Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak egy érzés, semmi több

Mi a szerelem? Csak egy érzés, semmi több.
Mit jelent várni azt, ki nem jön el soha? Csak egy érzés, semmi több.
Mit jelent hallani a szót, mi sosem hangzott el? Csak egy érzés, semmi több.
Mit jelent érezni, ujjai lágy érintését? Csak egy érzés, semmi több.
Mit jelent magamat látni, az Ő szemében? Csak egy érzés, semmi több.
Mit jelent riadva kelni és puszta létezésed tudatával megnyugvást találni? Csak érzés, semmi több.
Mit jelent küzdeni érted és feladni végül? Csak egy érzés, semmi több.
Mit jelent sóvárogni minden rezdülésért? Csak egy érzés, semmi több.

Hosszú idő telt és Te végig velem voltál. Megértettél és mindent megadtál, mire nekem szükségem volt. Hangod megnyugvás, pillantásod csitítás volt számomra. Akkor is ott álltam, mint minden nap, az alkonyi fényben. Néztem az utat és vártam az árnyak, mikor veszik fel a te alakodat. Ha mozdult a fény és új utat talált magának, azt hittem Te jössz felém. Minden készem állt a fogadásodra. Lelkemben mindig ott vagy, olyan helyre vezettelek, ahonnan nem mozdít el senki már. Minden nap szertartás szerűen játszom a gondolattal, mi volt velünk és mi lesz.

Sorra veszem mindazt, mit Neked köszönhetek. Soha nem érek a végére, mert bármily korán kezdem, már ott vagy mellettem, mire végére érnék. Fogtad a kezem, mikor elbotlottam. Szorítottad, mikor zuhantam. Mikor hátranéztem, visszafordítottál. Mikor remegtem, megnyugtattál. Mikor féltem erőt adtál. Már szólnom, vagy kérnem se kellett, hisz tudtam. Idővel jobban, mint én. Nem volt olyan vész, mire ne tudtál volna megoldást találni. Általad beteljesült minden álmom, minden mire ember vágyhat, óhajthat, vagy csak kérhet. Akkor is ott álltam. Vártam jöveteled. Új árnyékot vetett az alkonyi fény. Egy túlontúl ismerős árnyékot.

Lassan emeltem tekintem, mert akkor már éreztem a baj. Barátom jött oda hozzám, szeme könnytől volt nedves. Egy tárcát adott a kezembe, melyben tiedre ismertem. Vöröslött! Rohanni akartam, de visszatartott. Nem tudtam szabadulni a szorításból, de a kezei miatt. Némán ingatta fejét és erővel a másik irányba vezetett. Végül lett időm arra, hogy végig gondoljam mit köszönhetek neked. Magamat okoltam, mert a lista végére érhettem és nem veled töltöttem azt az időt. Most is ott állok, mint minden nap és várlak, hátha késve is, de megérkezel. Kik lehaladnak mellettem, tudják miért vagyok ott, és némán tisztelettel hajtanak fejet előttem.

Egy tárcát tartok az egyik kezemben, a másikban a fényképet. A képet lassan szemem elé veszem. Nem sietek, hisz meg kell várjalak. Téged látlak. Ajkad szóra nyílik, szemedben magamat látom, ujjaid elindulnak felém és nyugtatják üres lelkem háborgó foszlányait. Hogy mi a szerelem? Csak egy érzés, semmi több.
Hasonló történetek
3100
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4152
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
beteg ·
még annál is több

janka. ·
köszönöm.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: