Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Butterfly

Szeretem a barátnőmet. Úgy szeretem, ahogy még soha senkit. Feleségül fogom venni.
De mikor felnéztem, mindig csak öt láttam.
Az én számítógépem úgy volt elhelyezve, hogy a monitor mellett mikor elnéztem, folyton öt láttam.
Mindig úgy képzeltem el magam, mint egy hűséges típust. Nem volt olyan sok kapcsolatom, de soha nem is indultam meg "másfele".
De amikor felnéztem, mindig csak öt láttam.

Volt valami a szemében.
Onnan viszont, ahol én ültem, nem a szemét láttam. Nagyon jó segge van. Teljesen más mint a barátnőm. Éppen ezért egyikről sem tudnám azt mondani hogy jobban néz ki mint a másik. ö is tetszik nekem. Kapcsolatunk nem volt, de tudja hogy tetszik nekem. Felizgat. Igen, azt hiszem erről van szó.

Gyönyörűek a mellei. A barátnőmé picivel kisebb, és az is teszik. De az övé az egyik legjobb amit valaha is láttam.
Felizgat. Hogy honnan tudta? Tőlem. Valami chat-progi folyton ment. És nagyon sokat cseteltünk. Elmondtunk egymásnak olyan dolgokat is, amikről a barátnőmmel nehezebb volt beszelni. Sokkal nyitottabb nála. Ezt nagyon szeretem benne.
Vele lehetett maszturbálásrol beszélni, és lehetett szexről beszélni, úgy ahogyan azt mi srácok szeretjük: apró és fontos részletekkel. Ez mindig nagyon izgató volt.

Ritka volt amikor "rólunk" volt szó. Általában ő az ő dolgairól mesélt, én az enyéimről. De azért egyszer - egyszer elkottyantottunk valamit, amit a párjaink nem biztos, hogy jó néven vettek volna ...

Azt is megtudtuk egy idő után, hogy ugyanabban a WC-ben már mindketten maszturbáltunk. Ha hűséges vagy és az is akarsz maradni, akkor az ilyen típusú csetelés nem fog jót tenni a kapcsolatodnak! Azóta is sokszor fantáziálok erről. Elképzelem, ahogyan maszturbál. A barátnőm nem szereti. Ez nem akkora baj, én sem szeretném "rászoktatni", de azért egyszer "elmenne".

Be voltam indulva. Túlságosan is. Annyira felhúzott, hogy megmondtam neki. Csak annyi volt az egész, hogy:
- Ez annyira tetszik, hogy látszik rajtam.
Lehet hogy neki is beindult a fantáziája? Nem tudom. Csak azt, hogy megkérdezte:
- Nagyon látszik?
- Igen Butterfly - mondtam én.
- Mennyire - kérdezte ő.
Elkezdett lüktetni az agyamban a vér. Azt írtam:
- Annyira hogy most elmegyek a WC - re.

Nem tudom, hogy hogyan sikerült ezt legépelni. De már rég erről álmodoztam. Hogy csináljak valami ilyesmit. Nem is annyira a reakció érdekelt (persze azért az is ...), hanem az, hogy ha kimegyek "azért" a mosdóba, akkor ö is tudjon róla. Lezártam a gépet, és elindultam. Mellette kellett elmenjek, de nem néztem rá. A mosdóban miután bezártam magam mögött az ajtót, egy picit megnyugodtam, ha ezt lehet egyáltalán nyugalomnak nevezni ... de mikor arra gondoltam, hogy Butterfly sejti mit fogok csinálni ...

Nagyon kemény volt. Olyan jólesett kiszabadítani. Nem tudom a lányoknak ismerős-e az az érzés, amikor olyan, mintha csak egy pár másodpercre volna szükség ... és jön a gyönyör ... Ilyenkor olyan az egész, hogy le is tudnám tagadni mit csináltam. Azt mondhatnám "meg sem mozdultam. Magától robbant fel" Azon járt az eszem, hogy vajon most ő mire gondol.

Tényleg nem számítottam arra, ami következett. Tudtam, hogy van egy barátja. Éppen ezért nem számítottam arra a hangra az ajtó felöl.
- Bejöhetek? - kérdezte Butterfly. Elhúztam a reteszt és beosont. Nem látta senki. Nem volt mit takargatni. Amúgy sem fértem volna be a nadrágomba.
- Nézd mit tettél velem Butterfly - mondtam.
Az ujját a számra tette, elnémított. A másik kezével pedig megfogta ... Olyan jólesett a forró tenyerét érezni ott ... Teljesen elvesztettem az eszem. Tudtam hogy szereti a szexet. És ettől az egész még jobb volt. Láttam az arcán, hogy figyeli minden reakciómat. És az is nyilvánvaló volt hogy tetszik neki. Ő volt az aki irányított.

Tudta hogy imádom a melleit. Honnan? Túl sokat csevegtünk ... Szóval nem gondolkozott sokat. Odahúzta a kezemet a melléhez. Csak úgy a póló alatt. Azt hiszem, mondtam már mennyire tetszenek a mellei. De azért elmondhatom mégegyszer ugye? Az alakjuk tökéletes, tapintásra is pont ilyennek képzeltem el őket. Elég kemények, és elég puhák. Azt hittem megörülök. Nem tudom meddig tarthatott ez, de valószínűleg még nem volt 30 másodperce annak, hogy elkezdődött, amikor leállítottam. Nem bírtam volna tovább.

A cégnél már vagy két éve építenek, javítanak, vakolnak (pedig annyi munka volt, hogy 4 hónap alatt be lehetett volna fejezni).
A mosdóba került néhány monitornak a doboza.
Ráültettem az egyikre és elkezdtem kutatni. Nem ellenkezett. Tudta hogy tudom, hogy szörtelenítve van. Honnan? Túl sokat csevegtünk ... Még sosem kóstoltam szörtelenített puncit. Alig vártam, hogy nekiessek.
Ha eleget gondolkoznék rajta, akkor normális körülmények között megpróbálnék lassú, megfontolt lenni. "Idegesíteném" egy picit. Attól csak jobban tetszik. Nem?

De persze itt szó sem volt ilyesmiről. Mikor közelről megéreztem az illatát ... elvesztem. A lábait a vállamra tette és én teljesen beleéltem magam. Szerintem nekem jobban tetszett, mint neki. (ugyanis imádom ezt csinálni) De azért ő sem panaszkodott, főleg mikor egy ujjam és a nyelvem egyszerre izgatta ...
Figyeltem, amikor élvezni kezdett. A szemét akartam látni. Sosem felejtem el azt a látványt. Ahogy minden erejével arra koncentrált, hogy csendben élvezzen.
Éreztem, ahogy a nedves punci szorítja az ujjamat, és ahogy lüktetett ...
- Állj meg légy szíves - suttogta.

Leengedtem a lábait kétfelől, a derekam köré.
Elkezdtem csókolgatni a melleit.
Közben megköszöntem neki. Nem tudom mit gondolt, mit is köszönök, de azt a látványt meg kellett köszönjem.

Nem szólt semmit, csak a lábai között átnyúlt és magába húzott.
Annyira fel voltam húzva, hogy képtelen voltam visszafogni magam.
Lehet, hogy szégyen, de biztos nem tartottam egy percig sem. Nagyon intenzív érzés volt. Éreztem, hogy jövök. Nem tudtam, és nem is akartam megállítani.
A melleihez bújtam, és megpróbáltam én is csendben maradni. Mikor meg elindult az a jól ismert leállíthatalan láncreakció, akkor felnéztem. Azt akartam, hogy lássa rajtam. Ahogy én láttam. Mosolygott.
Az az érzés a hátgerincben ... Azt hittem nem élem tul. Csak rángatóztam, próbáltam átadni magam az orgazmusnak.

Nem tudom meddig maradtunk ott ölelkezve. Soha többet nem beszéltünk róla.
Olvastam valahol ...
Az emberek néha belemennek ilyesmibe ... (vagy belemennénak, ha adódna alkalom)
Olyan félrelépésekbe, ahol nem gondolkoznak a jövőn ... Mert ez azért még félrelépés marad.
És azt írta, hogy ettől a szeretet az aktuális partner iránt nem csökken ...
Meg sem csókoltam Butterfly-t.
Vagy csak kifogásokat keresek?
Azért van bűntudatom!

Most már nem dolgozik itt. Egy picit hiányzik. És remélem nem haragszik meg, hogy elmondtam ezt a történetet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
PanniP ·
Bár vannak fenntartásaim, amiket most nem írok le, mert ehhez fáradt vagyok, de nekem mégis tetszett a stílus, mert eredeti. És tetszik a történet is, bár az nem túl eredeti, de valahogy értem, na.

Amúgy szerintem az azért elég gáz, hogy a nővel, akit el akarsz venni feleségül, alapvető szexuális kérdésekről (mint pl. a maszturbáció) nem tudsz beszélgetni.
játékos ·
Hmm... Ha az utána lévőket ígéretnek tekintjük, akkor valóban lánykérés...
:wink:

"És Te, PanniP, fogadod, hogy az itt megjelent Játékosnak nem hagysz erőt, hogy megcsaljon se munkahelyen, se máshol?"
játékos ·
Ne kényszerítsd döntési helyzetbe, mert a végén döntenie kellene!
:wink:
PanniP ·
Meg vagyok hatva!

Mit kell erre válaszolni? :innocent:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: