Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bújócska Ritával

Egyik tavaszi napon játszottunk, mi gyerekek. Velünk játszott Rita is a szomszéd néni keresztlánya. Falusi gyerekek lévén, bújócskásat játszottunk, csoportokban. A véletlen folytán én éppen Ritával kerültem össze. Gyorsan el is akartunk bújni, és így jutottunk el a pinceszobába, ami még akkor az enyém volt. Egy nagyon picike kis szoba volt. Be is zárkóztunk ide, és az ablakokat pedig betakartuk hungarocell lapokkal, hogy ne lásson be az, aki keres minket. Az ajtót meg kulcsra zártuk. Leültem egy székre, ami az ablak előtt volt, és kifújtam magam. Aztán összenéztünk Ritával. Mi aztán jól elbújtunk. A hungarocell lapok fölött volt egy kis rés, amin ki tudtunk lesni. Rita oda is ment a laphoz, és ki is lesett, és meg az ablak előtt ültem a széken, és Rita pont úgy mozdult, hogy a térde a két lábam közé került. Nem ért hozzám, csak ott volt. Ő nem tudott róla, mert éppen kifelé nézett, de én az ablaknak háttal ültem, így pont a két lábam közé került a lába. Egy percig nézelődött Rita, és ez alatt volt időm megnézni.

A lábán régi tornacipő volt. Zokni nélkül. Combjaira sárga biciklisnadrág feszült, ami alatt egy bugyi volt. Látszódott a puncijának a hajlata. Följebb vittem a tekintetem, és láttam, hogy tulajdonképpen Rita alatt ülök, vagyis inkább ő hajolt felém, pólója egy vékony szokásos fehér póló volt. Minta nélkül. A 40w-os lámpa fényénél, amit felkapcsoltunk, a sötét miatt, halványan látni lehetett már gyerekként is formás melleit. Persze még nem hordott melltartót. Még följebb néztem, láttam az arcát, ami kipirult a játék hevében. Csillogó szemekkel kifelé nézett az ablakon. Észre sem vette, hogy én közben jól megbámultam a testét. „Nem láttam senkit!” közölte, miközben ellépett az ablaktól. Én viszont láttalak téged, tettem hozzá magamban. De hangosan csak annyit mondtam, „akkor jó helyen vagyunk, nem találtak meg minket”. Tényleg gyerekek voltunk, éppen csak serdültünk, Rita fél évvel volt nálam fiatalabb. De annyira már eléggé felserdültem, hogy a farkam - bizony - felállt. Rita előttem ült, szembe velem, elkezdtünk beszélgetni, s közben azon drukkoltam, hogy nehogy észrevegye, hogy izgalomban vagyok. De nem vette észre.

Beszélgettünk, valami spontán témáról, és én közben figyeltem a combját, a térdét, de csak úgy, hogy ne vegye észre. És ha néha lelohadt a farkam, akkor a látványtól újra és újra felágaskodott a vesszőm. Rajtam is hasonló ruházat volt, mint a lányon, fehér póló, sportcipő zokni nélkül, egy laza rövidnadrág, és egy alsógatya. Kicsit előrébb csúsztam a széken, hogy ha megint odamegy az ablakhoz, és ki akar nézni rajta, akkor a térde már érjen is hozzá legalább a gatyámhoz, aztán a többit majd én hozzáképzelem, bíztam a fantáziámban… Eltelt pár perc, beszélgettünk, de hogy miről, azt nem tudom, nem voltam nagyon képben, mert belemerültem a lány testének vizsgálatába. Ő viszont zavartalanul beszélt, nyilvánvaló, hogy nem vette észre, hogy hova is koncentrálok. A biciklisgatyás combját vizslattam, a térdét és a bokáját. Jó lába van, gondoltam magamban, és el is pirultam a gyerekesen pajzán gondolattól. Rita egyik mondata zökkentett ki az álmodozásomból:
„Kinézek, hogy keresnek-e már minket, jó?” Mormogtam valami „Jó” félét, és figyeltem, ahogy Rita feláll, és vele párhuzamosan a fütykös is ismét felállt a nadrágomban.

Jött megint felém, és ugyanolyan pózban elkezdett kifelé nézegetni, mint az előbb. Odalépett a két lábam közé, és az ablakhoz hajolt (máshogy nem is fért volna el, szóval nem volt más választása). Még egy picikét előrébb csúsztam, és opsz, máris hozzáért a lába a nadrágomhoz. Hú mi lenne, ha érezhetném a farkammal a lábát… és még egy kicsit előrébb csúsztam. És akkor - tőlem függetlenül Rita jobban ki akart nézni, és azzal a lábával, ami a lábaim között volt lépett egyet, így aztán a térde szépen a két lábam közé simult, és nekinyomódott a keményre izgult farkamnak. Önkéntelenül kiszaladt a számon egy „ah” sóhajtás, a váratlan és eszméletlenül izgató élménytől, és megmarkoltam Rita combját, úgy, hogy a kézfejem a puncijához simult. Rita riadtan hátraugrott, és rám meredt. Nem szólt semmit, csak látta a szememben az izgatott csillogást, és a lüktető domborodást a nadrágomban, én közben teljesen elvörösödtem, és nyeltem egy nagyot, láttam, hogy Rita szemében is kigyúlt a fény, keze lassan a puncija felé mozdult, mintha az előbbi érzést szerette volna ott marasztalni. Azután a fene se tudja mit gondolt magában, de újra odalépett az ablakhoz, de most nem kifele nézegetett, hanem egyenesen engem nézett, kipirult arccal, és csillogó szemmel. A térdét óvatosan benyomta a két lábam közé, és érezte a merev farkam keménységét, és lüktetését. Kezét maga mellé eresztette, és a csípőjét közelebb mozdította hozzám, szeme azt mondta, most te jössz, csináld azt, mint az előbb.

Én persze teljesen lebénultam az érzéstől, és a tudattól, hogy Rita nyomja oda a lábát a farkamhoz. De azért újra odaraktam a kezem a puncijához, és bátortalanul elkezdtem simogatni. Milyen gyerekes volt az egész. De láttam, hogy Rita is ugyanúgy begerjed, és ez némi bátorságot adott, simogattam a combját, a puncijának a környékét, és lassan megközelítettem a puncijának a hajlatát is, párszor végighúztam rajta az ujjam. Rita közben elkezdett lassan mozogni és a térdével ingerelte a fütyimet. Az meg persze dagadt, és a hormonok vagy mi a csodák, teljesen elvették az eszemet. Hivatalos szóval élve: teljesen bezsongtam. Felálltam, bár teljesen el voltam gyengülve a gyönyörtől, és félénken megmarkoltam Rita fenekét, puha és finom érzés volt, aztán a combját simogatva megpróbáltam rávenni, hogy a combját szorítsa oda a golyóimhoz, Rita végül rájött, hogy mit is akarok, és lassan, felcsigázó lassúsággal becsúsztatta, és a heréimhez szorította a combját. Na ez aztán teljesen elvette az eszem, de Rita sem volt magánál, mert valahogy a pólója alá csúsztattam a kezem, és megsimogattam a mellecskéit. Olyan felemelő érzés volt, Rita meg majd elolvadt, de csípőmozgásokkal ingerelt tovább, és mozgatta a combját, a golyóimat izgatva.

Egyik kezem a fenekét fogta, a másik a mellét, néztem az arcát. És éreztem a combját. Forró voltam, és forró volt ő is. Majd összeestem az élvezettől. Rita szeme be volt csukva karjait a nyakam köré fonta és ringatta a csípőjét, vele együtt a combját. Ajkai, gyermeki rózsaszín ajkai félig nyitva voltak, lélegzet visszafojtva odahajoltam, és éreztem a saját ajkaimon a leheletét. Hirtelen megcsókoltam, ajkam az ajkához simult, és csak voltunk. A lány elernyedt, combja kicsúszott a lábaim közül, karjának szorítása szorosabbá vált. Én pedig abbahagytam a simogatást, és a csókot is. Egyszer csak egy nagy-marha ötlet jutott az eszembe, és letoltam a nadrágomat. Ott álltam előtte meztelenül, meredező farokkal. Rita ránézett, aztán rám, nagyon zavarban volt, elvörösödött, én pedig közelebb léptem hozzá, megöleltem, magamhoz húztam, és elkezdtem simogatni a fenekét aztán a combját, rá akartam venni, hogy megint izgasson a combjával, Rita gyorsan kapcsolt, és félénken felhúzta ismét a térdét, és a meztelen golyóimhoz simult a forró formás combja. Dobogó szívvel elkezdtem keresni a kezét, és miután megtaláltam, a farkam felé húztam, már amikor csak a kézfeje hozzáért, akkor is valami óriási izgalmat éreztem, és amikor óvatosan rákulcsoltam az ujjait, és a csuklóját fogva rávettem, hogy hogyan mozgassa a kezét, azt hittem, megsemmisülök a gyönyörtől. Teljesen kiszaladt belőlem az erő, lecsúsztam a combjáról, farkam kisikamlott karcsú kis ujjai közül, és lecsuklottam a székre, Rita szája a számat kereste, forró csókkal rám simult, betérdelt a lábaim közé a székre, kezével a farkam után kutatott, miután megtalálta, elkezdte újra mozgatni a kezét, és akkor megrándult a testem, hihetetlen és elégető tűz áradt szét bennem. A farkamból kitörő fehér folyadék lespriccelte Rita nadrágját, a térdét, végigfolyt a forró kis ujjain, és saját magamon.

Rita teljesen meglepődött, levált az ajkamról, elengedte a fütyköst, és kihúzta a combját a lábaim közül, és felállt. Tudtam, hogy elélveztem. Máskor is történt már ilyen, amikor játszottam a lompossal fürdés közben. Ekkor hirtelen észrevettem, mintha egy fátyol hullott volna le rólam, hogy ott ülök Rita előtt nadrág, és alsógatya nélkül, lüktető farokkal, Rita pedig velem szemben áll, barna formás lábán csorog a saját gecim, és még a kis karcsú forró ujjai is gecisek. Dadogtam valamit, odanyúltam hozzá, magamhoz húztam, letörölgettem, és a combomra ültettem. Miután teljesen letöröltem róla mindent, felálltam, és őt pedig lefektettem a szék melletti ócska régi szivacsra. Lassan a pólója alá nyúltam, és megsimogattam a melleit. Láttam, hogy újra beizgul. Ez nyugtató jel volt számomra. Most én akartam neki adni valami fantasztikusat. Levettem róla a pólót, láttam, hogy izgatóan hat rá az, hogy meztelen lesz előttem. Így hát gyönyörű szép lábairól lehúztam a biciklisgatyát, és a bugyikát is, és még a cipőjét is levettem. Erre a karjaival átfont engem, és magához húzott, lerántotta rólam a pólómat, és levette a cipőmön keresztül a bokámon lógó nadrágjaimat.

Lerúgtam a cipőmet, kibontakoztam az öleléséből, és elhelyezkedtem fölötte úgy, hogy a lábujjai pont a golyóimat érintették, kicsit lejjebb ereszkedtem, így a golyóim a finom kis bokájára kerültek, a lábfeje a formás kis lábujjaival meg a golyóim mögé. Az újra lüktető farkam meg a sípcsontjához simult. Kezemmel elkezdtem izgatni a punciját, mire ő lecsukta a szemét, és a nyakamat markolászta, másik kezemmel közben a mellét simogattam, és a barna, napozott kis hasát csókolgattam. Aztán egyszer csak éreztem, hogy Rita, a lábfejével megpróbál izgatni. A másik lábát meg felemelte, és a sarkával lenyomta a fenekemet, így aztán az egyensúlyom felborult és ráborultam a kis Rita lábára. A golyóim a lábfejére nyomódtak, a farkam pedig a lábához szorult. Felhúzta a lábát, így még szorosabbá vált a kötelék, közben a másik lábával - sarkával leszorított. Meg sem tudtam moccanni. Csókoltam a hasát, ő meg mozgatta a lábát. Kezem a puncikáját izgatta, Rita lába meg az én farkamat. Ujjammal egyre mélyebbre merészkedtem Rita puncijában, és egyre izgatóbb lehetett, mert Rita teste is néha meg-meg rándult, és kezei néha jobban szorították a nyakamat, és lábai is néha jobban satuba fogtak engem. Azután egyszer csak Rita ajkairól egy hangos sóhajtás hallatszott, és éreztem, hogy kis teste extázisba kerül, és hullámokban fut át rajta az élvezet, aztán elernyedt karjainak ölelése, és a lábainak a szorítása is. Feljebb csúsztam rajta, úgy, hogy a fejem a fejével egy vonalba került, még pihegett, és amikor megcsókoltam, és a haját simogattam, éreztem, hogy egészen kiizzadt.

Ágyékomat óvatosan a combjára engedtem, farkam, és golyóim most forró, és puha combjára simultak, és Rita punciját pedig az én combom takarta be. feszes mellei az én melleimhez értek, éreztem, ahogy veszi a levegőt, hasa emelkedett, átvettem a ritmust, és én is úgy vettem a levegőt, mint ő. Mindketten eljutottunk a csúcsra… igaz nem egyszerre - gondoltam. Ekkor Rita finoman letolt magáról. Feltérdeltem, Rita még feküdt, majd lassan ő is felült. Végignézett rajtam, amikor tekintete a farkamhoz ért, elmosolyodott, keze elindult felé, és mosolyogva megsimogatta, közben a szemembe nézett, látta rajtam, hogy mennyire izgat engem, amit csinál, és csak mosolygott, keze a golyóimhoz vándorolt, és azokat is megcsiklandozta. Azután a vállamnál fogva finoman lenyomott, így - mivel eddig térdeltem, saját sarkamra ültem, ekkor ő is feltérdelt, és ugyanolyan pózt vett fel, mint én, azaz ő is a sarkaira ült, majd lassan mozogva a combomra csúszott, úgy, hogy a két lába közé vette a combomat. Végül a puncikája az én combomon nyugodott, a farkam pedig az ő combján lüktetett, átöleltük egymást és egy darabig élveztük, hogy így összefonódtunk. Azután egyszer csak Rita kicsusszant alólam, és lecsúszott rólam, aztán a vállamra támaszkodva felállt, egészen közel lépett hozzám, lábfejét most is a farkam alá csúsztatta, mintha mindig így akarna felhergelni, ami persze - nem csoda - sikerül is neki mindig. Lábujjaival a heréimet mozgatta, farkam a bokájánál meredezett.

Miközben néztem a bokáját, Rita a mutatóujjával az állam alá nyúlt, és felemelte a fejemet. Szemembe nézett, és közben lassan egyre közelebb húzta a fejemet a puncijához. Rájöttem, hogy mit is akar. Én is hajoltam már, és akkor megcsapott a puncijának az illata. Ez az az illat, ami minden férfit levesz a lábáról. Én meg már nem is a lábamon álltam, hanem térdeltem a lány előtt. Megcsókoltam a kis punciját, aztán óvatosan széthúztam a kezemmel a szeméremajkait, és belülre is leheltem egy csókot. Aztán jöttek a nyelves puszik, és a nyelvemmel egyre jobban, egyre bátrabban izgattam Rita punciját, és egyre mélyebbre hatoltam, és kitartó nyelvmunkámnak az volt az eredménye, hogy a leányzó néha erősebben markolta meg a vállamat, amire néha - mivel elgyengítette az élvezet - támaszkodott. Ezért hát lefektettem, két térdét felhúzta, combjait szétnyitotta, és én újra belevettem magam az izgatásba. Rita a lábát a hátamra tette, bokáit összekulcsolta a nyakamon. Valósággal rabul ejtett, és amikor közeledett a testi élvezetek maximuma felé, sportos, izmos lába szinte beszorított a combjai közé. Másodszor is elélvezett. Most ő fektetett le engem, fülembe suttogta, hogy engedjem el magam, és csukjam be a szemem. Éreztem, ahogy végigsimogatja a testem, majd szétteszi a lábamat, és mindkét lábával a lábaim közé térdel. Éreztem, ahogy hosszú haja a hasamra omlik, és ahogy ujjai besiklanak a golyóim alá, és ahogy körülfonják a farkamat. Lassan elkezdte mozgatni a kezét, és akkor oh, ah, valami eszméletlenül puha, és forró körülveszi a farkamat.

Megszegve szótlan ígéretemet, kinyitottam a szemem, láttam, ahogy Rita forró ajkával megcsókolta a makkomat, és izgalmas lassúsággal elkezd mozogni, aztán felemeli a fejét, a bénítóan jó csók abbamarad. Helyette Rita forró nyelve, mint egy fagyit elkezdi nyalogatni a vesszőmet, éreztem, hogy nincs már messze a vég, forró ajkaival újra magába szívta a férfiasságomat, és akkor elrobbant a petárdám, most már nem spriccelt akkorát, de az élvezet nagyobb volt. Szerencsére Ritus szájába nem sok ment. Rita akkor elengedte a kezével a farkamat, és a combjaimat kezdte el simogatni, de az újabb csóknak csak később szakadt vége. Még sokáig nyalogatta a makkomat, én meg feküdtem extázisban, becsuktam a szemem, éreztem, hogy Rita rám mászik, és teljes testével rám fekszik, combja a farkamnak feszül, ami csodák-csodája újra megmerevedik, Rita ellentmondást nem tűrve rásiklott a farkamra, ajkainál csodálatosabb forrósággal vette körül a farkamat: a puha finom kis puncikájával, újra együtt mozogtunk, mint amikor együtt vettük a levegőt. Rita nyelve a számban kalandozott, ajkai puhaságával ajkaimra tapadt, és a csoda világába vezető hosszú utunk után fantasztikus hévvel mindketten elélveztünk. A farkamból nem sok geci jöhetett ki, de az élvezet hatalmas volt. Még benne voltam a lányban, amikor lelohadt a farkam, még rajtam feküdt rajtam pihegett, amikor kopogott az ajtón Juli, az osztálytársnőm…
Hasonló történetek
26057
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
30296
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

joy911 ·
Nagyon jó a történet és nekem tetszett

Ha ez megtörtént veled akkor boldog ember lehet

történet 10es

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: