Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buli

Minden jó történet kezdődhetne úgy mind ez. Egy buli sok srác és jobbnál jobb lányok. De a sok közül most minket egy srác és egy ifjú 17 éves lány érdekel. A fiú 22 és a buli főszervezője a lány, akit barátnői hívtak meg a buliba egy kb. 170cm magas gyönyörű barna szemű melírozott hajú szépség épp egy több éves kapcsolatból szállt ki mind vesztes fél. Friss volt a seb természetes, hogy fájt. A barátnők célja a bulival éppen az, hogy kicsit szórakozzon kedvenc kis barátnőjük. Este 10 körül úgy nézett ki ez nem fog sikerülni a lány, akit Evelinnek hívtak leült az ablak alá és rosszkedvűen nézegetett jobbra majd balra és akárhányszor egy helyes srác a közelébe próbált férkőzni Evelin bocsánatot kért és kiment az erkélyre, megvárni, hogy a srác aki próbálkozott leléceljen kedvenc kanapéjától.

Úgy hajnali 1 óra körül jártunk mikor Kristóf a 22 éves srác visszatért barátaival a partról. Kristóf volt az egyik fő szervezője a party-nak így szinte mindenkit ismert kivéve egy lányt akit még előtte sohasem látott. Ahogy belépett az ajtón és ránézett a vele szemben ülő rosszkedvű leányra odament hozzá és bemutatkozott neki. Evelint is megfogta valami a nála magasabb erős szőkésbarna hajú barna szemű srácon. Kristóf volt az első fiú a bulin akivel szóba állt. Bemutatkozott tehát a lány is majd sokat beszélgettek. Evelin elmesélte Kristófnak, miért van rossz kedve a srác pedig elmondta, hogy most neki sincs már jó ideje barátnője. Majd mikor mindketten eleget beszéltek hirtelen egymás szemébe néztek Kristóf A lány fölé hajolt és gyöngéden megcsókolta a lány csillogó ajkait. Evelin eleinte nem akarta, hisz még mindig fájt neki a szakítás de mikor érezte, hogy a srác milyen gyengéden öleli át és csókolja meg, ő is bele ment a dologba. Percekig csókolóztak, majd a lány megszakította a dolgot. Elnézést kért a sráctól, de zavarta a tömeg, ami körülöttük volt és arra kérte Kristófot, hogy menjenek valahova ahol végre ketten lehetnek.

A srác felpattant és felkísérte a lányt az emeletre majd ott is a legtávolabbi szobába, hogy biztos egyedül legyenek. Bementek Kristóf bezárta az ajtót és leült az ágy szélére épp Evelin mellé. Most Evelin tűnt kezdeményezőbbnek hisz felült átölelte a srác nyakát majd magával rántotta az ágyra. Evelin becsukta a szemét és hagyta, hogy Kristóf átvegye az irányítást. A srácnak nem is kellett több egyből megcsókolta a lányt és percek múlva az előbb még szelíd óvatos csókolózás most már vad élvezetekkel teli csókolózásba ment át. Teltek múltak a percek és Evelin elkezdte lehúzni Kristóf pólóját. Ekkor Kristóf is benyúlt a szűk kis top alá és érzékien simogatni kezdte Evelin hátát. Majd egyre előbbre haladva simogatta a lány gyönyörű testét. Majd levette Evelin topját és nyalogatni kezdte a melleit fentről majd szájával kikapcsolta a lány melltartóját és gyengéden végigsimította a lány csodás kebleit. Evelin nagyon élvezte a dolgot és megszabadította Kristófot az övétől. Majd kigombolta a farmerját és óvatosan lehúzta a nadrágot a fiúról. A kék boxerben már látható volt a srác élvezetét mutató „kis műszer”. Kristóf elkezdte nyalogatni a lány nyakát csókolta, puszilgatta a lányt.

Evelin pedig átadva magát az élvezeteknek becsukott szemmel feküdt épp az ágy közepén. Kristóf egyre lejjebb haladt, mikor a hasát csókolgatta a feszülős kis sortban történt valami. A srác felhajtotta a sort felső részét, és egy ujjával simogatta a lány csodás borotvált puniját. Majd hogy még élvezetesebbé és izgatottabbá tegye a lányt elindult ismét felfelé. Újra felérve megint megcsókolta a lány kis ajkait majd elindult ismét lefelé. Mikor újra a sornál járt észrevette, hogy a rövidnadrág cseppekben át van ázva, ekkor lehúzta a lányról a nadrágot és a tangát Evelin pedig megszabadította őt a boxerétől. A fiú most ismét a lány arca fölé hajolt és óvatosan behatolva a kis nyíláson ismét szájon csókolta a már élvezetek felső határán álló lányt. Ezután több percen majd órán át forgolódtak az ágyban hol Kristóf, hol Evelin került felülre. Egyszerre csak egy halk nyögéssel fejeződött be a dolog. A lány percekig szótlanul feküdt az ágyon Kristóf nem tudta hogy ez jót, vagy rosszat jelent számára. Aztán csak ennyit kérdezett fáradtan Jó volt? A lány nem felelt csak becsukta a szemét és mosolygott. Ebből rögtön látni lehetett hogy jó volt neki.

Ezután órákon át csak egymáson feküdtek és csókolóztak. Majd jött az álom Evelin lecsukta csodaszép pilláit és elaludt Kristóf nem tudott aludni egész reggelig figyelte a lányt ahogy alszik, majd meg-meg csókolva a homlokát nyitott szemmel feküdt tovább az ágyon.
Hasonló történetek
20907
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
18036
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: