Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak egy vágy volt, de lavinává vált...

Már vártam a délutánt. Nálatok néztünk dvd-t. Már egy órával előbb elöntött az izgatottság… Nem akartam túlöltözni, nehogy túl kihívónak láss… Hiszen nincs köztünk semmi. Lassan lépkedtem végig az utcákon, átgondolva mindent. Húgod a kapuban várt már. Úgy volt megbeszélve ma húgodnál alszom, mivel szüleitek nincsenek, külföldön rokonoknál vannak, így egész hétvégén tiétek a ház… Kevéske cuccom felvittem a szobájába. Már lent vártál minket a nappaliban, egy jó kis horrort választottál. Beraktad a dvd-t, amíg mi elhelyezkedtünk. Viki a fotelba fészkelte be magát, én pedig a kanapéra ültem, neked megtartottuk a másik fotelt, de te mégsem azt választottad, mellém ültél…Elmosolyodtál, olyan ellenállhatatlanul, kicsit zavarba jöttem, habár úgy tűnt te nem vetted észre…

Már egy ideje ment a film, mikor elég durva rész következett, és megijedtem… Első reakcióm hogy hozzád bújtam. Hirtelen félve pillantottam fel rád, de nem ellenezted, még jobban magadhoz öleltél, boldog voltam… Így néztük nyugodtan a filmet, de én jobban akartalak érezni, izmaidat, mindened… Te nem tiltakoztál, hirtelen megcsókoltál, ahogy ajkunk összeért, tudtam mi jön, de nem ellenkeztem, már rég vágytam erre. Közben Viki csendesen pihegett a fotelban, elaludt… Hirtelen öledbe kaptál, de ezzel a lendülettel fel is álltál, ölben vittél fel…

Szobádban letettél, meg fordultál, hogy bezárd az ajtót. Mikor végre sikerül, magadhoz rántasz, megcsókolsz… Visszacsókolok, szenvedélyesen és tüzesen, ahogy kell, kicsit megharapom az ajkad, felszisszensz, de tetszik a dolog…

Leveszem rólad a pólót, látom gyönyörű izmaid megfeszülnek. Hirtelen mozdulattal az ágyadra löklek, magaddal rántasz, nem bánom… Megcsókollak, majd lassan végig a nyakadon, aztán a mellkasodat, végig át a hasadon, egészen a köldöködig, lassan körbecsókolom… De közben nem engedem, hogy hozzámérj… még egy kicsit sem…

Lassan lehúzom rólad a farmert, majd az alsót is, persze már keményen meredezel…Térdeid közé ülök. A combod belső oldalát kezdem csókolgatni, ezer csókkal halmozom el, de még mindig nem érhetsz hozzám. Kezembe veszem péniszed, lassan szopogatni kezdem, közben másik kezemmel, heréid masszírozom… Lassan végig nyallak még egyszer, felnézek arcodra látom nagyon szenvedsz már, markolod a lepedőt, már nagyon összegyűrted…
Hirtelen találkozik a pillantásunk, hirtelen elkapod a karom, felrántasz. A hátamra döntesz, rám fekszel, egy darabig csiklóm izgatod, majd hirtelen belémhatolsz. Megcsókoltál, majd végig a nyakam, és melleim kezdted szívogatni… Hirtelen abbahagytad, nyakamat csókoltad újra, majd már csak szinte égetően forró leheleted éreztem a nyakamon és élveztem lökéseidet. Láttam, hogy nemsokára a csúcsra érsz, hirtelen lelöklek magamról, értetlenkedve nézel rám…

De nem hagyok időt az értetlenkedésre, rögtön mozdulok… Ráülök a csípődre. Magamba engedlek teljesen, te felnyögsz, majd újra ki, és gyorsítok a tempón, szinte forog az egész világ velünk, a vérünk adja a zenét, tombolva zubog az ereinkben… Körözök csípőmmel, majd újra gyorsítok, így együtt jutunk el a csúcsra, rád hanyatlok, így pihegek… Csendesen és hálásan simogatod hátam…

Hirtelen lehemperedek rólad, majd felkelek, rám nézel vajon ”mi történt?” , hirtelen kézen foglak és mutatom, gyere utánam…

Folyt. köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
KicCica ·
Nekem tetszett, de mi történt utána???

W.d.R. ·
:smile: ez kurva jó pollyén...na jó egyébként nem volt rossz.... :stuck_out_tongue:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: