Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csillag 2.

Akkor ahol abba hagytam ott folytatom is..

Olyannyira felvillanyozta kedves kis küldeményem, hogy a megérkezést követő napon kaptam egy telefonhívást. Tudnivaló, hogy a telefonhívás előtt betért hozzám kedvenc főnököm és hosszasan faggatni kezdett különféle "rendkívül fontos" kérdéseivel. Pont egy válasz közepette csörrent meg a készülék, és mit nem hallok a túl oldalról egy mély orgánumú, tüzes női hang hallatszott, amely bejelentette:
- Kedvem támadt kipróbálni a kis játékszerünket, de mivel nem lehetsz itt legalább hallgasd végig!

Ekkor azt kértem, hogy hagy hívjam vissza kicsit később. Természetesen a főnököm csak nem akart kiballagni még vagy 10 percig. Ezenközben a telefonom is meg-megcsörrent vagy kétszer, egy már sokkal áthevültebb Csillaggal a vonal másik végén. Ekkor szintén csak apró tőmondatokra szorítkozott mint pl.: - Eddig csak kívül simogattam!
- Most bevezettem. Iííísteni!

Hát az igazat megvallva a végére nem nagyon tudtam követni a főnököm mondandóját. Mikor végre tiszta lett a levegő az első dolgom volt visszahívni. Ami ez után következett azt nem fogom elfelejteni egy ideig. Ami azt illeti szerintem egyik olvasóm se tudna másképp vallani, ha egy közel fél órás maszturbációt élesben hallgatna végig. Ezután olyan gyorsan elvégeztem a munkahelyi teendőimet, hogy már másnap útra és lövésre készen álltam, persze a várva várt pillanat, csak egy hét múlva következett be.

Felszálltam a buszra és irány az egyenes. Találkozásunk nagyon furcsa érzés volt. Bár fényképet cseréltünk, de még soha nem láttuk egymást élő valójában. Nem mondom, hogy minden apró részlet megfogott volna, de nagyon sok kedves vonást fedeztem fel Csillagban.

Igérem folytatom...
Hasonló történetek
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

MARVIN ·
Hi-hi!

Szerintem tuti, hogy papírról pötyögte be idönként a cuccot, nem pedig beillesztette. Nekiállt, és a több órás szenvedése az interneten mit sem ért.

Ha így volt, én sajnálom szegényt. Nem sikerült felzárkóznia a korral.

Ha nem, akkor most egy nagyot tévedtem, de akkor meg esélye sincs, hogy érdemlegeset alkosson. Kár érte.

Éljenek a szappanoperák! Én a Dallast is meguntam a felénél. :)))

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: