Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csillag 1.

Mivel nem igazán tudom, hogy miként is kezdjem ezért a legkézenfekvőbb, hogy az elején. :-)

Két év történt, hogy egy unalmas téli estén ott találtam magam a számítógép előtt és megpróbáltam valamit kihozni az egyik chat csatornán fellelhető emberekből. Bár a jelenlegi történetbe nem igazán vág bele, de igazándiból nem kalandot kerestem, hanem egy igazi intellektuális beszélgetőpartnert nemre, korra való tekintet nélkül. Hát mit ne mondjak, egészen más sikerült.

Nagyon kedves hangnemben kezdődött a beszélgetésünk a férfi női ellentétről amelyet az idő múlásával egyre inkább elkezdtünk fűszerezni apró kedvességekkel, bókokkal, apró (szexuális tárgyú) közbeszólásokkal. Ekkor már kiderült, hogy partnerem asszony, két gyermek anyja, ami nekem igazán jól megfelelt, hiszen házasember lévén jól megértettem mondandóját. Szóval egy alapos és fokozatos szellemi pettinget folytattunk, melynek a végét nem lehetett sem látni, sem érezni.

Ez a beszélgetés ún. chatszexbe torkolt. A történetnek itt nincs vége, hiszen a rákövetkező nap estéjét mint később kiderült mindketten remegő inakkal vártuk. És amint megpillantottuk egymás nevét a chat listán rögtön kapcsolódtunk és gyors előjáték után belevágtunk egy újabb fantasztikus estébe. Az aznapi fantáziálás témája Csillag öle, az én nyelvem és egy képzeletbeli vibrátor volt. A siker teljes volt. Csillag mese közben tudósított, hogy éppen hol és miként simogatja magát, úgy mint hasonlóképpen én is.

A történtek annyira felvillanyoztak, hogy a rákövetkező este elkértem tőle telefonszámát és címét, kilátásba helyezve, hogy nemsokára meglátogatom. Legnagyobb megdöbbenésemre minden további kérés nélkül mindent megkaptam. Sajnos a folyamatosan adódó munkahelyi feladataim két hétre lekötöttek, mikor is csak telefonon és interneten sikerült tartanunk a kontaktust. Ezért az első hét közepén elmentem egy SEX Shop-ba és vásároltam egy formás vibrátort, melyet postán elküldtem neki.

Már a leérkezés is igen kalandos volt, hiszen a dobozra ráírtam hogy 'Tartalom: Áfonyalekvár' és majdnem a pákosztos gyermekei bontották ki a csomagot annak ellenére, hogy értesítettem a küldemény érkezéséről és tartalmáról. Érdekes módon ez az apróság még csak fokozta irántam való kíváncsiságát.

Ígérem folytatom....
Hasonló történetek
29927
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
24275
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: