Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak érezd!

Érzed ennek a szónak a mélységét: Szeretlek? Tudom, hogy érzed, de lehet, hogy csak hinni akarom... mégis, akárhányszor mondod nekem ezt az értékes szót, érzem, szíved mélyéről fakad. Érzem, mégis, amint egyedül maradok a gondolataimmal, rám tör egy érzés... a pánik, hogy becsapott leszek általad. A pánik, hogy akit ennyire szeretek, mint téged, átver. De te ezt nem teszed. Nem tennéd soha, igaz? Hiszen azt mondtad... azt mondtad szeretsz, és soha nem hagysz el...azt mondtad kitöltöm az életed....hogy boldog vagy általam. De vajon érzed-e a “szeretlek” szó minden egyes betűjébe fektetett hangsúlyt? Hogy mennyire nagy jelentősége van minden egyes betűnek, amelyekkel ölni is lehet… vajon érzed-e, hogy mennyire SZERETLEK téged, és hogy mennyire fáj az, amit teszel. Ami általad mondva ideiglenes, de vajon a szerelem, amit irántad érzek felhatalmaz-e azzal, hogy korlátlanul megbízhassam benned ismerve múltadat?
És vajon érzed-e mekkora fájdalmat okoz az, hogy boldoggá teszel? Mert ilyenkor arra gondolok, miért csak ennyit kaphatok belőled, és mikor lesznek az ígérgetéseknek vége...de én várok… annak ellenére, hogy annyiszor akartam már véget vetni általad okozott boldogságomnak és fájdalmamnak, nem bírlak elhagyni. Tudom, hogy a boldogságot szándékosan nyújtod, a fájdalom pedig a velejárója, amit legszívesebben te is eltüntetnél. De én elfogadtam így a tőled kapott boldogságot. Elfogadtalak így, mert amit érzek a szívemben rád gondolva, mindennél nagyobb és értékesebb... Szeretlek, és pont.
Hasonló történetek
3817
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3708
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Laller ·
Frusztrál. Az egész iromány idegesít.
Nem több mint egy rózsaszín nevedktől csepegő folyam, mely addíg-addíg folyik az arcodba, míg meg nem fulladsz tőle. Undorító, hogy a szerelemnek nevezett fogalom hatására az emberek mikre nem képesek, hogy falják fel a másikat. A tudat, hogy vannak olyan emberek akik szerelmesek, végtelen nyugtalansággal tölt el, hisz ezek az emberek, ahogy a kedves író írta, sok mindenre képesek, akár ölni is! Ha csak a szavak végeznek az emberre, akkor mire várhat az, aki részt vesz benne?
Az aki ilyet ír, az vagy teljesen zakkant ilyen téren, és nem tud magával mit kezdeni, vagy kisebbségi komplexusban szenved, és annyira félti "szerelmét", hogy akár ilyen ostobaságokat is képes leírni. :rage: :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: