Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buszos kaland (eredeti cím: Bus Ride)

Buszos kaland (eredeti cím Bus Ride, literotica.com-ról)

Épp megint összevesztem a barátommal, és úgy döntöttem, felszállok egy buszra, akárhova is megy. Felszálltam az elsőre, ami arra jött. A sofőr középkorú, szigorú pasasnak tűnt. Rám szólt, hogy gyorsan keressek egy üres helyet, és üljek le. Már láttam, hogy ez jó szórakozás lesz.

Nem hiszem el, hogy a barátom már megint megcsalt. Most aztán visszaadom neki!

Elnéztem a busz hátsó része felé, és láttam két fiút. Úgy tűnt, jól szórakoznak. Abban a pillanatban tudtam, hogyan fogok bosszút állni. Egy estére kurva leszek. Felálltam, odamentem hozzájuk, és megkérdeztem, hogy leszophatom-e őket.
Először megdöbbentek, de aztán nagyon gyorsan szabadultak meg a nadrágjuktól. Letérdeltem, és egy-egy farkat egy-egy kezembe véve lassan simogatni kezdtem őket. Aztán szopni kezdtem az egyiket, mialatt simogattam a másikat. Hamar élvezni kezdtem, hogy mennyire finom ez az idegen fasz. Aztán szopni kezdtem a másikat, mialatt simogattam azt, amelyik épp elhagyta a számat.

Most már mások is néztek, és ahogy a vadidegenek férfiakat szoptam, hallottam a megjegyzéseiket. A két srác minden egyes szívásnál és simogatásnál nyögdécselt. Az, amelyiket simogattam, felállt, mögém kerül, lehúzta a nadrágomat és a bugyimat. Széthúzta a lábaimat, aztán a fenekemet, majd elölről-hátra nyalni kezdett, a nedves puncimtól a fenekem nyílásáig. Már annyira be voltam indulva, hogy azonnal elélveztem, ahogy a nyelve hozzáért a nedves puncimhoz, ráeresztve az összes nedvemet a szájára és az állára.

Aztán felállt, és bedugta a farkát a puncimba. Kiabálni kezdtem: „Dugj meg, dugj meg erősen.” Üvöltöttem, mikor elélveztem, a számban lévő farkat arra kényszerítve ezzel, hogy belelője a tartalmát a torkomba. A mögöttem lévő fiú kihúzta a farkát, és azt mondta: „Szopj le, kurva, és nem akarom, hogy egy csepp is félremenjen, amikor belelövök a szádba.”

Mostanra hallottam, hogy a sofőr megállítja a buszt, és elindul a busz hátulja felé. Hallottam egy cipzár kattanását, ahogy a léptei közeledtek.

Tovább szoptam a számban lévő farkat, ami hirtelen megduzzadt, és belelőtte a forró, ragacsos nedvét a számba. Annyi jött ki belőle, hogy alig bírtam lenyelni.

Aztán hallottam a sofőr hangját "Senki nem szórakozik a buszomon nélkülem, a feleségem is itt van, és ő is szórakozni akar…”
Felálltam, és tiltakozni kezdtem, de a sofőr ráordított a srácokra. „Fogjátok le a kis kurvát.” Megijedtem, a felesége pedig elkezdte simogatni a mellemet, és csókolgatni a nyakamat. Aztán elém ült, és a csiklóját kezdte dörzsölni. Láttam, hogy már csöpög. Mondtam a sofőrnek, hogy nem akarom, de a két fiú hirtelen megragadott, arccal a padlónak fektettek, és elfojtották a kiáltásaimat, ahogy a sofőr beleszuszakolta a farkát a fenekembe. Hasító fájdalmat éreztem, és a könnyeim is kibuggyantak. A sofőr nyögni kezdett, és erősen dugta a fenekemet.

A feleség letörölte a könnyeimet, és mondta, hogy lazuljak el, és élvezzem a dolgot. Aztán alám feküdt, nyalni és dugni kezdte a puncimat a nyelvével. Hirtelen minden megváltozott, ahogy egy élvezethullám kezdett belülről elhatalmasodni rajtam. A fájdalom kezdett múlni, helyét az izgalom váltotta fel, ahogy a sofőr farka egyre keményebben lüktetett a fenéklyukamban. Minden egyes nyalásnál és lökésnél egyre többet és többet akartam. Nem sok idő telt bele, éreztem, hogy közeledik az orgazmus, és ráélveztem a feleség arcára, ő meg igyekezett minden cseppet felnyalni.

Aztán a feleség visszaült elém az ülésre, és széttárta a lábait, hogy jól hozzáférhessek a nedves pinájához. Nyalni kezdtem a nedveit az ajkairól, ő meg még jobban szétnyitotta őket a kezével, hogy még jobban hozzáférjek a nyílásához. Fel és lefutattam a nyelvemet a duzzadt dombocskái közt, közben néha megálltam és szívtam a csiklóját, csak annyira, hogy remegni kezdjen, aztán újra végigcsúsztattam a nyelvemet, és mélyen beletoltam a nedves, csöpögő lyukába, és megpróbáltam minden cseppjét felnyalni. Sose tudtam, hogy a punci ilyen jóízű. Nyögni kezdett, és odanyomta a számhoz a csípőjét.
A sofőr egyre gyorsabban kezdte baszni a seggemet, aztán éreztem, hogy duzzad a farka, és a segglyukamba lövi az ondót. Én tovább nyaltam és dugtam a feleség punciját a nyelvemmel, míg rá nem folyatta az arcomra az összes édes nedvét. Mindent lenyeltem, amit csak tudtam, ahogy megtöltötte a számat.

A másik két fiú úgy döntött, hogy bedugják a farkukat a számba és a puncimba, és dugni kezdtek mindkét nyílásomban. Szívtam, mintha ez lenne az egyetlen farok a földön, ahogy a másik fasz keményen és erősen döngölte a puncimat. Éreztem, hogy jön a következő orgazmus, és hogy ez nagy lesz, mivel éreztem, hogy zsibbadok. A számban lévő farok lőni kezdett, és én minden cseppet lenyeltem. Emiatt őrült orgazmusom lett, ahogy a puncim vonaglott a kemény farok körül. A farok ezért kirobbant, és a lüktető lyukamba ürítette tartalmát. Ó, alig várom az újabb buszos utazást. Azt hiszem, küldenem kéne az exemnek egy köszönőlapot.
Hozzászólások
További hozzászólások »
elengedő ·
Hát...elég szar. bocs. valami értelmesebbel is tölthetnéd az időd. Ki van zárva, h egy buszon ez...ááááhhh.
:flushed:

kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: