Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak a Most, csak az Itt, csak Te és én

16 volt. Én 27. Túl jó néhány lányon, nőn, asszonyon, sosem nyugodva. Talán egész addigi életemben őt kerestem. A talán el is felejthetem.

A természet lánya, ajándéka, arányos, gyönyörű test, markomba gömbölyödő mellek, kemény, kicsi popsi, lágy hajlat, vékony derék, törékeny, akár egy gyermek. Divatlapba illő szabályos arca, mégis egyedi, különleges. Mélykék szeme őszintén tükrözte érzéseit, s mégis volt benne valami örök rejtély, izgalom, megfejthetetlen. Az ajkai, beleborzongok.. Várakozóan hagyták, hogy kutassam ajkaimmal őket, de mindig akkor, és pont akkor rezdültek, ahogy nekem a legjobban esett.
Nyugodt eleganciával (csakis veleszületett lehetett) szeretett ezekben az intim pillanatokban, míg a világnak örökmozgó, temperamentumos, sőt olykor hirtelen természetét mutatta. Vele ismertem meg a csak itt, csak most, csakteésén-t. Ő tanított. Miközben istenként nézett fel rám, gyermekként ugrott a nyakamba, érett bölcsként mondott véleményt a legkülönfélébb dolgokra.

Hosszúra nyújtottam a várakozás idejét, míg teljesen az enyém lett. Tudtam első leszek neki, azt is bármikor kész rám, ha akarom. Akartam, mint még semmit soha jobban. A felelősség súlya, melynek fogalmat nem is ismertem addig, tett óvatossá, lassúvá. Intim játékaink szabályait is furcsa mód ő alkotta, velem a "tapasztalttal" szemben. Például így: Jólesik, ha megérintem, bárhol csókolom? Nagyon is? Akkor olyasmikkel, mint a kiemelt erogén zónák direkt ingerlése, ráérünk foglalkozni, ha majd arra szorulunk, hogy ezt a jólesiket már csak így érezzük. Persze nem így mondta, de ez volt a lényege. Elbűvölt.
Szerettem volna, hogy tökéletes legyen minden akkor, amilyen tökéletes ő maga is. Persze hogy a váratlan, no meg ő oldotta meg ezt is.

Dél-Olaszországban jártunk, anyai ágon neki otthona. Apja, edzőm is egyúttal, megengedte, hogy velük tartsak. Mennyei. Élsportolóként maga az egy hét pihenő is csodaszámba ment, ráadásul együtt a CSODÁ-val, VELE lehetek. Igen, szép a tenger, a sziklákkal vegyített homokos föveny, zárt öblök, tagolt part, érintetlen természet, igen, sose láttam ilyet, igen bevallom nem nagyon érdekelt, csak Ő. Ő viszont itt virult igazán. Mesélt halakról, madarakról, csicsergett mesét egyetlen áttetsző kavicsról. Mint egynemű elem voltak, ő és a tenger. Hát igen, a természet lénye, lánya.

A hegyeken hirtelen bukik át a vihar. Tudtam meg ezt is. Kapkodtuk a cuccainkat. Vad szél jött először, hirtelen sötét, villámmal érkezett az eső és zárt függönyt alkotott, mire a házhoz értünk. Magunk voltunk. Magunk békéjét a természet kinti örjöngése tette még meghittebbé. Játékosan cibáltuk le egymásról a ruhát,... hirtelen stop lett. Hozzám simult, lefogta a kezem, a számat kereste. Kívül sós, belül édes csókok. Tántorogtuk az ágy felé. Nincs idő, nincs tér, nem tudom, hol vagyok, csak azt kivel.

Érzem, hogy reszket és mégis ég a bőre. Kezem alá simul a teste, rezzen minden érintésre, s szaggatott lélegzete simogatja vissza bőrömet, de kezét is érzem. Tétova, lágy simítások. Alám kerül, nem tudom hogy és hányadszor. A szétnyíló combok közt őrjítő forróság. Nem bírom tovább... menekülnék, szorosabban ölel. Itt már nem úr az ész többé, vagy ha úr lenne is tudná maradni kell. Lassan, nagyon lassan hatolok belé. Halkan felcsuklik, nézzük egymást, arcán kövér könnycsepp gördül, megriadok. Érzi. Nem ereszt. - gyere - súgja és átmosolyog a könnyeken. Test a testnek otthont ad. Tenger. Hullám és part. Csak rá figyelek, csak rá és csak lenne ez végtelen. A részem és része vagyok. Merülök benne mélyre, egyre mélyebbre, egyre inkább az enyém, mindenem adnám a mindenért. Együtt rezzen a testünk, egynek lett kitalálva. Finom kezek szorítják, simítják a hátam, kapaszkodunk egymásba valamiféle légüres térbe. Aztán átölel egészen akár egy fuldokló, valami változik.Ó azok a hangok, mit megadva magát önkívületben mond, és végem van. Ösztönös erőből hullámot törve, egy erős lökéssel hatolok egészen mélyre és ... hálás vagyok a mennydörgésnek, hogy üvölt helyettem.

Így történt. A megnyugvás zsigerekig hatoló bódult pillanatába csapott égi viharként, a kintinél nagyobbként, a rémület. Félig felülve arcát kémleltem rémülten. Fájt? Mi van? Mi lesz? Mit csináltam? (nők ide vagy oda azelőtt, eddig a pillanatig, én is szűz voltam, hiszem) Visszahúzott, szorosan hozzám bújt, tenyerét végigsimította arcomon... pár pillanat múlva félig a testemen békésen aludt. Öleltem és sírtam, akár egy gyerek.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mz. ·
Most lálnék egy kicsit vitatkozni, meg visszavágni. De most rosz kedvem van, majd később.
Mz. ·
Összefutottam egy régi ismerőssel, kihez gyengéd szálak fűztek. Erre meg úgy tesz, mintha nem is ismerne, legalább egy "Szia" nem ártott volna. Talán jobb ez így :angry:
Brühühű szip... csak az van... csak anyit szeretnék mondani..... szip szip...., hogy .... én nem.... szeretem a csokit.
Arikon ·

Ilyen nem létezik.
Egyetlen dolog van,amiért érdemes megmenteni a Földet:
CSAK ITT LEHET CSOKIT KAPNI!!!!!!!!!


Engem is tagadtak már le. Főleg idősebbek.
Mz. ·
Ezt megértem, mert idősebb is vagyok meg le is tagadnálak(csak vicc)
Engem soha senki, és ez szarul esett. Mert én még rá is köszöntem, de ő...
De füstölt kolbász is csak itt lehet kapni, na azért már inkább megéri:D

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: