Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak unalom?

A nap sugarai épp csak átszűrődtek a vastag felhőtakarón. Sosem lesz 5 óra – gondoltam. Mit lehet csinálni egy butikban ahol a holt szezonban ritka a vásárló mint a fehér holló? Már az összes újságomat kiolvastam és a hímzésemet sem volt kedvem folytatni. Rátévedt a szemem az öltözőfülke tükrére. Tetszett amit láttam.. Örültem, hogy nem hiábavaló a heti kétszeri aerobic. Sikerült a harmincas éveim vége fele is megőrizni az alakomat. Felálltam és lábujjhegyre állva megfeszítettem a lábikrámat. Rövidebb szoknyát kellene hordanom – gondoltam, és egy kicsit feljebb húztam a szoknyám.

Eszembe jutott a férfi…. Van talán egy éve is amikor először felfigyeltem rá. Harminc körüli, amolyan vidám fickónak tűnt. Talán a szomszédos utcában lévő irodaházban dolgozik. Minden délután itt megy el a kirakat előtt. Legtöbbször a barátjával sétálnak. Néha már összeakadt a tekintetünk. Kedves barna szeme van… Talán ma is erre jön… Aztán elhessegettem a gondolatot. Bolond vagy – korholtam magam. Mit akarsz? Klassz férjed van. Gyerekeid. Francba átkozott unalom!!

Talán rendezni kellene a kirakatot. Ez az, legalább megy az idő. Hmm… azért a próbababa karcsúbb- mosolyodtam el. De a fiúbábú egész jó… Kinézek. JÖN!! Gyorsan egy pillantás a kirakat tükrébe. Igen, minden rendben rajtam. Már itt is van a kirakat előtt. Rám néz, mosolyog.

Bejön!! Kezét csókolom! Miben segíthetek? - kérdezem de érzem, hogy kiszárad a szám. Farmert szeretnék, ha van a méretemben. Igen azonnal keresem. - és a szemem rásiklik a csípőjére… azaz egész máshova, zavartan elkapom a szemem és polcon kezdek el keresgélni. Mintha huncut mosolyt láttam volna a szája szegletében… hülyeség… Tessék, talán ez az Ön mérete. Átveszi a nacit és hozzáér az ujjaimhoz, bizsergést érzek a gyomrom táján.
- Tessék a próbafülke.

Pffff … bement. Tiszta hülye vagyok. Mint egy fruska.
- Elnézést, kérhetek egy számmal kisebbet?
- Igen- gyorsan keresgélek, megvan.
- Tessék adom- és benyújtom a nadrágot a függöny mögé. A csuklómra fonódnak az ujjai. Húz… Már a fülkében vagyok…. NEM… de a keze a derekamra fonódik, nekiszorít a fülke falának. A szája a számra tapad… igen… én is akarom… nagyon jól csókol, suhan át az agyamon. A keze felcsúszik a testemen, kigombolja az ingem. Csókol…. nyakamat… egyre lejjebb …kiszabadítja a melleimet.

Szopogasd - suttogom. Közben a fenekét és a dákóját markolászom. Könnyű dolgom van a nadrágját „elfelejtette” visszavenni. Jajj…felfalja a melleim….mhéég … suttogom. A combjaimon csúszik fel a keze. Terpeszben állok, érzem a lüktetést a puncimban… GYERE!!! … ordítja minden idegszálam, de csak sóhajtozni tudok. Leguggol… a keze a harisnyám alá csúszik… lehúzza… a fejét simogatom, borzolom a haját. A szája a bugyimon keresztül a puncimnak feszül… érzem az ajkait. Az egyik kezemmel félrehúzom a bugyim. A másik kezemmel a fejét nyomom a combjaim közé… az ajkai közé szorítja a csiklóm, húzza a nyelve őrült iramban pörög a csiklómon… megrogynak a lábaim a hirtelen rám tört orgazmustól… szorítom a fejét…..jhaajjjjj

Oldalt nézek a tükörbe… melltartóm a melleim alá szorítva meredeznek. Szoknyám a derekamon, harisnyám romokban a bokáimon… Kikapcsolom a melltartóm…. Lassan elengedem a fejét és Ő elkezd egyre feljebb csókolgatni… én lefele… félúton lázas nyelvcsata… Megmarkolom a szerszámát… kívánom, suttogom..... Feláll és én mohón csomagolom ki a vágyam tárgyát… szép… végigsiklok rajta a nyelvemmel… hmmm a makk… finom. Lassan fejem a zacskóját. Az ujjaim ráfonónak a farkára és húzogatom, az egyik golyót a számba veszem és a nyelvemmel pörgetem. A kezemmel a számba tömöm a másik golyót is.

Felpillantok… látom az arcán, hogy tetszik neki… újra a farkát cumizom, megfogja a fejem és irányítja. Egy pornófilm jut eszembe…kurva vagyok suhan át az agyamon… Szopjad… hallom… ez az első szava mióta… A hónom alá nyúl, felemel. Nagyon szép vagy! - suttogja. Megfordít… lehúzza a szoknyám. Belemarkol a fenekembe… de jhóóó. Lehajolok… a tükörnek támaszkodom és megfeszítem a lábaimat. Riszálom a fenekem…. Mögém áll… lassan beilleszti a puncimba a farkát… hmmm türelmetlenül ráhúzom magam… Megfogja a derekam és… lök… lök…

Érzem az üveg hidegét… már a melleim is nekinyomódnak a tükörnek… Közel a vhhhhééééégggg… mhhhééélyebben nyögöm… egy mély lökettel érzem, hogy spriccel belém… ahogy lüktet bennem a farka úgy tör rám az orgazmus. Nekinyomom az arcom a tükörnek… zavarosak a szemeim, a hajam széttúrva… hurva… khhhurva vagyok suttogom. Érzem ahogy megmarkolja a fenekem …kicsit meglegyinti a derekam alá nyúl, magához húz. Hozzásimulok, szorosan öleljük egymást. Köszönöm- súgja a fülembe. Gyönyörű vagy!! Lassan szétválunk.

Rámosolygok. Jó lesz a nadrág? - elnevetjük magunkat. Laci vagyok- mondja lovagom. Kriszta… és nevetünk. Öltözz- adom aki a „parancsot”. Én is gyorsan rendezem magam. Kilép a fülkéből. Holnap jövök… és egy puszit nyom az ajkaimra. A hajam rendezem… előveszem a pénztárcám. Fényképek… a család! Barom… barom… hülye ribanc… el innen!!! Soha többet… Ma felmondok. De nem mondtam fel…
Hasonló történetek
29923
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
24272
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
GerM ·
Ez a legjobb összecsapott sztori, amit itt olvastam :-)

Egyébként fel vagyok háborodva a nőn, hogy családja van meg minden :-(


leticia_63 ·
Ha nem lépett ki a leányzó a munkahelyérol, akkor a másnapi numerót is olvashatjuk?

Jaj, ne.

Leticia

Puti1 ·
Ha nemondtál fel, kiváncsi lennék, hol dolgozol.
Eléggé el van már kopva a farmerom, meg már
a sliccet se tudom felhúzni, mer rossz a cipzár.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: