Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Cowboy és kalandok

-...és akkor jöttek az inkák, tudják, amikor..
- Amikor most átveszem az irányítást, köszönöm a helyettesítést.
- Oh, hát ha gondolja.
- Majd én elvezetem a hallgatókat az inkák és Sztálin világához, ha megengedi. Tudja, lehet, hogy korrepetálásra kéne járnia hozzám Chase professzor.
- Ha maga mondja. Akkor a viszontlátásra Jones.
- A viszontlátásra.
Az ajtó becsukódott, csend telepedett a szobára, majd Jones professzor törte meg.
- Chase, tényleg egy kalap alá vonta Sztálint és az inkákat?
- Igen tanár úr - felelte kórusban a hallgatócsoport.
- Gondolom, ellesznek egyedül, amíg én eltűnök egy időre. Vegyék át a harmadik fejezetet a tankönyvben. Majd jövök.
- Hogyne professzor.

Jones felpattant a katedráról, felkapta a kabátját, megigazította nyakkendőjét, majd búcsút vett a hallgatóktól. ’Egy idő múlva, ugyanitt.’

A vonat javában füstölgött, amikor Henry Jones felpattant rá. Körül nézett, hogy hova tudna leülni, ám egy motoros kölyök megszólította:
- Ismeri Oxley Karell-t?
- OK-t? Igen. Együtt jártunk egyetemre. Miért?
- A napokban eltűnt. Ha érdekli a folytatás, pattanjon fel, papa.

Jonesnak ismerős volt a helyzet. Valaki eltűnt, akihez nyilván egy régészeti csoda tartozik, amit meg kell keresni- az illetővel együtt. Mit tehetett mást, a barátjáról volt szó: a nyomára kell akadnia.


Egy fárasztó út után a srác elvitte őt a ’saját városába’, Phoenixbe, ahol átbeszélték a dolgokat.
- Az enyámat elrabolták, megszökött, de még keresik. Egy levelet küldött nekem. Az írás nem angol, és gondolom, meg tudja fejteni. Mutt vagyok.
- Érdekes név. De a tárgyra térve: add ide a levelet, és majd eldöntöm, hogy mekkora feladat lesz.
- Nem itt beszéljük meg, hanem a...
- Lakásomon?
- Kölyök, az a két fickó hátul nem sört akar rendelni. Tűnjünk el.
- Lassan a testtel, uraim. (pisztoly előre vétel, késrántás)
- Mutt, nagyon vad vagy, de tedd vissza. A kés nem jó pisztoly ellen.
- Jöjjenek velünk.
Lassan felálltak, követték a két férfit, de Jonesnak más tervei voltak.

- Hé! Üsd meg azt a bőrkabátost. A lenyaltfejűt.
Mutt nem habozott, adott egy sallert a szöszi pasinak. Ezután a szöszi a mellette állónak behúzott egyet, majd az egész kávézó elkezdte verni egymást.
Henry Jones és Mutt Rock leléptek a motoron a helyszínről.
- Tűnjünk el, kölyök.
- Parancsára, Cowboy Jones.
Hasonló történetek
4614
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
4239
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Wera ·
Drága emberek!

Meghatott amit hallottam. Nem olyan régen, kb. egy 3/4 éve vagyok fönt ezen a nemistudommilyen oldalon.

az egész olyan ... jó! tök jó fej emberek vagytok. (vagyis itt a végtelenül rejtett világhálón azok vagytok) és legelőször ez fogott meg. eleinte csak tanulmányoztam írásaitokat, majd ötleteket vettem, ihletet kaptam és megszületett két eszméletlenül pocsék történetem.

amúgy Mirrmurka erősen örülök a kommenteknek, mert ahogy mondtad sokmillió embernek rám ragadt. kussban figyelek, javítok magamon, a stíluson, aztán meglássuk mi lesz :D

Remete D. L.: nem te vagy az első aki kételkedik. tudod magas is vagyok, okos, kitűnően kitűnő tanuló... no meg szerény :D

köszönöm, hogy írtatok. köszönöm hogy tanulhattam!

a viszontlátásra!

Wera :smile:

Wera ·
ui.: kezeljetek felnőttnek. (de én akkor is gyerek vagyok... csak hogy szokjam a bánásmódot.) hajrá dstella :D hihi :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: