagjai egy közeli bunkerbe értek, kb.: úgy érezhették magukat, mint az arabok általában. Persze otthonos kis hely volt…
- Daniel! Nézze, elhagyták a kaput megnyitó szerkentyűt. – kiáltotta O’Hara.
- Ó! Tényleg. Talán meg tudom csinálni, hogy oda jussunk vele, ahová ők. Addig fedezzetek! – mondta Daniel.
És így is történt. Míg Jackasson rácsatlakoztatta a fém rudat a telefonkészülékre. (Csoda, hogy az volt)
A Többiek fittyet hányva a szokásos reggeli gyerekközönségre, tizedelni kezdték a kis színes manókat, ha közelebb jöttek tíz méternél.
- Kész! Újratárcsázom az utolsó hívott számot. –szólt Jackasson.
Amint ezt megtette, egy idegesítő női hang közölte: A Hívott számon előfizető nem kapcsolható.
- Próbáld újra! – kiabálta Cartel százados, és Daniel úgy is tett. Második próbálkozásra már sikerült.
A Többiek odagyűltek, és amint megnyílt a kapu, a tűzharcot nagy nehezen abbahagyva, távoztak a következő világba.

14.

Mikor megérkeztek, kész káosz volt. Tömegek rohangáltak az utcán, szerteszét, és üvöltöztek. Rendőrségi autók voltak mindenütt. Állt a bál rendesen.
-Ezek is fejlettek. Ilyen mákunk hogy lehet… - mondta Cartel.
- Igen, de valami nagy bajuk lehet, talán éppen itt jártak Oldspice-ék. – tette hozzá O’Hara.
- Nézzük meg. – mondta Pepsi.
Odamentek a rendőrségi kordon mögé, ahol a kocsik szirénái zengtek, jobban, mint az orgona egy templomban.
- Ezek ők lesznek. – szólt Jake, és előre ment, a többiek utána. A Zsaruk nézték őket egy ideig, majd kiabáltak, hogy álljanak meg, de hasztalan.
Kinyitották a bank ajtaját, nagy nyugodtan, mintha semmi sem lenne odabent.
Oldspice odaszólt a tudósához:
- Látod, te barom, hogy mégis itt vannak!
Mire az:
- Én… én… ez őrület! Tisztára megőrülök! – kezdett hangos, hisztérikus nevetésbe. Egy ideig mindenki figyelme rá irányult, majd Kopalszki elővett egy pisztolyt a köpenyéből, az állához szorította, és abban a pillanatban meghúzta a ravaszt. A lövéstől kicsit megugrott, és egy hátassal leérkezett a földre. Tom megvonta a vállát, majd visszanézett az elfogására küldött osztagra.
- Nem menekülhet! Adja fel! – kiáltotta Jake.
- Soha! – majd elkapott egy nőt, pisztolyt szorítva fejéhez.

Ekkor Tom óvatosan lehajolt, és a halott tudós köpenyében a szerkentyűt keresgélte.
- Ezt keresi? – kérdezte Daniel.
- Adják vissza! Vagy a lány meghal! – mondta Oldspice.
A Többi túsz csak elmélyülten figyelte a cselekményt a földről.
- Daniel. Add ide. – szólt Jake, majd mikor megkapta, odacsúsztatta Tom-nak.
- Ezt meg miért csinálta, ezredes? – kérdezte Cartel.
- Jól néz ki a csaj, akit elkapott. Hátha összejön egy randi, ha elengedte. –felelte Jake.
Oldspice fejbe lövi a nőt.
- Hú. Ezt elbasztam. – jött a válasz sajnálkozva O’Hara-tól.
Tom két nagy pénzeszsákkal a kezében megnyitotta a kaput, pisztolyát még mindig a csapatra tartva, és harsányan felkacagott. Ekkor azonban pár, szám szerint: három csirke jött át a kapun, és magukkal vitték, Tom-ot. Mindezt, nagy: Paak-ogás közepette.
A Kapu bezárult, és azóta sem nyílt ki.
A Túszok, és a csapat tagjai is fellélegezhettek.
Úgy vélték: megérdemelnek ebben a világban egy kis pihenőt, úgyhogy el is utaztak egy napfényes tengerparti városba. Majd, mikor elköltötték az egymillió dolcsit, jelentettek Skinny parancsnoknak, és felkutatva a helyi csillagkaput, hazamentek.

15.

A Bázison megnyílik a csillagkapu, és egy strandlabda pattog ki rajta, majd megjelenik a CS. K. 1.
- Jelentem, parancsnok: Oldspice-al és tudósával nem lesz több gondunk. A doktor meghalt, míg Oldspice-t elvitték Baromfisz elé. Feltehetőleg csirkévé operálták. – mondta O’Hara, amikor társaival: rövidnadrágban, és laza ingben, meg napszemüvegben letrappoltak a feljárón.
- Nagyszerű! A Küldetést sikerrel zárhatjuk. Apropó: Működik már a F’ark-uk? – kérdezte nagy érdeklődve Skinny parancsnok.
A Kapu bezárulta előtt még egy-két csini Hawaii-i szépség is kisétált, átkarolva a csapat férfi tagjait.
- Igen, uram! Azt hiszem: azzal nincs gond. – közölte mosolyogva Jake.
Majd, úgy, hogy mindenki, aki ott volt: őket nézte, kisétáltak a kivezető ajtón.
- Ezt már szeretem. A Csapat újra a régi. – jegyezte meg Skinny, és fejét rázva kicsit ő is elkuncogta magát.

VÉGE
Előző részek
2226
A Csapat tagjai látszólag megértették a közleményt, és bólogatva helyeselték, miközben fent már tárcsáztak is. A hatalmas körgyűrűn, a rajta szereplő számok pörögni kezdtek. Egyenként, lassan lefelé, majd megálltak, és jött a következő. Aztán hirtelen minden szám megállt, és hatalmas kék folyadék robbant ki a gyűrűből, de semmi sem lett nedves. Ők jól ismerték ezt, és lassacskán megindulva, sorra tűntek el benne...
Hasonló történetek
3240
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
3179
Hirtelen valami megmagyarázhatatlan Erő suhant végig rajta. Valami mély, sötét, csábító. Ekkor rájött, milyen könnyű volt megölni Rainost, egy fegyvertelen embert. Ilyen a Sötét Oldal, mely most hívogatta. De Kéler nem törődött vele. Inkább apja emlékére koncentrált, aki most már békében nyugodhatott. Elűzte lelkéből a gonoszt, a bosszú beteljesülésével a sötétség átjárta, majd elhagyta. Azonban most már tudta, hogy ha nem vigyáz, őt is könnyedén elcsábíthatja a Sötét Oldal...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: