Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak a Most, csak az Itt és csak a SOHATÖBBÉ!

16 volt, ez oké, te pedig 24. (Lehet az életkor megváltoztatása befolyásolt valamit, vagy csupán erre jobban gerjed valaki?) Igen, az apa belegyezett, hogy velük tarts Olaszországba, de mint a fia legjobb barátja és nem a lányáé. Kétségtelen, a lány élvezte kitüntető figyelmed már hetek óta. Szerzett is sok irigyet magának, micsoda menő pasija van húúú. Melletted nőnek érezte magát, akinek lesegítik a kabátját, alátolják a széket egy osztályon felüli hely, osztályozhatatlan asztalánál. Kocsival szállítják kicsi gömbölyű popsiját ide-oda. S tekintve, hogy partnere felér egy hegyomlással, no meg ismert is kissé, (igen rólad van szó, mert ilyenkor mindig meg kell erősíteni, igen, téged tényleg ismernek!) szóval imponált, ahogy a szemtelenkedőket így, vagy úgy lekezelted.

De térjünk vissza arra az emlékezetes napra. Kezdhetjük talán ott, Rómának igen kevés a tengerpartja, bár ez talán mellékes.
A lány valóban sokat "csicsergett" neked, mert szeretett okoskodni, vagy csak mondjuk úgy beszélni, mert otthon elemében volt valóban, és mert annyi mindenhez voltál sötét te. És valljuk be, olyan jó érezni, hogy egy idősebb valaki, aki ráadásul férfi a javából (ja), csodálva hallgatja. Még ragadt is rád valami, erre is kitérek majd. Vagy nem. A vihar az igaz, a játékos ruhacibálósdi is majdnem az. De itt kell, azt hiszem tért, időt váltani.

A vihar űz haza. Kiderül a házban magatok vagytok. Bőrig ázva, fulladozva a versenyfutástól lihegtek és röhögtök. A lány pólója testére simul, mintha semmi sem lenne rajta, fázik, persze ez is besegít. Huncut a szeme, mert látja mit vált ki. Mégis, mert azért gyerek is, meg felnőttnek is nagyon akar látszani, indulna átöltözni. Ezt egyébként neked is javasolja. Nem engeded elmenni (ahogy a későbbiekben sem soha sehova) kissé hevesebben kapod el és szakad a póló. A csók nem az első, kettő közt kuncog is kicsit, már csak a szakadt póló miatt is. Te már nem nevetsz. Kicsivel később, már az ágyon, ahova lovagiasan becigölöd őt, kezdi érteni, ez nem olyan játék, mint eddigiek. Csókolod a testét mindenütt, mondasz szavakat. Neki ez is, az is jólesik, de zavart is. (amit tanultál tőle, lehetne rá büszke: tenger, hullám és part, sok hasonlatot mondott neked erről, most is ez van, akaromnemakaromnem, hullám és part, a part megtöri a hullámot, no de folytassuk) Talán a vihartól nem hallod, többször elhangzik: ne.

Meztelen vagy már te is, a hódító. Hódítottad megadta magát, úgy tűnik. Lassan hatolsz be, ahova még soha senkise, ez sem vitakérdése, így igaz. Ami nem igaz, nincs átmosolygás a könnyeken, ez egyébként is egy dalszöveg és megint csak tőle van. Őszintén el kell ismerni, mindent megteszel, hogy neki is jó legyen, a tapasztalatod lenyűgöző e téren, nem is éri csalódás. Átéli ő is a gyönyört, mit nő kaphat s nő már, nem lány, miattad. Csak nem igazán tudja, akarta e igazán? De elfogadja, nincs hiszti. Nincs testeden elalvás sem. A zuhanyozás jó alibi, elvégre a vért, nedveket, könnyeket le kell mosni. Sokáig tart. Értékelni is önmagát és téged és a történteket. Addig folyik a víz. Mire a tükör előtt törülközik, azt hiszi sikerült és itt van kérem a mosoly, könnyek nélkül. Visszatér testben-lélekben lenyugodva, és te azt kérdezed, nem is kérdezed, mondod:
- Jó volt igaz? - oké, hozzáteszed:- Szeretlek..- meg ilyenek.
Ő bólogat. Hagyja, hogy simogasd még, hogy beszélj. És mikor elalszol, próbál ő is. Reggel a saját ágyában találod, és nem téged ölel, hanem egy macit. De te akkor valamit eldöntesz és az úgyis lesz hosszú évekig. Túl sokáig. De nem 8 évig!
Hasonló történetek
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
lököttyúk ·
Ezúton üzenem annak, aki szart mos és eltüntet liliomlány, dreamer írásai mellett sok más értéket (az enyémeket mondjuk viheti, éppen ezért közlöm, ezt is én írtam, vigye) hál'istennek a fenti szerzőknek már nincs szükségük toplistázni, de olykor nem ártana, ha őket olvasná itt egy kezdő szem, nem szánalmat. Mindegy. (sejtésem persze van)
tehát Neked Sejtés köszi, ha lehet őket csináld vissza, mert nekem sajna nem megy,

Manila ·
Hm, nahát.
Lökött még álnéven is tetszettél, amúgy pedig kicsit sajnálom, hogy ezt Te írtad, a tartalma miatt, na de ez mindegy. Puszi
lököttyúk ·
Nem értelek. Nem csodálkozom. Nincs agyam.
puszi
Manila ·
Akkor mAGYarázom mert én is AGYrém állapotba kerültem egy holnapi nAGYon komoly vizsgámtól, AGYon tanultam magam és megállt... az eszem, mikor írtam.

Tehát: az előző hozzászólásod alkalmával, amit ma olvastam el, azt szűrtem le (csodás logikával): vvn is Te vagy, aztán újra elolvastam és rádöbbentem, hogy akár, tényleg:)!
Majd rájöttem, ennek nem is örülök annyira... valahogy (és ez most AGYamenten fog hangozni, vagy legalábbis fanatikusan) él a képzeletemben egy Te. Aki kicsilányként Olaszországban élt, akinek szuperjófej nagyia volt, aki mindig sportolt: lovagolt, úszott, színjátszókörbe is járt, imádta az apukáját és mindenről külön véleménye volt. Utána van egy olyasmi képem, amiben csinosszép, eszes nagylány lettél és van egy Tamás, az AGYbeteg alfahím, akinek rettenetes csakazenyém klomplexusa van... és még sok, de most inkább nem sorolom tovább, mert álmosságom AGYmenést okozott. Aztán biztos össze meg vissza beszélek itt.
Tehát az egyik ilyen képembe zavart bele ez az írás. Majd kérésed meghallgatva, a régebbi tűz tűz tűz... janem tíz, tíz, tízről fájó szívvel módosítottam. Amúgy előzőleg nem én szedtem elő, csak gondoltam jófej leszek, meg minden. Tehát ennyi.

Ui: a manilanappal kapcsolatban pedig, sóhajtottam, bepirosodott a fülem és nemet intettem a fejemmel, mert hát ugye bókbók:), zavar, hogy nemis, aztán elhatároztam: mindenképp kapsz esküvői meghívót!!!, nem a bók miatt. Zene, torta, násznép, miegymás és persze Pille is ott lehetne, márha tudnám a címeteket:), és amint újra aktuális lesz... talán nyáron, a naptejesen. Most kényszerkülföldözünk. Juhé.

Node, most megyek mert vÁGYom a tanulásra és egy ÁGYra.
lököttyúk ·
Hát...te AGY, azért van, ami az én jégszívemben is könnyeket hAGY. Jól tetted hAGY, azaz hogy módosítottál. (A téma igazságában azért több a dac.)

Tankötelezve vagyok én is, mégis, pár napja csak azon gondolkodom, végülis miért másztam olyan magasra, ahová sose ugrik fel a béka, aztán ha valami csoda folytán megtenné, képes lennék e már megcsókolni...
( magyarÜL, jegesen nézek az érzetre, mely szerint szerelmes lennék a szerel(m)embe..?) és kőkemény rockot hallgatok ellensúlyként.

Na, te, menyara, teszek reggelre kutyaterméket a talpad alá (de az az érzésem, nincs szükséged rá, kis különlegeske :)

Hiába, az "okosodás" úgy tűnik hülyít engem.


Tűzmadár ·
Véletlenül találtam erre a három betűre és ismerős volt. A másiknál csak sejtettem, hogy Te írtad Tyúkocska, örülök, hogy itt biztossá vált. A másik is tetszett, s ez is. De meg kell vallanom, a „Nem mondhatom el senkinek…” jobban megfogott.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: