Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Családban marad - 3. rész

Előzmények:
Tavaly előtt nyáron egy fantasztikus éjszakát töltöttem el feleségem unokahúgával, előtte pedig az anyósommal.
Tavaly, június elején hivatalosak voltunk feleségem unokatestvérének, Pálmának az esküvőjére. Mivel anyósomék ugyanabban az alföldi városban élnek, elhatároztuk, hogy a kellemeset a hasznossal összekötve kiveszünk egy hét szabit és pihenünk egy kicsit a lagzi előtt, utána pedig szükségszerűen ki kell pihennünk magunkat.
Fel is cuccoltunk, bepakoltunk minden szükségest a kocsinkba és elutaztunk egy lagzival megspékelt, de egyébként átlagosnak ígérkező egyhetes szabadságra. Mekkorát tévedtem az átlagos jelzőben! Életem legsűrűbb eleddig felejthetetlen hete állt előttem...
Megérkeztünk kedvenc anyósomék családi házához. Kipakoltunk, dumcsiztunk mindenféléről, kivel mi történt. Szokásos témák, ami ilyen távolság esetén elő szokott fordulni.
Feleségemnek éppen néhány nappal azelőtt ért véget a menzesze, de a munkánk miatt otthon nem tudtunk intim pillanatokat együtt tölteni.
Irénék a beszélgetést követően készülődni kezdtek, mert megbeszéltek egy kocsmatúrát a baráti társaságukkal.
Mi is rendbe szedtük magunkat, lezuhanyoztunk és kihasználtuk az alkalmat, hogy nincs otthon senki, hiszen remény sem volt rá, hogy a következő pár napban lehetőségünk lenne szeretkezni egymással.
(Ennek sajnos gyakorlati okai vannak. Én horkolok, amit a feleségem nehezen tolerál. Így Irénéknél úgy oldottuk meg az alvást, hogy feleségem a nappaliban alszik én pedig a vendégszobában. Nincs is ezzel semmi gond, csak a nappaliban elég cikis lenne összebújni, hiszen mindenki ott megy keresztül, ha dolga van. Meg egyáltalán feleségem eléggé elzárkózik minden közeledésem elől az anyukájáék házában, ha otthon van valaki.)

De most nem volt senki és várhatóan nem is jöhettek még egy darabig. Vágytam már rá nagyon, ezért el is kaptam a feleségem és bevonszoltam Irénék szobájába. Egyrészt, mert ott van egy nagy franciaágy, másrészt izgató volt a helyzet, hogy pont az ő ágyukban szeretkezünk. Mivel nem ez a történet lényege, rögtön odaugranék, hogy már javában szerettük egymás és a szokásos, végső pozícióban voltunk. Én ülve az ágyon, hátamat a falnak támasztva, feleségem szemben velem az ölemben és mozog rajtam, én pedig a cickóit nyalom-falom, ugyanis bár minden pozíciót élvez, de csak ebben az egyben tud elmenni. Ő a szobaajtónak háttal volt, ami nem volt becsukva csak behajtva. Nem hangoskodtunk, de azért a hangok, meg neszek egyértelművé tették volna bárki számára, hogy mi folyik a hálószobában, ha lett volna otthon valaki. De nem volt. Legalábbis ebben a tudatban voltunk. Már közel volt a beteljesedés, amikor abbahagytam feleségem melleinek a cuclizását és feltekintettem a vállai felett. Kit láttak szemeim? Anyósom állt könnyű kis mini ruhájában az ajtóban. Nem vettük észre, mikor nyithatott be, hiszen nem csuktuk magunkra az ajtót, így csak ki kellett azt tárnia. Feleségem nem látta, ő éppen ritmikusan mozgott az ölemben, haladva a beteljesülés felé. Láttam, hogy anyósom végigpásztázza a szemeivel a saját lányát, annak meztelen hátát és fenekét, nézi, ahogy élvezte a lánya a szeretkezést. Kicsit el is homályosodott a tekintete, szerintem felizgulhatott a titkos látványon, amikor is hirtelen összeakadt a tekintetünk.

Nekem eszembe jutott az egy évvel korábbi szeretkezésem vele (gondolom neki is). Nem tudott vagy nem akart mozdulni, csak nézett hol a szemembe, hol a lánya élvezetét figyelte. Nekem ez olyan izgató volt, hogy néhány másodpercen belül elindultam a beteljesedés felé. Szerencsére feleségem is éppen eljutott a csúcsra és együtt rándultunk görcsbe. Mire újra kinyitottam a szemem, anyósom már nem volt ott, még az ajtót is behajtotta. Fél óra múlva úgy tett, mint aki épp akkor jön haza.
Kérdeztük, hogy miért nem maradt a társaságban. Mondta, hogy apósom túlságosan hamar és erősen lerészegedett, haza nem kart jönni, ő meg nem égette vele magát a társaságban. Beszélgettünk hárman erről-arról, már este 11 fele járt az idő, amikor apósom (aki egyébként nagyon fiatalos, akárcsak a felesége) hazaérkezett. Mivel anyósom haragudott rá, nem is szóltak egymáshoz, gyorsan behúzott a hálójukba és két perc múlva hortyogott is.
- Na megint szagolhatom a cefreszagot - dohogott Irén.

Feleségem csitítgatta, el is terelődött a szó, majd mivel éjfél is elmúlt már pár perccel mindenki elvonult a helyére aludni. Feleségem, mivel a nappaliban aludt és szülői ház ide vagy oda mégis csak idegen helyen feküdt, ilyenkor be szokott venni egy gyenge altatót.
Nekem sem jött álom a szememre, de nem a hely miatt, hanem mert nem tudtam kiverni a fejemből a képet, ahogy anyósom nézett bennünket szeretkezés közben.
A következő percekben azt hittem, hogy elaludtam és álmodom, mert nyílt a vendégszoba ajtaja és az utcáról beszűrődő lámpafényben láttam, ahogy Irén jött befelé egy könnyű kis hálóingben, halkan osonva mezítláb.
Leült az ágyam szélére, és halkan odasúgta:
- Alszol?
- Nem - súgtam vissza.
- Gondoltam. Ne haragudj, hogy meglestelek benneteket, de nem bírtam levenni a szemem a lányomról, ahogy ott mozgott rajtad. Odaképzeltem magam a helyébe. Igazából az elmúlt egy évben sokszor eszembe jutott, ahogy szeretkeztünk nálatok, de szeretem a férjem és nem okozott túl nagy gondot, hogy úrrá legyek a vágyamon, hogy újra lefeküdjek veled. De ma nem bírom tovább, annyira szépek voltatok ti ketten.

Megfogta a combomat és végigsimította. Egészen fel a farkamig. Mivel tombolt a kánikula én anyaszült meztelenül feküdtem az ágyon, még a lepedőt is csak ímmel-ámmal terítettem magamra. Meg is lepődött Irén, hogy nincs rajtam semmi, de nem jött zavarba. Most már tudatosan elkezdte simogatni, fejni a farkamat, és közben odafeküdt mellém. Elkezdtünk csókolózni, kezeim már a hálóinge alatt markolászták a melleit, amit ő hálás nyögésekkel fogadott. Lenyúltam a puncijához, ami addigra már ontotta magából a nedűt. Próbáltam volna irányítani, de csakhamar rá kellett jönnöm: ezen az éjszakán az fog történni, amit ő akar. Nem is bántam, mert így biztosan azt fogjuk csinálni, ami neki a legjobb és nem azt, amiről én azt hiszem, hogy jólesik számára.

Nem vágyott sok előjátékra. Szerintem attól a pillanattól nem tudott igazán lenyugodni, amióta meglesett bennünket és ez az izgalom most minden átmenet nélkül a tetőfokára hágott nála. Felhúzta a derekáig a hálóingét, áttette rajtam a jobb lábát, fölém térdelt és egy gyors, határozott mozdulattal felnyársalta magát a farkammal. Nem volt gond a síkossággal, úgy szaladt belé a farkam, mint forró kés a vajba. Mélyet lélegzett, kezéből kicsúszott a hálóing alja, ami mintegy jótékony harangként borult rá oda, ahol összeforrni készültünk. Bár nagyon fel lehetett izgulva, azért azt meg kell hagyni, hogy Irén megadta a módját. Miután tövig nyomta magába a farkamat, először lassú, majd egyre gyorsuló ütemű vágtába kezdett.

Nagyon ügyesen lovagolt. Úgy gondolom apró termete miatt szerette ezt a pozitúrát. Azt hittem így fogunk elmenni, mert én már nagyon közel voltam a beteljesüléshez. De ekkor le, helyesebben felcsusszant rólam, feljött a térdein egészen a fejemig, miközben a puncija nem elhanyagolható méretű nedves csíkot húzott a hasamon és a mellkasomon. Szó nélkül ráült a számra és elkezdte magát nyalatni. Mivel a hálóing még mindig rajta volt a fejem bent volt a harang alatt és feltekintve láttam a nyalás hatására vonagló testét és a vonaglásra gyönyörű mozgással válaszoló csodaszép melleit. Kitettem magamért. Úgy nyaltam, mint aki az életéért teszi. Az arcomon végigfolyt a saját nyálam, ami keveredett Irén pinusának a levével. Közeledett az orgazmusa, mert nagyokat rándult, mikor nyelvem a csiklójához ért.
Amilyen gyorsan felhúzódzkodott az arcomra, olyan gyorsan visszapattant a nyergembe és ott folytatta, ahol abbahagyta. Mivel nekem ugyan nagyon jólesett, ahogy nyaltam, de én akkor nem voltam ingerelve, így ő előrébb tartott. Mint akit áramütés ért, hirtelen úgy feszült meg, ahogy az elemi erejű orgazmusa, szinte szétfeszítette a testét. Ismét éreztem azokat a fejés-szerű határozottan kemény összehúzódásait, mint egy éve nálunk. Most nem kellett visszatartanom magam, mert még messze voltam a beteljesüléstől.

Amikor az utolsó összehúzódása is elmúlt, rám dőlt, mint egy bábu. Teljesen elhagyta az ereje. A vékony hálóinge olyan volt, mintha most vette volna ki egyenesen egy lavór vízből. Gyorsan le is húztam róla, hogy érezhessem a csatakos testét és, hogy hozzám érjenek gyönyörű mellei.
Mikor kicsit magához tért azt mondta.
- Ne haragudj, önző voltam, de most úgy folytatod, ahogy akarod. Rámosolyogtam a sötétben és megkérdeztem:
- Lehet úgy, mint a múltkor?
- Igen. Azóta is arra vágyom, mert Marcinak soha nem jutott eszébe, hogy hátulról is magáévá tegyen, és nagyon élveztem, amikor nálatok megmutattad, hogy így is el lehet érni a beteljesülést. Marcinak nem akartam mondani azóta sem, hogy próbáljuk ki, mert nagyon feltűnő lett volna, hogy eddig sohasem csináltuk, akkor egyszer csak hirtelen miért akarnám. Gyere, kezdjük is el, míg ennyire bizsergek, hiszen a nők ugyan lassabban jutnak el a csúcsra, de könnyebben is indulnak oda vissza.
- Oké - mondtam. Kérlek, térdelj fel, állj négykézláb.

Szó nélkül tette, amire kértem. Odahúzódtam a tomporához és még mindig izzadt popóját elkezdtem megdolgozni a nyelvemmel. Halkan felnyögött és kicsit elkezdte hintáztatni magát előre-hátra a játék kedvéért. Próbáltam "kimerevíteni" a nyelvem, amennyire tudtam, így a kis lyukát szinte felszúrhattam vele, amikor "hátramenetben" odatolult a feneke az arcom elé. Már szinte folyt le a nyálam a fenekén, amikor megragadtam a popsiját és elkezdtem masszírozni a fenék lyukát és a környékét az ujjaimmal. Éreztem, hogy megremegett a lába, és a kezei. Egy idő után nem is tudta tartani magát, hanem a kezeit behajlítva a fejét és vállait az ágyra fektette, így a feneke szinte elnyílt, ott tátongott előttem, várva, hogy megdugjam. Majdnem elvesztettem a fejem és átmenet nélkül beledöftem volna a farkamat, de aztán sikerült észhez térnem. "Nem pornófilmben vagyunk"- gondoltam magamban. Óvatosan bevezettem a középső ujjamat és miután már ellazult a záróizma, kicsit megujjaztam a fenekét. De azért nem bírtam sokáig, hiszen én nem mentem még el, miközben ő már túl volt az elsőn. Feltérdeltem mögé és a makkomat odahelyeztem a fenekéhez, óvatosan be akartam tolni magam.

Ám ahogy Irén megérezte, hogy itt a végső stádium, hátranyúlt a hasa alatt, elkezdte izgatni magát az ujjaival, miközben hátranyomta a fenekét, kvázi felnyársalva a popóját. Nekem csak annyit kellett tennem, hogy a kezemmel megtámasztottam a szerszámom, hogy elég merev legyen, és gond nélkül hatoljon be Irén fenekébe. Lepillantottam és láttam, ahogy eltátott feneke elnyelni a farkam. Ennyi elég volt. Nem bírtam tovább és elkezdtem rajta dolgozni, mint egy gőzgép. A lila ködön át hallottam a kéjes nyögéseit, majd hirtelen valami hörgés szerű hang kíséretében elkezdtem telepumpálni Irén fenekét a magommal. Ahogy ezt megérezte, rajta is végiggyűrűzött a második orgazmusa úgy, hogy vett egy mély levegőt és csak akkor engedte ki, amikor túl volt mindenen, de akkor zihálva, levegő után kapkodva, mint aki az utolsó pillanatban merült fel a víz alól a megfulladás előtt. Lerogytunk egymás mellé. Simogattam a haját, becézgettem szavaimmal, puszilgattam a nyakát, a vállát és az arcát. Lassan megszáradt rajtunk az izzadság. Felült az ágyon, felhúzta a hálóingét, nyomott egy csókot a számra és egy halk "Nagyon jó volt, aludj jól" után átsettenkedett a férje mellé, aki javában hortyogott a delíriumban.

Nekem eddig sem kellett altató, de most pláne nem. Olyan hirtelen aludtam el, hogy csak na.
Másnap kellemesen ébredtem, és sejtettem, hogy érdekes hét elé nézünk, de még én is meglepődtem volna, ha tudom, hogy mennyivel extrémebb lesz, mint azt én előre elképzeltem...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Nyssa ·
ha már az undornál tartunk, a lap erotikus történetei igen kevés kivétellel, mind undorítóak

Nyssa
mOOn ·
egyetértek
ez kb. olyan, mint mondjuk private blue és gold közötti különbség
egyiken mutatnak mindent, a másikon nem, de mindkettőt élesben veszik fel
és mondjuk a goldra lehetne mondani, hogy fuj...
persze ettől még mindenkinek lehet saját véleménye és ízlése erotikus (pornó) oldal olvasgatása közben is
mongyuk én is elhánynám magam meleg férfi történetektől,
nőitől meg még nem
de speciel az előbbit végig sem olvasnám, kiváltképp, ha a címben is utalás van rá, illetve mondjuk egy sorozat korábbi darabjaiban is...
konzekvencia: ízlések és pofonok:)
:angry:
uff:))

alias ·
[link http://www.tortenetek.hu/user.php?act=page&mode=home]Jó olvasást. alias[/link]

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: