Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak szex

Úgy kezdődött, hogy beszálltam egy párhoz. Ismeretlenek voltak, a neten akadtam rájuk. A kezdeti bizonytalanságomat eltörölte a nemi vágy, amelynek célja a kielégülés volt. Emellett persze izgatott a gondolat, milyen lehet, ha kicsit tágabb körben élvezzük a szexet.

Az első levél megírása volt a legnehezebb, a második már könnyedén ment és mikor az üzenetekben egyre több lett a :) jel onnantól kezdve minden egyszerű volt. Az első találkozásra egy semleges helyen, valami kávézóban került sor. A párocska aranyos volt, lerítt róluk, hogy először próbálnak nyitni, de mindkettejük viselkedésében bujkált valami, ami a bizonytalanságra utalt. Ez bennem is munkálkodott, de mikor megbeszéltük a dolgot, látszott rajtuk és azt hiszem rajtam is, hogy megnyugodtunk.

A beszélgetés csak arra kellett, hogy felmérjük a terepet, megismerjük egymást valamennyire, és végleg eldöntsük magunkban a folytatást. Még két találkozóra került sor az akció előtt és ekkorra már mindhárman teljesen felszabadultan tudtunk beszélgetni én is ugrattam őket és ők is el-elejtettek egy-egy poént irányomban.

Aztán eljött az első alkalom. A gátlásaink ellenállását egy üveg édes fehér borral törtük meg, mely felpezsdítette a vérünket, feltüzelte vágyunkat, szemünkben csillogott a kielégületlenség és az új, izgató utáni lelkesedés. Megpróbáltunk józanok maradni, de nem sikerült. Az alkohol kissé a fejünkbe szállt, de nem volt annyira kellemetlen, hogy a továbbiakban akadályozzon minket bármiben is.

A lány meztelen teste engem és a barátját is feltüzelt. Nem is tudom már hogy kezdte, talán izgatta magát egy kicsit vagy sem, nemsokára az édeshármasunk összegabalyodva fetrengett a hatalmas franciaágyon, mely puhán fogadott minket magába. Lihegtünk, a sóhajaink megtöltötték a levegőt. Csak egymással voltunk elfoglalva, átadtuk magunkat a szexnek és az erotikának, élveztük minden percét.

Pózokat váltottunk, megpróbáltuk mindenhogy. A lány nagyon élvezte a dolgot, szerette, hogy ketten foglalkozunk vele. Csak a szex volt, a fülledt erotikába burkolózva élveztük egymás testét. Nem tudom aznap éjszaka hányszor élveztem el, talán háromszor esetleg négyszer. Hosszú meneteket rendeztünk, a pornófilmes sémákat csak azzal hamisítottuk, meg hogy nem a kamerának, hanem a testünknek és a szemünknek, a szánknak, nyelvünknek dolgoztunk.

A reggel gyötrődéssel kezdődött. A gondosan felépített és megtervezett együttlét ellenére mégse tudtunk mindhárman felszabadultak lenni. Érződött egy kevés feszültség az egyre gyakrabban beálló csendben. Gyorsan, szinte menekülve jöttem el tőlük. Tisztába kellett jönnöm magammal. Fogalmam sem volt miért. Nem tudtam, hogy a történtek miért is okozhatnak számomra bármiféle lelkiismeret furdalást, vagy bármi más lelki problémát. Hiszen én egykeként szerepeltem az egészben, számomra nem volt semmi vesztenivaló. Ha valaki sérült ott bent, azok csak ők lehettek.

De nem akartam ezt, hiszen nagyon jól éreztem magam velük. Olyan szívesen ott lennék most és hallgatnám, miről beszélnek. Remélem nem okozott nekik gondot a tegnap éjszaka, meg tudták beszélni és tisztázták - ha léteztek egyáltalán - kételyek. A nap hátralévő részében szinte csak ezekkel a gondolatokkal voltam elfoglalva. Néha be-bevillant a lány csinos alakja, nagy mellei, az arcán átsuhanó élvezet és gyönyör grimaszai. Felötlött bennem a fiú képe, mikor egyszerre élveztünk bele a lányba. Nem hiszem, hogy megbánták a dolgot.

Másnap megint hívtak. Most már olajozottabban ment minden. Nem kellett a bor, ismertük egymást, felvállaltuk egymás előtt magunkat és testünk minden porcikáját. A szex fergeteges élményt nyújtott, ha lehet még fantasztikusabban éreztük magunkat, mint az első alkalomkor. A világ megfordult velünk, az édeshármasunk hatalmas nyögések, sóhajok közepette adta át magát a gyönyör minden formájának. Nem hittem volna, hogy valaha is ilyen magasra emelkedhetek a szex hullámvasútján, de az akkori együttlétünk néhány perce szinte az egekbe repített és azt hiszem őket is.

A másnapot már könnyebben viseltük. Nem rohantam egyből el, reggel is élveztem a társaságukat. Kielégülve, hajunk csapzottan, alig ruhában beszélgettünk viccelődtünk, a lány a párja mellett ült, a fiú átkarolta, én szemben a kanapén. Mindhárman szinte teljesen meztelenül. De mégse éreztük, hogy feszélyezne minket bármi is. Késő délelőtt hagytam őket magukra. Vidáman.

Hosszú napokig nem találkoztunk újra. Aztán eljött a hétvége és ismét felugrottam hozzájuk. Ezek a felugrások nemsokára olyan ürün érték egymást, amilyen gyakran csak lehetett. Kevés kivételtől eltekintve leszoktunk az udvarias bevezetőkről, azonnal egymásnak estünk. Csókok repkedtek, kezek matattak, szájak cuppogtak, nyelvek lefetyeltek. Egyre jobban kiismertük egymást, én is őket, ők is engem. Aztán megismertem az anális szexet. Minden porcikánk összeért, a gabalyodás teljes mértékű volt. Az együttlétek még olajozottabbá váltak, a szex számított az elsődleges célnak. Mindent megtehettünk és mindent meg is tettünk. Nem volt fájdalom, nem volt rossz, csak a kellemes élvezet.

Aztán kicsi lett az egész, megpróbáltunk keresni még valakit. Mindhárman szerettük volna, megpróbáltunk mindent, megmozgattunk eget, földet és végül sikerült egy helyes lányt találnunk. Hármasunk négyessé bővült. Ugyanaz a folyamat játszódott le, ami hármunkkal az elején: bizonytalanság, elhatározás, belekezdés. A lánynak szerencséje volt, bemutatót tartottunk neki. Nem tudott közönyös maradni. Az első élvezésünk után az ő ügyködésének hatására lettünk újra harcképesek.

A négyes első orgiáját még átszőtte az újdonság varázsa, nem ment minden egyszerűen és nem működött minden automatikusan, mint a hármasban. De ez hozzájárult a dologhoz. Valamit valamiért. És a valamiért megérte. A következő alkalmat alig tudtuk kivárni, és mikor összejöttünk a negyedik tagunkat is bevezettük a hármasunk már jól megszokott társaságába.

Most még több lehetőségünk adódott. A lányok is élvezték egymás testét, nemcsak mi az övékét. A hangok, nyögések, lihegések még hangosabbak lettek, az élvezet nem fokozódott viszont nagyobb kihívások elé állított mindenkit a társaságban. Mindenki mindenkivel foglalkozni akart, a nyelvek, kezek, a nemiszervek már nem voltak elegen ahhoz, hogy az összes test egymáshoz kapcsolódjon. Pedig mindannyian erre vágytunk. Mindenkihez tartozni akartunk, legyen közöttünk egy kapocs, amivel a három másik testhez érhetünk.

Halmozni akartuk az élvezeteket. Egyszerre és nagykanállal. Ezért nem tudtuk beérni csak egy emberrel. Fognunk kellett egy péniszt, vagy egy mellet vagy egy puncit, de nem bírtuk megállni, hogy bármelyik testrészünk szabadon legyen. Szánk keresgélt, kezeink matattak, a hímvesszők nem bírták elviselni a szobahőmérsékletet. Az ágy néha veszedelmesen nyögött, de nem kegyelmeztünk neki. Szívtunk, nyaltunk, szoptunk, a szex zaja a legszebb muzsika volt fülünknek.

Megpróbáltuk fokozni a szex nyújtotta élményt. Korbácsoltuk a vágyat az egekbe különböző kis baromságokkal, pornófilmet néztünk felöltözve és az vesztett, aki legelőször megszabadult valamelyik ruhadarabjától, meztelenül ettünk, de nem volt szabad a másik testéhez érnünk. Elsülési verseny a fiúknak, ki élvez el hamarabb a puha női ajkak játékától. Rengeteg hasonló dolgot kipróbáltunk. A vágyat néha annyira fokoztuk, hogy az első érintésekre elélveztünk.

A szex volt az életünk. Kitárulkoztunk, minden szabad és minden lehetséges volt a fájdalom és a józan ész határain belül. Szerencsére egyikünket sem rabolta el a perverz fantáziája, kellemetlen szexuális kívánságokkal senki nem állt elő. Bárki vetette fel az együttlét ötletét a nap bármely szakában ritkán fordult elő, hogy valaki miatt le kellett mondanunk. Mert vagy a párocska csinálta kettesben, vagy négyesben. Hármasban sose mióta megtaláltuk a negyedik tagunkat. Ez benne volt a játékszabályban.

Hatalmasakat szexeltünk, közös hétvégi kirándulásokon vettünk részt, a jacuzzi buborékai által izgatott bör, az erdökkel borított hegyek, az egymásba nyíló apartmanok,szobák mindenki számára csodálatosak voltak. Mindig négyen aludtunk- már amikor- mert sokszor a nappalt töltöttük az alvással: hosszúra sikeredett az éjszaka. Az élvezetnek olyan fokára jutottunk el, amit már nem tudtunk néha józan ésszel koordinálni és felfogni, ilyenkor káromkodások és csúnya szavak tetézték a gyönyört. Mi is és a lányok is elfeledkezve magunkról kiabáltunk és nyögtünk, lihegve kértük, utasítottuk egymást, hogy tegyen meg valamit. Amit soha senki nem utasított vissza.

Talán boldogok is voltunk. Testileg még sose éreztem magam olyan jól, minden porcikám virult és élt, megkaptam azt a kielégülést, amire sokan vágynak és sokan el sem hiszik hogy létezik ilyen. Mindegy, boldog volt a testem. A lelkem? Mittudomén. Kit érdekel? Szexeltünk egymással, imádtam a puncikat, rajongtam értük, de hogy valami lelki vonzalom? Nem hiszem.

De mit számit a lélek, ha a test megkap mindent? Számít vagy sem, akkor nem érdekelt más csak a szex. És mivel olyan jó társaságot találtam, akikkel minden erotikus, pornografikus álmom megvalósítható volt, nem izgattam magam. Sose beszélgettünk lelki dolgokról, csak a puszta szex, a tömény pornó telítette ki a négyesünk életét. De ezért is jöttünk össze.

Lassan megszokottá váltunk. Ismertünk már mindent, a másiknak az összes gyönyörgrimaszát, testének minden aprócska részletét. Tudtuk hol mikor milyen erővel kell nyalni, szopni, matatni, turkálni, izgatni, hogy a kéjre vágyó test elélvezzen. Tökélyre fejlesztettük az örömszerzést.

Nemsokára azonban minden megváltozott. Egyes kezek eddig nem tettek különbséget, de most elkezdtek kisajátítani, uralkodni. Elégedetlenség keveredett a szexbe, a kielégülés néha már nem volt teljes. Valami más lett. A kéjtől és a gyönyörtől elborult tekintetekbe nemritkán bosszúság vegyült. A nyögések és sóhajok gyakran már csak egy kitüntetett személynek szóltak. De még nem vettük észre a bajt, csak mindenki érezte, nem mennek úgy a dolgok, ahogy régen.

Nem beszéltünk róla, de lehet, hogy azt kellett volna tennünk. Inkább megpróbáltuk újra és újra, de sosem lett már a régi. A görcsös akarásnak nem nyögés lett most a vége, és eljött az a pillanat, amikor elszalasztottunk egy lehetőséget is, hogy együttlegyünk, amire még nem volt példa. Jöttek a mentegetődző üzenetek, toljuk el, majd bepótoljuk máskor.

A régóta egységes négyes, mint valami hatalmas sejt osztódni kezdett. A fiú és a lány, aki utoljára csatlakozott hozzánk, egyre gyakrabban szerettek volna külön utakon járni. Rosszallóan nézték, ha más keveredett a szexuális játékaikba, de azért még hűségesen megpróbálták fenntartani a látszatot. De egyre kevésbé sikerült.

Lassan kiviláglott mindenki előtt, hogy ez már egy romlott kapcsolat. A fiú párja előtt világossá vált, hogy érzelmileg eltávolodtak tőle, de még nem mert szembenézni a tényekkel. Megpróbálta elfelejteni a problémát, de attól az még probléma maradt. Végül a fiú és a lány bejelentették, hogy nem jönnek többet.

Természetesen ezután már szó se lehetett négyes szexről. A fiú exe összetört. Többször elmentem hozzá vigasztalgatni, hosszú estéken keresztül beszélgettünk. Megpróbáltam valami megnyugtatót találni, de nem tudtam.

Az újdonsült pár meghívott magához párszor. Nem utasítottam vissza. Szexeltünk, egymásba gabalyodtunk, néhány éjszakát végighemperegtünk, eleinte nem volt gond, de mindhárman éreztük hogy ez már nem az igazi. Végül a két szerelmes bevallotta, hogy zavarom őket és kínkeservvel kértek arra- nem akartak megbántani- hogy ne találkozzunk többet. Megértettem és elfogadtam a magyarázatot. A szerelem intim dolog, az két emberre tartozik, harmadiknak ott nincs helye.

Az exbarátnővel továbbra is találkozgattam. Ha már én is benne voltam a kapcsolatuk tönkremenésében, legalább arra próbáltam figyelni, hogy a lány ne maradjon teljesen magára. Tudod, lelkiismeret. Most derült csak ki mennyire nem ismertem öt. Érzelmeinket és gondolatainkat nem gyakran beszéltük meg egymással-minek, ha csak a testek éltek és azok jól megértették egymást-, de most mikor kiszabadultak a lelkek ebből a négyesböl, már erre terelődött a figyelem.

A lánnyal sosem feküdtem le kettesben, nem lett volna tisztességes kihasználni a meggyötört lelkét. Engem nem ráztak meg annyira a történtek, megpróbáltam nem belesüppedni az érzelmi válságába. A testemnek el kellett fogadnia a bujaság hiányát, most már ö se volt boldog. Meg persze meg kellett küzdenem a sajnálattal, amely elárasztott, mikor végignéztem, söt asszisztáltam hozzá, hogy megy tönkre egy kapcsolat.

Mikor megkérdezte hogy nem járunk-e, őszintén felelhettem azt, hogy nem szeretem. Miért is szeretném, hiszen alig tudtam róla valamit, annak ellenére, hogy kívülről fújtam az összes tangájának színét, és sok testnedvének ismertem az ízét, szagát. Nem érzek iránta nemi vágyon kívül semmit. Nem akarom leláncolni magam egy test mellé, nem akartam a mindennapi élet apró hülyeségeit párosban átélni egy olyan valakivel, akiből a testén kívül nem érdekel más. Szexgépek voltunk semmi több, egyszerű masinák, akik csak arra figyeltek, hogy minden a lehető legtökéletesebb legyen. Az ágyban. Ez az utolsó kudarcba fulladt, egyedüllétet elkerülő kísérlete még magányosabbá tette a lányt, de nem hazudhattam neki. A sejt tovább osztódott.

Pár hónap múlva véletlenül a fülembe jutott, hogy a fiú újra a volt barátnőjénél próbálkozik. Szakítottak a lánnyal, a szexen kívül nem volt közös pont az életükben, de az elején azt hitték ez is elég. A fél éves fellángolás pont arra volt jó , hogy semmi se legyen olyan mint régen. A lány már túltette magát kapcsolata kudarcán és nemet mondott a fiúnak. Azt hiszem tanult az esetből, nem bocsátott meg.

A négyesünk teljesen feloszlott, a négy ember újra saját utakon járt. Én nem voltam már boldog, se lelkileg, se testileg. De a test már nem érdekelt, kiégtem, megcsömörlöttem, nem tudtam tovább érzelemmentsen szexelni. Elég volt, nem kellett mindenáron punciillat, hiányzott a szerelmes csók, az ölelés, a becéző szavak, az őszinte beszélgetés. Nagyon magányosnak éreztem magam, hatalmas ürességben éltem, nem érdekelt semmi. Esténként bolyongtam a városban, söröztem az ismerősökkel. Üres lakás várt otthon, nem siettem haza. A lelkemet akartam rendbe hozni. Talán még van esély rá. Most már igenis számított a belső béke és öröm, legyen megnyugvás, egy békés sziget, amely csak magamért vár vissza mindennap. Ez vezérelt és csak egyetlen célom maradt.

Keresni valakit, akivel SZERETKEZHETEK!
Hozzászólások
További hozzászólások »
yy9 ·
Khm... Hello!

Mindenekelőtt megjegyezném, hogy még soha nem írtam véleményt egyetlen történethez sem, ahogy nem is pontoztam őket. Ha valamelyik igazán tetszett, a dícséretet rend szerint megírta valaki más helyettem, a rosszakat meg rend szerint végig sem olvastam.
De most... Most muszály volt.

Ez az írás ugyanis nagyon jó. Ide eredetileg valami szuperlatívuszt szántam, de... Hát, semmi sem fejezi ki jobban a dolgot, mint hogy nagyon jó.
Nem mint erotikus történet (ahogy lentebb már említették, végigolvasható úgy, hogy az emberben nem mutatkozik a szexuális gerjedelem szikrája sem), és nem is, mint amolyan igaz vallomás (ha az lenne, talán még igaza is lenne az elbeszélővel kapcsolatban az előttem szólónak).
Viszont nagyon jó, mint mű. Olyan hitelesen, olyan magávalragadóan adja át a hangulatot... Az a fajta novella (mert szerintem megérdemli a novella címet), ami után az ember percekig ül elgondolkodva, olyan egyedi hangulatban, amit csak a legjobb írók és filmkészítők tudnak megteremteni.

Szóval nagyon tetszett. És persze annál is jobban meglepett... Mert hát tagadhatatlan, hogy nem az ilyen írások okán járok ide... Annál nagyobb volt a kontraszt, mivel a szerző többi írásával egyszerre, közvetlenül a könyvtári, albérleti, stb. sztorik után olvastam.

Tekintve, mennyire régi történet ez már, valószínűleg nem sok olvasója lesz véleményemnek... De hát ez van.
East West ·
Szia

Teljesen belepirultam a dicséretedbe. Köszi. Úgy látszik azon kevesek közé tartozol, akik megértették mit is szeretnék írni. Bár én is elrontottam mikor a "gruppen" kategóriába küldtem. Szó sem volt szexrôl, nem pornót akartam írni, valami mást. Ez lett belôle.A legynagyobb hátránya hogy nem éltem át ilyet (szerencsére) csak a fantáziám vezetett és emiatt nem biztos hogy hihetô történet kerekedett belôle.

De azért nem hsizem hogy ez novella lenne:) Inkább csak valami iromány.

üdv
EW

Titanilla24 ·
Én csak most olvastam és meg kell, hogy mondjam szerintem is kitűnő írás. Nem mindig a libido a lényeg, a többség szerintem azért csalódott, mert azt várta és mást kapott. Ez a történet a tanulságról szól és én személy szerint kíváncsi lennék milyennek írod le a szex után a szerelmet, illetve nem is a szerelmet, hanem amikor a szerelem érzése átcsap a testiségbe és mindent oda akarsz adni a másiknak.


AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: