Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buffy és a szexdémon (2. rész)

Buffy és a szexdémon
2. rész

-----------------------

Írta: Dbud
Az eredeti történet a www.t-s-s-a.com oldalon található, címe: Buffy Summers And The Sex Demon.
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)

2008. február-április
Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>

Főszereplők:
Buffy Summers, a Vámpírvadász - Sarah Michelle Gellar
Dawn Summers, Buffy testvére - Michelle Trachtenberg
Joyce Summers, a lányok anyja - Kristine Sutherland
Anya, bosszúálló ex-démon, jelenleg emberi lény, a Varázsdoboz alkalmazottja - Emma Caufield

------------------------


Buffy megállt a Varázsdoboz előtt, ami a Figyelő, Giles boltja volt. Igyekezett minden nap benézni, hátha van valami, ami a Vadászra tartozik. Maga felé fordította a kocsija visszapillantó tükrét és ellenőrizte a sminkjét.
- Ajaj! - bökte ki, mert az arcán elkenődött a festék. Nem gondolta volna, hogy ilyen intenzíven szopta azt a srácot. Megpróbálta rendbehozni magát, és újra felkente a rúzst az ajkára.
- Hibátlan - jelentette ki pár pillanat múlva, és csókot dobott tükörképének. Kiszállt a kocsiból, és bement a boltba.

Odabent elég meglepő látvány fogadta. A bolt tele volt emberekkel. Ami azt illeti, ennyi vásárló talán még sosem járt ebben a kis
lyukban. Buffy megpróbált magának utat törni. Valaki közben megfogta a fenekét.
- Hé! - kiáltotta, de legalább hat férfi volt körülötte, bármelyikük lehetett. A lány mérgesen nézett körül, aztán a pulthoz fordult, de közben valaki megint megfogta a fenekét. Amíg a pulthoz ért, a boltban lévő férfiak finoman fogdosták és csipkedték a testét.
- Hé! El a kezekkel! - kiáltott egy pasasra, aki meg is akarta csókolni. Egy mozdulattal hátralökte, úgyhogy a férfi repült vagy három métert.

- Jó reggelt, Giles - mondta Buffy, amikor odaért a pulthoz, ahol Giles fürgén ütögette be az árakat a pénztárgépbe.
- Szia, Buffy.
- Még sose láttam itt ennyi embert.
- Hát igen, elég jól alakul a mai nap. Csak ma reggel annyi a bevételünk, mint a múlt két hónapban együttvéve.
- Igen, de kérdezd meg tőle, hogy hogyan csinálta! - hallatszott Anya hangja. Buffy körülnézett, hogy hol lehet a lány. Aztán Gilesra nézett, aki kissé bűntudatosnak tűnt.
- Rajta, kérdezd csak meg tőle! - kiáltotta valahonnan Anya megint.
Giles most már szó nélkül adott át Buffynak egy újságot. Épp a reklámoknál volt kinyitva, ahol egy féloldalas Varázsdoboz-hirdetés volt. Az állt benne, hogy a Varázsdobozban hatalmas varázsgömb- és bűbájválaszték várja a kedves vásárlókat. A hirdetés alján Anya guggolt meztelenül, és a mellét nyalta. Ez volt keresztben rányomtatva: A HÚSZ DOLLÁR FÖLÖTT VÁSÁRLÓKNAK INGYENES SZOPÁS!

Buffy döbbenten vágta Gileshoz az újságot. Átnézett a pult mögött, és ott látta Anyát, aki meztelenül térdelt és egy középkorú férfit szopott, akinek a kezében "Köszönjük, hogy a Varázsdobozban vásárolt" - feliratú papírzacskó volt. Buffy összehúzott szemmel nézett Gilesra.

- Hát fel kellett dobnom valamivel az üzletet.
- És most Anyaval minden vásárlót leszopatsz? Hogy tehetted ezt, Giles?
- Ugyan már, Buffy, nem ezek lesznek az első farkak, amiket a szájába vesz.
- Baszd meg!

A pult mögött álló középkorú férfi épp most élvezett el. Anya szívta még egy kicsit, de aztán kiköpte a spermát, és megtörölte a száját egy törölközővel. Egy másik férfi lépett a pult mögé.
- Giles, eddig már leszoptam vagy ötven férfit, és még nincs dél sem! Nem bírom már, kéne egy kis segítség! - kiáltotta a lány, de az előtte álló férfi nemigen törődött vele, megragadta a hajánál fogva, és a szájába tolta a farkát.

Giles egy kissé bűntudatosan nézett hátra.
- Akármennyire is nehezemre esik bevallani, Anyanak igaza van. Ha így folytatja, egy hét alatt sem szopja le ezt a rengeteg embert.

Buffy tudta, hogy most mi következik.
- Be tudnál segíteni egy kicsit?
- Mi? Ugye ez csak vicc?
Buffy és Giles némán bámult egymásra pár másodpercig.
- Na jó - mondta a lány. - De csak egy darabig. Ma még sok dolgom van.
- Nagyon köszönöm, Buffy.

Ahogy Buffy leült egy kisszékre, Giles odaintette a legközelebb álló vásárlót.
- Sajnálom a várakozást, de biztos vagyok benne, hogy most teljesen ki fog elégülni. Ha jól tudom, Buffy a város legjobb faszszopója.
- Hé! Csönd legyen! - kiáltotta a lány.

Giles megpaskolta Buffy fejét. A vásárló kibontotta a sliccét és előkapta a farkát. Buffy dühösen nézett Gilesra, de munkához látott, keményen szopni kezdett. Mintha csak ki akarta volna érdemelni a címet, amit Giles megelőlegezett neki.

Giles visszament, hogy segítsen a vásárlóknak, közben Anya és Buffy kiszolgálta őket. Még ötven férfi várt a sorára.


Az iskolában

Dawn matekórán volt. Azon duzzogott, hogy az a gyökér Snider igazgató büntetést szabott ki rá. Nem is az ő hibája volt, Buffy miatt késett, de ez persze senkit sem érdekelt. Dawn azért kellett hát most szenvedjen, mert a Vadász húga volt.

Dawn felnézett, mert a táblától hangos nyögést hallott. Egy csinos kiscsaj, Jennifer állt az osztály előtt, a nadrágja a térdéig letolva, a pólója pedig felhúzva a melle fölé. A jobb kezében egy kis fehér vibrátor volt, azzal simogatta a punciját. A bal kezével a melleit gyömöszölte, sőt, le is hajolt, és meg is szívogatta őket.
- Nagy dolog, ezt én is meg tudom csinálni - gondolta Dawn. Ez volt az az óra, amelyen a lányok be kellett mutassák a játékaikat.

Jennifer lába remegett, az orgazmus végigszántott a testén. Hátraengedte a fejét, és egy nagy nyögéssel elélvezett. Mr. Clark, a matektanár az asztalánál ült és a farkát szorongatta, akárcsak az összes fiú a teremben. Ráadásul a lányok fele is a lába között matatott.

Egy perc elteltével Jennifer szinte rárogyott Mr. Clark asztalára. A tanár felállt és becipzározta a sliccét. Kissé csalódottnak tűnt, amiért nem verhette ki teljesen.
- Köszönjük, Jennifer. Nagyon szép bemutató volt.
Jennifer visszaült a helyére. Az arca vörös volt és izzadt.
- Lássuk, ki a következő - nyitotta ki a naplót a tanár. - Dawn Summers. Mutasd meg kérlek, hogy mit hoztál be.

Dawn elmosolyodott, és a táskájába nyúlt a műfaszért. De nem találta. Aztán eszébe jutott, hogy a kocsiban hagyta. Buffy dobta az ülés alá, amikor reggel behozta.
- A francba. Sajnálom, Mr. Clark. Azt hiszem, otthon felejtettem.
- Hát értem. Kérlek, gyere ide, Miss Summers.
Dawn válla megrándult. Már megint bajba került Buffy miatt. Felállt, és kiment az osztály elé. Érezte, hogy mindenki őt nézi.
- Mit gondolsz, Dawn, miért adok fel a házi feladatot? Mert kínozni akarom a diákjaimat? Nem. Azért, mert folyton tanulni kell. És ha nem tanultok, az tiszteletlenség velem szemben. Sőt, a tanulással szemben.
- Nagyon sajnálom, Mr. Clark. Be akartam hozni. A testvérem...
- Nem vagyok kíváncsi kifogásokra, Miss Summers. Hajolj be.
- Hogy?
- Hallottad! - mutatott a tanár az asztalra.
- Nem elég, ha csak egy egyest kapok?
A tanár a lány arcába mutatta az ujját.
- Ne feleselj nekem. Hívjam az igazgatót?
- Ne! - kiáltotta Dawn. Nem akart megint Snider elé kerülni. Körülnézett, mintha segítséget várna az osztálytársaitól, de a lányok és a fiúk is kíváncsian nézték, mi lesz ennek a vége. Dawn az asztalhoz lépett, és rákönyökölt.
- Lépj hátra.
Dawn engedelmesen hátralépett. Ebben a helyzetben teljesen lehajolt, a teste párhuzamos volt a padlóval, a feneke az égnek meredt.

Egy pár srác erre keményen verni kezdte a farkát.

Mr. Clark a lány mögé lépett, és megfogta a lány csípőjét. Becsúsztatta az ujját a szűk kis nadrágba, és lehúzta. A lány fehér feneke ott világított az osztály előtt.
Mr. Clark kinyitotta az asztala egyik fiókját, és kivett belőle egy hosszú fapálcát.
- Jaj... kérem, ne... - nyögte Dawn.
- Csitt... - mondta a tanár, és simogatni kezdte a lány seggét. - Na mostmár. Ne ellenkezz. Meg kell tanulnod a leckét.
- De engem még sosem fenekeltek el. Én jó kislány vagyok. Én sosem kerülök ilyen bajba - nézett Dawn a tanárra nagy, barna szemekkel, hogy elkerülje a fenyítést.
- Tudom, de éppen ezért van most erre szükség. Egész évben úgy járkáltál itt, mint egy kis hercegnő. Ez majd jól helyretesz!

Dawn megrándult, mert megérezte a bőrén a fa hideg érintését. A férfi nem ütötte meg; egyszerűen csak hozzáért.
- Ne, kérem, ne... - mondta Dawn halkan, és behunyta a szemét.
Hirtelen éles fájdalom hasított a popójába: a pálca nagy lendüléssel célhoz ért. A férfi határozott kézzel csapdosta a lányt, a többi diák pedig meredten bámulta az egészet.
- Hagyja abba, kéreeeemm... - kiáltotta Dawn, és eltakarta a kezével a fenekét. - Elég már!
- Csitt, csitt... - simogatta meg a tanár a haját. - Ennyi elég volt. Jó kislány voltál. Ülj vissza a helyedre.

Dawn megfordult. Az összes fiú farka kőkemény volt, a lányok pedig mosolyogva nézték. Miközben a helyére ment, visszarángatta a ruháját. A fenekén égett a bőr. Óvatosan leült, de a popsija alá szorította lábát, hogy ne kelljen a kemény fához érnie.

Mr. Clark visszatette a pálcát a fiókba, és felolvasta a következő lány nevét.
- Miss McKenzie.
Julie McKenzie felpattant és gyakorlatilag kiszaladt az osztály elé. A kezében egy nagy fekete műfaszt szorongatott.
- Igenis, tanár úr, itt a játékszerem.



Ismét a Varázsdobozban

Buffy arcára újabb spermacsík csapódott. Elfordult, próbálta elkerülni az újabb sugarakat, de egy adag azért még a szájára került.
- A francba! - mondta. De mire felnézett, már megint egy újabb kuncsaft állt előtte kőkemény dákóval. A tömeg a boltban egyáltalán nem fogyatkozott. Sőt, mintha most még több férfi várakozott volna, mint egy órája, amikor Buffy hozzákezdett.

Buffy feltartotta a kezét, jelezte az előtte álló kiéhezett férfinek, hogy várjon még egy kicsit.
- Segítség kell - mondta Buffy, és elővette a mobilját. Miközben tárcsázott, a pasas a szájába tolta a farkát.
- GAH! - húzta hátra a lány a fejét. - Várjon már egy percet!
A Summers-házban megszólalt a telefon. Joyce felvette, de még mindig Kyle, az újságos fiú alatt feküdt. A srác nagyon lelkesen döngette.
- Halló, ott vagy? - kérdezte Buffy.
- Ahh... igen... Buffy... uhhh... mit... tehetek... érted? - nyögte Joyce az újságos fiú lökései közben.

Miközben Buffy válaszolni próbált, a pasi megint a szájába tolta a farkát, és a hajánál fogva mozgatni kezdte rajta a lány fejét.

Buffy a meglepetéstől egészen a torkáig engedte a faszt, csak aztán fogta meg a pasas övét, és rántotta vissza.
- Tényleg várjon már egy percet! - kiáltott rá, és a bal kezével félretolta. Gyorsan elmagyarázta a szituációt az anyjának.
- Mindjárt ott leszek, kicsim. Ne aggódj, elintézzük - mondta Joyce, és lelökte magáról Kyle-t. - Bocs, drágám, de most rohannom kell - mondta neki. A srác nem volt túl boldog.
- Óóó, kicsim - csókolta meg Joyce. - Sajnálom, de a lányomnak szüksége van rám. Várj meg itt, és mikor visszajövök, befejezzük az egészet, jó?

Gyorsan felöltözött, kiszaladt a kocsihoz, és elindult a belváros felé.


Ismét az iskolában

Dawn a szünetben kiment a lányvécébe. Lehúzta a nadrágját, és egy papírtörlővel törölgette a fenekét.
- Auuu... - nyögte, de nem volt sok ideje. Megszólalt a csengő, kezdődött a következő óra. Összeszorította a fogát, visszahúzta a nadrágot, felkapta a cuccát és kirohant. Gyorsan a teremhez ért, és beszaladt az ajtón. Mr. Roberts már a táblára írt.
- Elkésett, Miss Summers. Mit mondtam mindig a pontosság fontosságáról?
- Bocsánat, Mr. Roberts. A vécén voltam.
- Aha - fintorgott a férfi. Megfordult, és kinyitotta a szertár ajtaját.
- Befelé.
- De csak húsz másodpercet késtem! Kérem, Mr. Roberts. Nem felejthetnénk ezt el?
- A csengő megszólalt, és elkéstél. Mindegy, hogy húsz másodperc volt vagy húsz perc. Most befelé.

Dawn dühösen felállt, és bement a kis szertárba. A tanár is bement, és bezárta mögöttük az ajtót. A diákok mind izgatottan néztek egymásra. Mindenki hallotta odabentről Dawn vékony hangját. Nyilván feleselt a tanárnak. A férfi jól hallhatóan rákiáltott:
- Fogja meg a bokáját, Miss Summers!
Ezután egy csattanás következett, amitől a lány elhallgatott egy kicsit.
Hallatszott még pár csattanás, a fiúk elővették a farkukat, és simogatni kezdték. Elképzelték, hogy Dawn Summers ott áll a másik szobában, és a feneke az égnek mered. Az iskolában minden srácnak tetszett a csaj. És persze Buffy is. Még a kicsik is hallottak a dögösségéről, akik nem együtt jártak iskolába a Vadásszal.
A lányok körbefordultak, megragadták a legközelebb lévő farkakat, és verni kezdték őket. Az egész osztályban ment a faszverés. A fiúk nyögdécselve élvezték, ahogy a kis, de erős kezek a szerszámukat masszírozzák, közben hallgatták, ahogy odabent Mr. Roberts

Dawnt fenekeli.

Pár perc múlva megszűntek a csattogások. Dawn egész másként nyögött fel.
- Várjon! Túl nagy! Áuuu... - kiáltotta. Ezek szerint a tanár úr valami keményebb leckét is meg akart neki tanítani. - Ne olyan keményen! Ne olyan mélyre! Várjon! Kérem... Áuuu...!
A tanár úr nyilván nem törődött Dawn kiáltásaival, csak nyögött nagyokat. A diákok mind nevetve hallgatták, mi folyik odabent.

Úgy tíz perc elteltével hangos kiáltás hallatszott.
- Ez az! Nesze! - kiáltozta a tanár.
Aztán elhallgatott, már csak Dawn nyögdécselt egy kicsit. A lányok érezték, hogy nincs már sok idejük, úgyhogy rákapcsoltak, egyre gyorsabban verték a fiúk farkát. Szinte egyszerre tört ki a szerszámokból a sperma, volt, amelyik fél méter magasra is feltört.

Végül kinyílt a szertár ajtaja, és Mr. Roberts jött ki rajta. Teljesen leizzadt, és nagyon lihegett. A karjánál fogva húzta ki Dawnt. A lány haja összeborzolódott, a sminkje elkenődött. Az arcán sperma csordogált, le a pólójára.

A fiúk visszacipzározták a sliccüket, miközben a lányok lenyalták-szopták az ujjukról a fehér anyagot.
- Kimehetek a mosdóba? - kérdezte Dawn.
- Nem, ülj csak a helyedre.

Dawn a helyére ment, de most már sokkal jobban fájt a popsija.


A Varázsdobozban


Buffy érezte, hogy a szájában lévő fasz spriccelni kezd. Mintha aznap már az ezredik adagot nyelte volna le. Épp akkor lépett be az ajtón Joyce Summers. A lány integetett neki, és szájában egy újabb farokkal figyelte, ahogy Giles odasiet, és megöleli. Még azt is
látta, hogy a tanár keze a nő fenekére csúszik.

Mivel olyan sok férfi várt a sorára, Anya és Buffy párhuzamos munkára kényszerült. Nemcsak a szájukban tartottak egy-egy faszt, hanem a kezükkel is verték őket, ráadásul két férfit egyszerre. És persze ha valamelyik elélvezett, a lányok lenyelték. Buffy annyi

gecit nyelt, hogy már alig bírta. Látta, hogy az anyja rákacsint, levetkőzik, és munkához lát. Letérdelt, és máris körülvették a férfiak.


Újra az iskolában

Dawn a lányöltözőben üldögélt. Úgy döntött, kihagyja az utolsó óráját, inkább elbújik ide. Ki akarta pihenni magát. Éppen levette a nadrágját, amikor valaki megszólalt mögötte.
- Dawn!
Megfordult. David volt az, a srác, akit Buffyval felszedtek és leszoptak reggel.
- Már kerestelek. Jól vagy? - kérdezte a fiú.
- Igen azt hiszem. Csak kemény napom volt.
- Ó, Dawnie - húzta a srác magához, és átölelte. Dawn felszisszent.
- Vigyázz! A fenekem most érzékeny.
- Bocsi - mondta David félénken.

A lány érezte, hogy a srác farka megkeményedik a nadrágjában. Kicsit hátralépett, és mindketten a dudorra néztek. A srác félénken megint elmosolyodott.
- Szívesen tennék vele valamit, de nem akarod megvárni a nővéremet? - kérdezte Dawn.
- Miről beszélsz?
- Ne add az ártatlant! Láttam, milyen voltál a kocsiban. Láttam az arcodat. Jobban örültél, amikor Buffy szopta a farkadat! Valld be!

David megához húzta Dawnt és a szemébe nézett.
- Higgy nekem, Dawn. A legszívesebben a te szádba élveznék.
Dawn elmosolyodott, és lenézett.
- Komolyan? Tényleg?
A srác bólintott, mire Dawn boldogan mosolygott.
- Annyira édes vagy...
Szenvedélyesen megcsókolta, aztán letérdelt elé. Előrántotta a farkát, gyorsan bekapta, és szopni kezdte. David nagyokat nyögött, behunyta a szemét, és persze elképzelte, hogy a csaj nővére szopja. Nem szólt semmit, de majdnem kétszer is kitört belőle Buffy neve.

Dawn hirtelen felnézett.
- Hallottad ezt?
David szeme kinyílt.
- Hogy? Mit? Nem, semmit nem hallottam.
Megragadta a lány haját, és a szájába próbálta tolni a farkát, de a lány elfordult és felállt.
- Valamit hallottam. Onnan hátulról - mutatta Dawn, és az öltöző hátsó része felé indult.
- Nem volt semmi. Hova mész, Dawn? - nyögte a srác, és a lány után ment. Dawn egy lépcső tetején állt meg, ami egy hatalmas fémajtóhoz vezetett. Ezt még sosem látta itt.
- Hová vezet ez az ajtó?
- Honnan a fenéből tudjam? Ez a lányok öltözője.

Valami sikkantást hallottak az ajtó mögül.
- Biztos csak valami csaj szopja a pasiját - mondta David. - Ha már a szopásnál tartunk, nem kéne befejezned valamit?

Dawn nem is figyelt rá, óvatosan lement a lépcsőn. David idegesen követte. A lépcső alján Dawn az ajtóhoz szorította a fülét. Megint hallott valamit. De akkor meglátta David óráját.
- Már ennyi az idő? - kiáltott fel. Majdnem három óra volt. - Nem késhetek el! Büntetésben vagyok, és Snider meg fog ölni!
Elszaladt David mellett, fel a lépcsőn.
- Bocsi! - kiáltotta vissza a srácnak, aki még mindig odalent állt letolt nadrággal. - Majd később befejezzük!

David nem hitt a fülének.
- A francba! - kiáltotta, és felvette a nadrágját. Épp a sliccnél tartott, amikor kinyílt mögötte az ajtó. Egy hatalmas, túlvilági, sötétkék kar nyúlt ki hátulról, és megragadta a testét.

Folytatjuk
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sinara ·
Nem fűzök hozzá túl sok reményt. De remélem, kellemeset fogok csalpdni. :D
Amúgy, akkor csak négy részes? Azt hittem, sokkal hosszabb, csak már te is meguntad. Bár... ha ilyen a tempója és a színvonala végig, akkor lehet, nem is lett volna érdemes tovább húzni. :S

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google Pluson is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: