Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Charter Wenston és a szellem medve legendája 2. rész

A két lány nevetve gurult végig a fűben. Kezüket arcuk elé tartották és nevettek. Amikor megálltak egymással szemben feküdtek a fűben. Hirtelen elhallgattak. Alig öt centire feküdtek egymással szemben. Jeny belenézett az indiánlány kék szemébe és Nabaha is belenézett a lány gyönyörű halványzöld szemeibe. Közelebb hajoltak egymáshoz és megcsókolták egymást. Lassan feltérdeltek és simogatni kezdték egymás testét. Nabaha levette Jenyről a topját és nyalogatni kezdte apró mellbimbóit. A lány nagyokat nyögött majd eltolta magától az indiánlányt. Elfektette a füvön és a lábait kezdte csókolgatni. Egyre följebb haladt. Felhúzta a medvebőr ruhát és nyelvét mélyen a lány puncijába mélyesztette. Nabaha felsikoltott, amikor partnere gyengéden beleharapott a csiklójába. Ezután még följebb ment. A borotvált punci után az indiánlány izmos hasa jött. Már szinte teljesen lehúzta róla a ruhát és Jeny még ennyivel sem telt be. Még följebb ment. És amint teljesen lehúzta róla a ruhát elétárultak Nabaha gyönyörű rézszínű, formás mellei. Arcát a gyönyörű dombok közé. Csókolgatta a formás melleket. Nabaha beletúrt a hajába, fejét letette a fűbe és nagyokat nyögött. Azután fölült. Megcsókolták egymást és most Nabaha kezdte kényeztetni a fiatal angol lányt. Melleit csókolgatta, majd a hasfalát, mígnem elért a kissé már borostás puncihoz. Lassan lehúzta Jenyről a szoknyáját és belemélyesztette nyelvét a lucsoktól úszó lukba. Jeny felsikított. Pár perc múlva Nabaha elfeküdt mellette összeölelkeztek és még egy darabig meztelenül feküdtek a fűben, simogatták egymást és csókolóztak.

Jonathen hirtelen azt hitte, hogy lelőtte nagybátyját, de hamar rájött hogy a golyó csak súrolta Charter vállát és nagyobb volt az ijedség, mint a fájdalom. De erre még az is rátett, hogy a hatalmas fehér medve leteperte a földre. Jonny megint lőtt. Most a golyó egyenesen a medve feje felé száguldott de úgy pattant le róla, mint a kőkemény gyémántról. A medve felordított és a fiú felé ugrott. Jonny még időben kitért, de a medve egyenesen a lovakra vetette magát. Az egyik lovat úgy ahogy volt leütötte és szőröstül, bőröstül, szerszámostul felfalta. Csak néhány fém darabot öklendezett vissza. A másik ló, mint az őrült nyerítve rohant el. Jonny ismét lőtt. Eltalálta a medve farát de a golyó megint visszapattant. A medve két lábra állt és a fiú felé kapott Majdnem húsz centis karmai kifeszítve álltak. Jonny hátraesett de nem volt elég gyors és a medve egyik karma mélyem belevágott az arcába. Jonny felüvöltött és arcát fogva esett a földre. Arcából ömlött a vér.

A medve már lecsapni készült, amikor egy nyíl fúródott a hátába. Hátrafordult és szinte emberi mozdulattal kirántotta. Svenson állt a fák között kezében egy íjjal és már feszítette a következő nyilat. A medve ismét felágaskodott. Svenson elengedte a húrt és a nyíl a medve hasába fúródott. Az állat felüvöltött, sarkon fordult és elrohant. A nyíl félúton a fák felé kiesett a testéből. Charter felállt. A medve szétszaggatta ruháját és csúnyán lezúzta a bal vállát de egyébként nem volt semmi baja.
- Szép volt Svens! - mondta halkan.
A fiú letérdelt Jonny mellé és bekötötte az arcát.
- Ez a Zakava volt... a Szellem medve. - mondta. - Az indiánok azt tartják, hogy a Zakavát csak a szent nyilakkal vagy az ezer éve eltűnt szent dárdával lehet megsebezni és esetleg megölni. De ahhoz hogy az elijesztéshez kellő fájdalmat okozzunk neki egy hegyesre faragott nyíl is elég. - magyarázta.
Jonny pár perc múlva már talpra bírt állni.

Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt. Egy szakértő rögtön elmondta volna, hogy szexeltek, de Charter ezt nem tudta vagy csak nem akarta észrevenni.
- Hogy kerültök ide?! - kérdezte Svenson meglepetten.
- Kin voltunk a réten. - magyarázta Nabaha. - és hirtelen egy ló ugrott ki a fák közül...
- És nem kellett nagy tehetség hozzá hogy felismerjük a puskáidat apa. - vágott a szavába Jeny.
- Úgyhogy. -Vette át ismét a szót Nabaha. - Elkaptuk a lovat és jöttünk megnézni hogy mi történt.
- Megtámadott minket a Szellem medve. - mondta Jonny.
- Ez nem teljesen igaz! - mondta dühösen Charter.
- Még ezek után sem hiszed el hogy igaz?! - méltatlankodott Jonny.
- Lehetséges hogy valaki nem akarja, hogy nyomozzunk a Szellem medve után és ezért egy robot medvét szabadított ránk.
- És szerinted egy robot fémtestéről nem pattan vissza a nyíl?
- Na jól van ebből elég. - mondta Charter. - Nem vitatkozom veled többet erről.

Összeszedték a holmijukat és visszamentek a táborba.
Svenson elmesélte a bölcseknek, hogy mi történt. Azok rögtön igazat adtak neki. Charter ettől éktelen haragra gerjedt és rögtön a medve nyomába akart eredni.
- A te állapotodban ez kész öngyilkosság. - mondta Svenson. - És meg kell várnunk, amíg Jonny is meggyógyul.
- Azt nem lehet! - ordította Charter. - A nyomok...
- A nyomok egy hét múlva is ott lesznek. - Szakította félbe Svenson. - Úgyhogy te csak pihenj!

Egy hét telt el a medve támadás óta. Charter válla meggyógyult és Jonny arcáról is levették a kötést, ám a méretes karom örökre nyomot hagyott rajta. Egy hosszú forradás és mellette kétoldalt két apróbb maradt örökre a bőrében. Charter nem bírt tovább várni és Jonny, Svenson és egy indián vadász társaságában elindult a medve után. Nabaha és Jeny (akik időközben jó párszor lefeküdtek egymással) addig könyörögtek, amíg a férfiak engedtek és megengedték, hogy a két lány is velük tartson.
Lassan haladtak az erdőben. Elől Svenson és az indián. Középen Nabaha és Jeny és hátul Charter és Jonny. Figyeltek minden apró zajra és az íj mindig a kezükben volt. Az indián, név szerint Aranysas, szakértőként követte a nyomokat. Hegyeken, völgyeken, folyókon át. Talán már átlépték Pensilvania határát is amikor végre rátaláltak a medvére egy réten. Éppen valamilyen nagyobb állatból falatozott. Valamilyen szarvasnak vagy kisebb medvének nézték, de később rájöttek, hogy egy ember az. Egy férfi, akinek hasa végig fel volt tépve és kilógtak a belei. Mindent elöntött a vér. Halkan közeledtek, de az egyik ló hirtelen megcsúszott és felnyerített. Erre a medve megpördült. Vértől csöpögő pofáját kitátotta és rájuk vetette magát. Jeny lőtt, de nem talált a medve mancsával pofonvágta. A lány berepült a bozótosba. A medve mögéjük ugrott és rögtön a legközelebbi lóra vetette magát, amin éppen Nabaha ült.

A ló megbokrosodott. Ledobta Nabahát és elrohant. Nabaha a földre esett. Még annyi ideje volt hogy kirántsa a nyereg alól a dárdáját. Ezt maga elé állította és egyenesen a medve hasába döfte. Az állat felüvöltött. A pofájából a vér az indiánlány vállaira és hajába csöpögött. Egy jól irányzott csapással kettétörte a dárdát és mintha fel akarná pofozni a szószorros értelmében elütötte Nabahát. A lány vagy tíz métert repült és a fejét egy sziklába verve elájult. Aranysas elővette az egyik szent nyilat és lőtt. A nyíl a medve oldalába fúródott és a hatalmas testből pár csepp olajszerű, vasas, sötétvörös vér buggyant ki. Majd még egy nyilat lőtt az oldalába. Erre a szörnyeteg fülsiketítő ordítás közepette átugrott fölöttük és felrohant a hegyre. Még kapott két nyilat a hátába, de ez nem állította meg és eltűnt a hegy mögött. Charter rögtön Jenyhez rohant. A lány már kezdett magához térni. Néhány horzsolással és egy kisebb agyrázkódással megúszta. Nem úgy Nabaha. Aranysas és Svenson rögtön hozzá rohantak de a lány már meghalt. Hasába és melleibe mélyen belefúródtak a karmok és majdnem átdöfték a testét. És ez még mind nem elég a feje szétloccsant a sziklán.

A koponyája ripityára tört és kilátszott a haja alatt a szétzúzódott agyveleje. Aranysas karjaiba vette a halott lányt és gyászosan hazavitte. Nabaha testét a szokásokhoz híven elégették. Charter rájött hogy most már nem csak annyi a feladata hogy rájöjjön a rejtély nyitjára. Hanem az is hogy megölje a medvét vagy ha nem is létezik akkor azt aki ezt az álmedvét irányítja. Kiderült hogy a férfivel egy mérges kígyó végzett tehát eggyel kevesebb gyilkosság száradt a medve (vagy az irányítója) lelkén.

Másnap Charter megkérdezte a bölcseket hogy mit tudnak a szent dárdáról és hollétéről.
- A szent dárda egy olyan fegyver, amely a Földön sehol másutt nem létező anyagból készült. - kapta a választ. - Eredetileg arra készítették, hogy megvédje az őt birtokló törzset a veszélyektől. Több mint tízezer nyár (tízezer év) óta hordozták körbe az egész „Nagy-tavak” környékén, mígnem egy napon nagyjából ezer nyárral ezelőtt amikor az általatok Kanadának nevezett területen vitték át egy rejtélyes idegen támadta meg őket. A legenda szerint mindenkit megölt kivéve egy embert, aki miután elért a legközelebbi faluba és elmondta, hogy mi történt meghalt. Azt beszélik, hogy az idegen ellopta a dárdát és elrejtette egy sziklában, ami minden más szikla fölé magasodik. Azóta is ott van és várja, hogy valaki megtalálja.
Titokzatos idegen? Ősi fegyver? „A szikla ami a többi szikla fölé magasodik”? Mi lehet ez? Tűnődött Charter.

Megköszönte a bölcseknek a felvilágosítást és rögtön Jonnyhoz és Svensonhoz rohant. Elmondott nekik mindent. Hosszú gondolkodás után Svenson azt javasolta, hogy keressék fel a törzsfőnököt.
- A szikla amely minden más szikla fölé magasodik. - ismételte a főnök Charter és a bölcsek szavait. - A szikla messze van. Több mint egy évnyi járó földre. Arra amerre a jég az úr. A sziklát az év nagy részében hó borítja és mindig ködfátyolba rejtőzik a csúcsa. A barnáknál nagyobb fehér medvék, a ti nyelveteken „jegesmedvék”, vastag szőrű szarvasok úgynevezett karibuk őrzik. És még egy indián sem érte el.
- Hát persze! - kiáltott fel Svenson. - A Mount McKinley Alaszkában.
- Akkor oda kell mennünk. - jelentette ki Charter.
- Telefonálok New Yorkba hogy készítsenek egy gépet. Holnap visszamegyünk Manhattanba és Három nap múlva indulunk Alaszkába. - mondta határozottan.
És ezzel már kezdtek közeledni a rejtély megoldásához. Ebben a pillanatban megkezdődött a „hajsza az elveszett szent dárda után”.

FOLYTATÁSA KÖVETKEZIK!!!
Hasonló történetek
3099
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4152
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

PanniP ·
Kicsit sok volt nekem a vér így reggeli előtt.
Hórusz ·
Mi ebben a sok vér? A Nabaha meghalt. Kész! Jó lehet hogy kicsit túl brutálisan festettem le dehát ha nem bírod akkor ne olvasd reggeli előtt!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: