Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Crainte d’entre vous...

Félek tőled...
Azt ígérted, soha sem sebzel meg. Nem engeded, hogy bárki is bántson, hogy megvédesz.
Félek tőled.

Betegágyában fekszik. Arca hófehér, porcelán. Szeme gyönyörűen, fájdalommal telin ragyog. Benne csupán a szomorúság, és a végső idő csillogása.
Lehunyja a pilláit. Valaha seprűs, csábító volt az. De most már ritka, és fakó.
Kigördül egy könnycsepp a bal szeme sarkából. A pici csepp útját mély seb akadályozza, a régi idők emléke, amely úgy gyötri elkínzott lelkét.
Valaha oly szívfájdító szépsége eltorzult. Alakja csont sovány, testét kék-zöld foltok, és vágások tarkítják. Arca összeroncsolódott...
Miért éppen Ő?


Miért tetted? Miét hagytad? Miért? - sikoltja a bensője. Hallom, pedig szája nem mozdul.
Gyűlöllek - suttogja erőtlenül, szétnyíló ajkai közül, s ebben az egy szóban minden keserűsége benne van.

Félek tőled...
Azt ígérted, soha nem hagysz magamra. Azt ígérted, örökké szeretsz. Azt ígérted, soha nem fogsz bántani, de még is.
Félek tőled.
Hasonló történetek
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
29923
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Adamo Prinze ·
Nem hittem volna, hogy ilyet találok itt, kicsilány.

Tűzmadár ·
Szerintem, jó érzelemábrázolás.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: