Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak Csajok

Lily velem szemben ült. Olyan gyönyörű lány. Én is mindig ilyen akartam lenni. Telt ajak, széles csípő, tökéletes fenék, kék szemei világítanak és jól egyensúlyozzák ki hullámos fekete haját. Csak ültem ott és őt bámultam. Én nem is számítanék lánynak, ha ő lenne az átlag? Szerintem nem. Nekem uncsi szőke hajam és szürke szemeim vannak. Mindig is irigy voltam rá. Minden pasit megkapott, de egyikkel sem feküdt le. Engem persze, aki nagyon vágyott már a szexre, észre sem vettek a fiúk. Vékony vagyok, de szerintem túlságosan is...


 


Lily ott ült velem szemben, mivel épp a szülinapi tortámra vártunk. A szüleimtől már rég elköltöztem és most egy kicsi, de nagyon otthonos lakásban éltem. A nappali közepén egy nagy kanapé volt és mi most azon ültünk. Lily mosolygott (mint mindig) és kezében tartotta a "Boldog Szülinapot Hanna" - feliratú papírtábláját.


- Olyan jó ez a parti. - kiáltott fel.


- Nem különös, hogy nem érkezik meg a torta? Pedig már délután megrendeltem.


 


Erre ő fülig elpirult és szégyenkező pillantást vetett rám.


- Hanna az a torta már nem fog ideérni. Lemondtam a rendelést.


 


Ez váratlanul ért. Micsoda? Akkor most mire várunk? Ő közben közelebb jött hozzám és átölelt. A testünk a szoros ölelésben egymásnak feszült és éreztem, hogy lángol a bőre. Még közelebb húzódott hozzám és egy apró csókot lehelt a számra. Az ajkai puhák voltak és nagyon is ápoltak. Egy röpke pillanatig érthetetlen mámor vette át a testem felett az irányítást és visszacsókoltam. Erre ő magához vont és hosszú percekig csak faltuk egymás ajkait. Ahogy a nyelve az enyémhez ért egy apró kis szikra repült végig a testemen. A kezei közben munkálkodtak és mindkettőnk blúza a padlón kötött ki. Amikor le akartam húzni a nadrágját így szólt.


 


- Ó, Hanna ez életem legtökéletesebb perce. Gimi második óta kívánlak. Leszbikus vagyok. Nem baj ha mi...?


 


Megráztam a fejem. Erre ő tovább csókolt. Elvesztem a szájában. Olyan tökéletes volt.Ő közben meztelenre vetkőzött és próbálta rólam is leráncigálni a maradék ruhát. Segítettem neki és amikor én is meztelenné váltam megállt a hosszú csókáradatban és végignézett rajtam.


- Gyönyörű vagy... - sóhajtott bele a fülembe. - Kényeztetést érdemelsz.


 


Lefektetett a padlóra. A hideg fa szinte égette felhevült bőrömet amint hozzám ért. Hideg és meleg furcsa és gyönyörű találkozása. Ő fölém hajolt és elkezdte csókjaival borítani a testem. Finoman bánt velem mint egy kinyílni észülő virággal. Simogatta a melleimet és közben a kezei is egyre lejjebb indultak a testemen egészen a puncimig. Csak most veszem észre, hogy elkezdtem nedvesedni. Lily egy ideig a csiklómat izgatja, mire én szaporán kezdem venni a levegőt és nyöszörögni kezdek. Ujjai ekkor belém csusszannak. Felsikoltok és hangosan kezdek nyögni.


 


- Ah, igen Lily olyan jó vagy! Igen! Ah, ah!


 


Ujjai mozognak bennem, érzem, hogy kitöltenek. Egyszer csak abbahagyja és lehajol, hogy a szájával is megízleljen.


- Hanna az illatod... megrészegít.


 


Belém nyal. Nyelve ide-oda mozog bennem, mire én hatalmasat élvezek egyenesen az arcára. Lenyalja és elégedetten pillant rám.


- Édesem ez isteni volt. Boldog szülinapot.


 


Felöltöztünk, adtam neki egy csókot és megszorítottam tökéletes fenekét.


- Legközelebb én jövök. - suttogom.


 


Lihegve és szétzilált külsővel búcsúztam el tőle.


 


Ez a szülinap csodás volt.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: