Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Busz sofőr és az utas!

Már elég rég óta ismerem, a busz sofőröket, aminek nagyon is örülök. Egyik nap mikor álltam a megállóban akkor az egyik busz sofőr hátulról meg ölelt és gyengéden meg csókolta a nyakam. Nálam kb. 4-5 évvel volt idősebb (és nekem nagyon bejön). Nagyon örültem, mikor megölelt. Aznap éppen nem melózott, de másnak igen és megkért, hogy menjek vele fel, Pécsre. Mert ha fel megyek vele nem, unatkozna az útón (az út több, mint 4óra). Mivel másnapra nekem nem volt semmi dolgom, így igent mondtam. Másnap reggel 5: 10-kor már lőttünk volt a busszal, hogy felvegyen. Elég jól elszórakoztunk, míg felértünk Pécsre. Pécsre 9: 30-ra értünk fel, és utána elmentünk sétálni és vásárolni valami kaját. Aztán visszamentünk a buszba, és ott maradtunk egy darabig. A buszban leültünk, és el kezdtünk beszélgetni mindenféléről. Egyik percről a másikra már smároltunk. Egy váratlan pillanatban, oda lenyúlt, és el kezdett simogatni ruhán keresztül. Ennek ellenére én is ugyan azt tettem.

Hátra mentünk a busz végébe, és ott folytattuk az egész dolgot. Egy gyors mozdulattal levettük egymás nadrágját, és míg ő újazott én a számmal, a farkával játszadoztam. Már mind a ketten nagyon fel voltunk húzva, és már nagyon-nagyon kívántuk egymást. És egy hirtelen mozdulattal az ölébe ültem, és úgy folytattuk. Lovagolás közben a mellemet nyalogatta és szívta. Egészen addig voltunk, így míg ellnem mentem. És még utána is egy kicsit aztán egy hirtelen mozdulattal ismét a számba vettem és addig játszadoztam vele, míg el nem. Nagyon-nagyon örültünk, hogy megtettük és hogy az óta is együtt vagyunk. Így hamar eltelt az idő, és már mehettünk is vissza a megállóban, hogy induljunk vissza.

Este 7-re értünk vissza, és mikor az utolsó utas is leszállt. Akkor odahajoltam és lesmároltam, ezzel akartam el köszönni tőle, de nem engedte el a kezemet és így le kellett mennem vele a volán telepre. Mivel már este volt így nem látta senki hogy én is ott vagyok. Mivel másnap nem ő dolgozott a busszal így ki kellett tisztítania és lemosatni. A buszmosóban mi bent voltunk a buszban és ott is csintalankodtunk egy kicsit. Még hozzá pettingeltünk. Miután a buszt lemosták azután letettük. Aztán mentünk a srácnak a kocsijához, hogy haza vigyen de nem haza, hanem hozzájuk mentünk. De a kocsiban még játszottunk egymással, míg ő vezetett és ujjazott én addig leszoptam. És ott folytattuk mit még a buszban, elkezdtünk.


Ezek után mindig mentem vele fel, amikor ráértem.
Hozzászólások
További hozzászólások »
EszEs ·
Nem szoktam kritizálni a műveket, csak előszeretettel olvasgatom őket. Véleményem szerint, annak van joga bírálni, aki legalább középszerűt tud alkotni az adott műfajban. Ez a mű mégis megindított. Sokadik átolvasás után jutottam arra a következtetésre, hogy nem a mű denotációs szintjét nem értem, hanem ez tényleg egy ennyire borzalmas mű. Nem tudom mi volt az író célja, de nálam nem érte el. Ha csak érzelmeket akart kiváltani azt lássuk be sikerült. :angry:

kimbi ·
szerenella írása... gondolhattam volna.Biztosan kamásli is segített neki. :angry: :angry: :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: