Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak egy kis történet

Na végre… Alig vártam, hogy bekapcsolódjon a számítógép… ráadásul még a biztosítékot is kiverte…
Olyan hirtelen ragadott magával az ihlet, hogy úgy éreztem azonnal billentyűzetet kell ragadnom, és leírni a gondolataimat.
Épp zenét hallgattam, és szembe jutott, a mai kis kaland azzal a néhány novellával, amit barátnőm írt. A történet az volt, hogy nagyon megtetszett neki egy srác a suliban, és leírta vele kapcsolatban a gondolatait… hm… hát nem éppen szerelmes levél volt, sokkal több annál, leírta, hogy milyen erotikus gondolatok mászkálnak a fejében a fiúval kapcsolatban.

Persze a megtisztelő feladat nekem jutott, hogy oda is adjam a srácnak, hogy barátnőm kiléte titokban maradjon. Komolyan mondom, tisztara izgultam, és ott gondolkodtam rajta, hogy milyen szöveggel adjam át az ismeretlen fiúnak a novellafüzért, mivel nem is egy történetecskéről van szó. Igazából nem is a barátnőm sztorijáról akartam írna, hanem lényeg a lényeg, hogy megkívántam a novellaírást, és gondoltam, meglepem páromat egy izgalmas kis történettel, úgyis elég sok minden történik velünk mostanában, ráadásul régen írtam már bármit is, pedig annak idején még volt néhány irományom. Azóta azért úgy érzem, sokat fejlődtem minden téren, és talán ezért ki kellene próbálni, hogy megy mostanában az írás.

Történt a minap, hogy a párommal Pesten voltunk szétnézni, aztán vonattal jöttünk haza, és első utunk hozzájuk vezetett. Elég fáradtak voltunk mind a ketten, ráadásul sikerült egy esős napot is kifogni, és jól megázni. Még a vonaton mondta, hogy ha haza érünk szeretne lezuhanyozni, erre én kedvesen felajánlottam, hogy megmosom a hátát…sőt, nem csak azt…
Nem is gondoltam volna, hogy ez a mondatom ilyen hatással lesz rá…
Amint haza értünk, rögtön mentünk a fürdőszobába, és elkezdett vetkőzni… egész meglepődtem, de így utólag nem is tudom min… Végtelenül izgató volt izmos teste látványa, és még most is magam elé tudom idézni… Ahogy zokni nélkül eszi le magáról a pólóját… amikor megláttam először a kibukkanó kocka hasát, majd izmos mellkasát… ahh… még most is teljesen nedves leszek, ha visszagondolok rá… Úgy beszélek erről a mozzanatról, mintha életemben először láttam volna így, teljesen meztelenül, pedig nem is…

Tátott szájjal álltam előtte, amíg egyszer csak egész közel jött hozzám, és engem is elkezdett vetkőztetni…
- Te meg mit tervezel? – kérdeztem meglepődve – én is szeretnék még zuhanyozni…
- Gondoltam játszhatnánk egy kicsit, vagy nem szeretnéd?
Pillanatra elgondolkodtam magamban, hogy miért is ne, hiszen már úgyis nedves vagyok. Már akkor éreztem, hogy elönt a forróság, amikor behúzott a fürdőszobába.
- De, szeretném – és rámosolyogtam.
Nem is kellett több biztatás neki, hevesen megcsókolt, ami már akkor magában rejtette, hogy most igenis szeretkezni fogunk, és most rendesen megkapod a magadét… és én alig vártam, hogy olyan rendesen megkapjam a magamét, mert mindig is izgatta a fantáziámat egy huszáros szeretkezés… valami extrémebb helyen… gyorsan… hevesen… ami csak arra jó, hogy azt a pillanatnyi vágyat kicsit csillapítsa.

Csók közben már kezdte is felhúzni a felsőmet, és ahhoz, hogy le tudja venni, egy pillanatra abba kellett hagynunk a csókcsatát. Amint levette rólam a vékony kis pulóvert, el is hajította valahová, aztán gyorsan a melltartóm következett. Ügyesen, tapasztaltan kikapcsolta hátul, és azt is ledobta valahová. Amint kiesett a kezéből, máris megmarkolta a mellemet, és az egyik ágaskodó bimbót be is kapta. Erre jó mélyen sóhajtottam, és éreztem, hogy a torkomban dobog a szívem, és minden porcikám azt kívánta, hogy vetkőztess le gyorsan… kérlek, ne várass tovább, és tegyél a magadévá. Mintha csak meghallotta volna könyörgésemet, és miközben még a mellbimbóm a szájában volt, már az övemet kezdte kicsatolni, aztán a nadrágomat gondolta ki, amint lerángatta rólam, el is hajította valamelyik sarokba.

Végül egy apró tangában, és zokniban álltam előtte. Hamar végzett a zoknival is, és letérdelt elém. Először lassan masszírozni kezdett „ott”, bugyin keresztül. Éreztem, ahogy megdagad a csiklóm, és átnedvesedik a bugyim. Szinte most is érzem, ahogy simogatott, aztán egyszer csak félre húzta a tangát, és hirtelen belém hatolt egy ujjával, és elkezdte mozgatni bennem. Ekkora halkan felnyögtem, hiszen mások is voltak rajtunk kívül a házban, ezért nem lehettem túl hangos…

Ahogy mozgatta bennem az ujját, éreztem, hogy ez kevés, és a testem még többet akar… mintha ezt is meghallotta volna, és még egy ujját belém csúsztatta. Máris kielégítőbb volt az érzés, de még mindig nem elég…
Ezzel ő is tisztában volt, abbahagyta az izgatást, és egy mozdulattal lehúzta rólam a parányi anyagot. Amint felegyenesedett, én ereszkedtem térdre. Izgatni már nem kellett, hiszen a hatalmas szerszám már ott ágaskodott előttem. Kinyújtottam a nyelvem, és először óvatosan végighúztam a nyelvem a farka oldalán… tövétől a makkig. Ez inkább nekem volt izgató, mert nem láttam, hogy bármi különösebb hatást is elértem volna vele.
- Fogsz te még nyögni kedvesem… - gondoltam magamban, és folytattam a játékot.

Amint ismét végighúztam a nyelvem a farok oldalán, nem álltam meg, hanem bekaptam a makkot. Teljesen megnedvesítettem, és gyengéden elkezdtem le-fel mozgatni a számat rajta. Ez már sokkal izgatóbb volt számára, halkan felsóhajtott, és hátrahajtotta a fejét. Majd visszanézett rám, nehogy elmulasszon egy pillanatot is a műsorból.
Idő hiányában sajnos nem folytathattam a kényeztetését, mert fél óra múlva ment a buszunk, amit el kellett volna érni, hogy még aznap haza érjünk hozzánk.
Felegyenesedtem, mélyen a szemébe néztem, megfogtam a két kezemmel az arcát, és megcsókoltam. Rövid csók volt, de a folytatás máshogy következett.
- Jó, ha a mosógépre támaszkodom? – kérdeztem úgy, mint egy buta liba.
Válasz helyett megfogta a vállam hátulról, és rálökött a mosógépre, miközben már bennem is volt. Kéjesen felnyögtem, ahogy a hatalmas szerszám jólesően kitöltött.

Először óvatosan lökött néhányat, aztán ahogy látta, hogy semmi kifogásom ellene, egyre hevesebben hatolt belém. Kicsit kényelmetlen volt lábujjhegyre állva támaszkodni a mosógépre, de az érzés annál jobb volt, ahogyan haladtam a kielégülés felé.
Az imádom a legjobban, amikor megáll, és erősen visszatolja belém…és ezt többször egymást után megismétli. Ilyenkor érzem magamban a legjobban, és számomra az a legkellemesebb.
- Rakd be még mélyebbre…kérlek… - könyörögtem neki.
Ő persze készségesen teljesítette is a kívánságomat.
Aztán felegyenesedtem, és odafordultam hozzá:
- Csináljuk a tükör előtt…szeretném látni ahogy mozogsz bennem…
Ez a „csináljuk a tükör előtt” annyit jelentett, hogy hagy támaszkodjak a mosdókagylóra, mert akkor legalább részlegesen láthattam mozgását.

Elhelyezkedtünk az új pózban, újra belém hatolt, és már folytatta is tovább.
Lehet, hogy észrevette, hogy idő szűkében vagyunk, vagy valami másért, minden esetre begyorsított, és tudom, hogy ez nála azt jelenti, hogy majd’ leesek az ágyról, ha ott csináljuk, jelen esetben viszont alig tudtam tartani magam. De nem is kellett, fogott ő ahhoz eléggé, hogy ne csússzon ki a lábam alólam. Ezt így folytatta pár másodpercig, aztán kicsit lassított a tempón, majd ismét gyorsan. Már a levegővételnél és apró nyögések szaladtak ki a számon, de nagyon élveztem a dolgot. Ismét helyzetet váltottunk, és megint a mosógépre támasztott. Ott is kaptam még néhány huszáros lökést, aztán egyszer csak megállt, és kivette belőlem.
- Kedvesem, mennünk kell – mondta, én pedig csak lihegve bólogattam, és éreztem, hogy erőteljesen remeg a lábam.

Volt még kb. 20 percünk, de akkor ő még nem zuhanyozott. Szerencsére ez a férfiaknál jóval kevesebb ideig tart, mint a nőknél. Gyorsan belépett a kádba, és már szappanozta is magát.
Addig én megpróbáltam összeszedni magam, meg a ruháimat, amik szanaszét hevertek a fürdőszobában.
- Ez isteni volt – mondtam neki, és megcsókoltam a vizes száját.
- Nekem is jól esett – válaszolta, és visszacsókolt.
- De most már tényleg megmosom a hátad – kacsintottam rá, és kivettem a kezéből a fürdőpamacsot.
Bedörzsöltem vele, aztán visszaadtam neki. Magamhoz képest gyorsan felöltöztem, addigra ő is készen lett a zuhanyozással, aztán szexin egy törölközőt csavart a derekára, és felszaladt, az emeletre, hogy ő is felöltözzön.

Pár perc múlva vissza is jött, addigra én lent úgy nagyjából összepakoltam. Ránéztünk az óránkra, és már idő volt, a busznak akkor kellett volna jönnie. Még szerencse, hogy nem laknak a messze a buszmegállótól. Elkezdtünk futni, de a busz épp akkor állt a piros lámpánál, ami azt jelentette, hogy már nem érjük el.
Nem is értük el, az orrunk előtt ment el, mi meg ottmaradtunk a megállóban.
A következő busz 15 perc múlva jött. Addig ott álltunk szakadó esőben, félhomályban, egy szál esernyővel a kezünkben. Annyira jó volt ránézni, a haja alja még vizes volt a zuhanytól, kedvesen mosolygott már, közben meg-megpuszilt, hol az arcomon, hol az ajkamon. És én nagyon boldog és kielégült voltam…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Adriana` ·
Bocs a buszert gyerekek ;> Majd folytatom ;>

|Picur| ·
Hagyjátok már szegényt a busz miatt, ha menni kell, akkor menni kell... Nem igaz? :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: