Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buffy és a szexdémon (1. rész)

Buffy és a szexdémon
1. rész

-----------------------

Írta: Dbud
Az eredeti történet a www.t-s-s-a.com oldalon található, címe: Buffy Summers And The Sex Demon.
Fordította: Pavlov (pavlov@gmail.com)
2008. január-február

Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>

Főszereplők:
Buffy Summers, a Vámpírvadász - Sarah Michelle Gellar
Dawn Summers, Buffy testvére - Michelle Trachtenberg
Joyce Summers, a lányok anyja - Kristine Sutherland

------------------------

Buffy Summers végigmérte magát a tükörben. Összecsücsörítette az ajkát, és rákent még egy kis rózsaszínű rúzst. Elmosolyodott, és pördült egyet a tükör előtt.
A szoknyája nagyon kicsi volt, alig takarta el a sárga tangáját. A derekánál még a popsijának is kilátszott a felső része. Ezt a szoknyát már nagyon régóta nem viselte. Tavaly érettségizett, de a szoknya még általános iskolából maradt meg. Így hát még egy ilyen vékony lánynak is kicsi volt, mint Buffy.

Buffy egy push-upos fűzőt is viselt, fekete pántokkal. Olyan szűk volt, hogy egyébként kis mellei is jól néztek ki benne. A lábán egy magassarkú, térdig érő csizma volt. A fűzőt és a csizmát a szekrény mélyén találta, az egyik halloweeni jelmeze lehetett pár éve. Már ez volt a negyedik ruha, amit felpróbált ezen a reggelen, de mostmár elégedett volt a látvánnyal. Igazi kurvának tűnt.

Még egyszer megvizsgálta magát a tükörben.
- Valami még mindig nem jó.
Aztán rájött. Elmosolyodott, felmelte a szoknyáját, és lehúzta magáról a bugyiját. A szoba sarkába rúgta. Közben önkéntelenül is végigsimított a punciján.
- Óóóó - búgta, és megint odanyúlt. Pár másodpercig simogatta még magát, de aztán abbahagyta. - Erre nincs időm, el fogok késni.
A lány kiment a szobájából a folyosóra. Amikor elhaladt Dawn szobája mellett, bekopogott.
- Gyerünk, Dawnie. Elkésünk. Siess.
Az ajtó túloldaláról Dawn visszakiabált.
- Oké, ööö, mindjárt megyek, áááá... Csak egy perc... Ez az!!!!

Buffy elkerekedett szemmel kopogott megint az ajtón.
- Tudom, hogy mit művelsz! Kapd fel a bugyid, és menjünk végre!
Dawn valósággal sikoltott a túloldalon.
- Mondtam, hogy csak egy perc. Rögtön megyek, áááááá...

Buffy a fejét csóválta, és lement. A díványra dobta a táskáját, és kiment a konyhába. Tudta, hogy Dawn pár percen belül lemegy, addig még be akart kapni valamit. Odament a pulthoz, és töltött magának egy kis kávét. Megfordult, és közben a kávét fújta, hogy kihűljön. Ekkor látta meg az anyukáját, Joyce Summerst.
- Szia, Anya - mondta Buffy kis mosollyal. - Mit csinálsz?
Joyce a konyha padlóján térdelt. Egy fürdőköpeny volt rajta, de az eleje annak is kinyílt, így tisztán látszott a válla és a melle. És ráadásul éppen keményen szopta a pultnak dőlő tizenhat éves újságosfiút. Buffy felismerte a srácot, a neve Kyle volt. A fejét hátraengedte, és olyan erősen a pultba kapaszkodott, hogy elfehéredtek az ujjai. Az arckifejezéséből ítélve nagyon is jól érezte magát.

A srác nadrágja a bokájára volt engedve, és Joyce hevesen szopta a farkát. Mindkét kezével a srác fenekébe kapaszkodott, és maga felé húzta, próbálta minél mélyebben a szájába engedni a farkát.
Joyce válaszolni akart Buffy kérdésére, úgyhogy abbahagyta a szopást, és a lányához fordult.
- Mégis minek tűnik ez? Kifizetem az újságosfiút.
Miközben Joyce Buffyval beszélt, a kezével verte a fiú farkát, próbálta minél jobban megkeményíteni. Kissé gonosz vigyorral szorított rá, szabad kezével pedig letörölt az arcáról egy kis nyállal keveredett előnedvet.
- Megkértem a húgodat, hogy csinálja meg, de sosem azt csinálja, amit kéne.
- Jaaajjj... - kiáltott fel a srác. - Abba ne hagyja, kéreeem... - könyörgött, mire Joyce jó mélyen a szájába engedte a farkát. Buffy kortyolt egyet a kávéjából, úgy figyelte a kis bemutatót.

De ekkor kopogott valaki a bejárati ajtón. Buffy kinézett az ajtó melletti üvegablakon, és egy sörhasú, zöld overallos férfit látott, aki egy szerszámostáskát tartott a kezében.
Joyce kiengedte a szájából a srác farkát, és felnézett.
- Ó, kihívtam a mosógépszerelőt. El is felejtettem, hogy ma reggelre ígérkezett.
Joyce intett a pasasnak, hogy jöjjön be, és a férfi ki is nyitotta a bejárati ajtót és be is jött a konyhába. Egyáltalán nem lepődött meg a félmeztelen nő és a meredező farkú srác láttán. Joyce pedig zavartalanul verte tovább a srác farkát.
- Nagyon köszönöm, hogy ilyen hamar ki tudott jönni - mondta a borostás, izzadt szerelőnek. Buffy észrevette, hogy a férfi ágyéka már kezd dudorodni. Joyce aztán a lányához fordult: - Le tudnád rendezni a szerelőt, Buffy?
- Hogy mi? - kérdezte Buffy meglepetten, mintha nem tudná, hogy az anyja mire céloz.
- Már így is lefoglal az újságosfiú, és most a szerelőre is nekem legyen gondom? Kérlek, Buffy, légyszíves, segíts!

A szerelő végigmérte a vámpírvadászt, és rántott egyet a nadrágján. Nagyon tetszhetett neki a fiatal, tizenkilenc éves kiscsaj teste, és már kezdett belegondolni, hogy mit tehetne vele. Buffy viszont undorral mérte végig a férfi olajos, petyhüdt testét. A pasas bűzös leheletét két méterről is érezni lehetett.
- Bocsi, Anya, el kell vinnem Dawnt az iskolába. Dawn! - kiáltotta jó hangosan, és nagyon remélte, hogy a testvére végre lejön. - Ugye nem akarjuk, hogy Dawn elkéssen?
Betette a kávéscsészét a mosogatóba, és már rohant is ki a konyhából.
- Jól van, menj csak! Én kell mindent elintézzek. Épp csak egy kis szopásra kértelek meg, de ti azt se tudjátok megcsinálni.

A szerelő csalódott egy kissé, hogy nem kapja meg a lányt, de hamar megvígasztalódott, mikor Joyce felállt, és a konyha padlójára dobta a köpenyét. Ott állt eztelenül ez a negyvenéves, de nagyon vonzó nő. Ráhajolt a reggelizőpultra, hogy egyszerre szolgálhassa ki a két hímegyedet. A szájába a szerelő farkát engedte, Kyle pedig mögélépett.

Ahogy Buffy a nappaliba lépett, már ott találta a húgát. Dawn épp a sminkjét ellenőrizte. Egy rövidke sárga szoknya volt rajta, ami minden mozdulatra megrebbent. Buffy mosolyogva nézte, mikor Dawn felegyenesedett, és a szoknyája a fenekébe csípődött. Dawn megfordult, és Buffy szeme elkerekedett, mikor meglátta, milyen mély dekoltázsú pólót vett fel. Rózsaszínű volt persze, de három számmal kisebb, mint kéne, úgyhogy teljesen ráfeszült a vállára. A hasa viszont teljesen kilátszott, sőt, még kemény mellei alsó része is. Buffy egy kicsit mindig irigy volt a testvére telt melleire.
A pólóra ráadásul az volt írva, hogy "CÉDA". Pont az egyik hegyes bimbótól a másikig. Dawn arcát vastagon fedte a smink: vörös rúz, kék szemfény, rózsaszín alapozó. A lábán ráadásul egy tűsarkú cipő virított, amit vékony láncok rögzítettek a sarkán. A haját lófarokba kötötte.
- Mehetünk? - kérdezte Buffy. Dawn bólintott, de amikor el akartak indulni, ismerős hangokat hallottak a konyhából.
- Ez az, basszatok! Keményebben!

Dawn és Buffy egymásra mosolygott.
- Ez Kyle? - kérdezte Dawn. - Egész aranyos. Talán segítenem kéne...
- Nem hinném - ragadta meg Buffy Dawn karját. - Neked suliba kell menned. Induljunk.
Dawn egy kicsit duzzogott, de aztán bólintott.

Az ajtóból még hallották a konyhából jövő sikolyt.
- Neee... Ne a seggemet, te kis faszfej! Ne olyan mélyeeeen!!!
Dawn és Buffy nevetésben tört ki.

- Remélem, a vasárnapi újságot ingyen kapom, te állat! Jaaaj a seggem! - kiáltozta Joyce. Buffy kitolta Dawn-t az ajtón, és becsukta maguk mögött.

A vörös, lehajtható tetős Mustang felé menet Buffy hirtelen megtorpant.
- Dawn? - kérdezte. - Nem tűnt ez furcsának neked? Mármint ami odabent történt. Nem volt különös?
Dawn elgondolkoodtt egy kicsit.
- Most, hogy említed, tényleg fura.
Töprengett egy kicsit, de aztán elmosolyodott.
- Azért, mert az újságosfiú általában pénteken néz be.
- Hát persze - bólogatott Buffy egyetértően. - Ezen a héten korábban jött. Hát ez volt olyan furcsa.
Beszálltak a kocsiba. Buffy ült a volán mögé, Dawn pedig az anyósülésre.
- Igen, általában pénteken jön, szóval mivel most korábban jött, korábban is fog ELMENNI. Érted!!! Korábban fog ELMENNI! Ugye vágod? - nevetett Dawn a szörnyű viccen. Buffy a fejét csóválta, de aztán ő is felnevetett, és így, nevetve indultak el otthonról.


Előző éjjel...


- Kérem ne... Nagyon sajnálom... Kérem...
- Ó édeském, mi a neved?
Egy hatalmas mancs törölte le a lány arcáról a könnyeket.
- Ashley... Ashley Caldwell - válaszolta a szurkolólány.
- Ugye nem is volt olyan nehéz?

Ashley el akart menekülni, de azért izgatta a helyzet.
- Kérem - próbált könyörögni. - Nem hittem, hogy ez valódi - nézett Ashley a padlón heverő nyitott könyvre. - Azt hittem, csak játék.

A lény fémes, túlvilági hangon nevetett fel.
- Persze, hogy játék. Egy nagyszerű játék. Nagyszerűen fogunk szórakozni.
Ashley nem válaszolt.

A lény hatalmas volt, három méter magas. A teste humanoid, két karral és két lábbal, de ettől még csöppet sem volt emberi. A bőre sötétkék volt. A karja hosszú karmokban végződött. A teste nagyon izmos volt. Arca egy eltorzult emberi arcra hasonlított, sárga szemekkel és egy hatalmas szájjal, tele éles fogakkal. A nyelve fél méternyire lógott ki a szájából. És a lábai között egy hatalmas szerszám meredezett, lehetett úgy ötven centis, a heréi pedig akkorák voltak, mint egy-egy grapefruit.

- Mit akarsz tőlem? - kérdezte Ashley. Remélte, hogy valahogyan megúszhatja, ami következik.
- Hogy mit akarok? Kielégülést. Az állandó gyönyörök világából jöttem, ahol minden vágy kiélhető. Egy helyről, ahol az ilyen kiscsajok, mint te, olyan leckéket kapnak, amit sosem felejtenek el.
A démon szétszakította Ashley szurkolóegyenruháját. Ashley mellei láttán a teremtmény szélesen elmosolyodott. Megfogta, és megszorította őket. Ashley felsikkantott. A démon kinyújtotta a nyelvét és végignyalt vele a lány mellein, egészen az arcáig.
- Jaj ne...
- Ne? Szerintem pont azt akarod, hogy folytassam. Hogy kielégüljek.

A démon megfodította a lányt. Ashley érezte, hogy a lény ujjai a szoknyája alá csúsznak. Aztán egy mozdulattal lekerült róla a szoknya és a bugyi is. A lény megragadta Ashley vállát, és kissé lenyomta.
- Higgy nekem, kislány. Mindketten ki fogunk elégülni. Mert amíg én ki nem elégülök, az egész város átok alatt lesz.

Ashley a barátnőire nézett, akik a sarokból figyelték. Aztán megérezte, ahogy a hatalmas farok hátulról beléhatol.


Az iskolába vezető úton


Buffy tövig taposott a gázba. A kocsi csikorogva fordult be az egyik sarkon, közben Dawn a rádió gombjaival játszott, valami jó adást keresett. Aztán feladta, kinyitotta a táskáját, és kivett belőle egy nagy, vörös műfaszt.
- Ez meg mi? Honnan szerezted? - förmedt rá Buffy.
- Már megvan egy ideje. Magammal viszem a suliba.
Dawn a lába közé lógatta a műfaszt. Megrázta, fel-le csapkodott vele.
- Nézd, Buffy, mekkora farkam van! - nevetett a lány.
- Ki fognak csapni, ha beviszed!
- Nem fognak, mára ez a házi feladat. Mr. Clark azt mondta, minden lány be kell hozza a kedvenc szexjátékát, és demonstrálnia kell, hogy mit szokott vele csinálni.
- Mr. Clark? Ő nem a matektanár?
- De igen, és?
- És? Miért kell matekórára szexuális segédeszközöket vinnetek?
- Nem tudom, talán a számolást fogjuk gyakorolni vele - mondta Dawn, és félrehúzta puncijáról a bugyit. A műfasz makkját a nyíláshoz igazította. Mikor a makk becsúszott, felkiáltott:
- Egy!
Dawn jobban magába tolta a falloszt, és számolta a centiket, amik belécsúsztak.
- Kettő! Három! óóóó... - nyögte, mikor már kezdett mélyebbre csúszni. - N-négy... óóó ez nagyon jó... Öt... Ááá...
Dawn jól szétterpesztette és a kesztyűtartóra emelte a lábait. A szabad kezével simogatni kezdte a csiklóját és az ajkacskáit.
- Hagyd abba! - kiáltott rá Buffy, de Dawn nem törődött vele, és ki-be kezdte mozgatni a pinájában a műfaszt. Szorosan behunyta aszemét, nyögni kezdett, és hevesen maszturbált.
- Óóó... óó... elélvezek!

És tényleg el is élvezett. Jó erős és hangos orgazmus volt, és egy vékonyka kis nedvadag csurrant ki Buffy autójának szőnyegére.
- Hé! Hangosabb vagy, mint a rádió! Mi bajod? - kiáltott rá Buffy, de Dawn nem figyelt rá. Meg se hallotta.

Úgy egy perc múltán Dawn orgazmusa elcsillapodott. A lány zihálva dőlt hátra az ülésbe. Csöndesen ültek ott egy darabig, de aztán...
- Állj meg! - kiáltott fel hirtelen Dawn.
- Mi? Minek? Még nem vagyunk az iskolánál.
- Ismerem azt a srácot - mutatott Dawn a járdán egy izmos fiúra. - Ő is ugyanoda jár. Vigyük el.
- Nincs rá időnk.
- Óóó Buffy... Olyan helyes srác. Kérleeeeeeek...
Buffy lelassított, pedig nem volt hozzá kedve. A srácon kék farmer és fehér póló volt, amin át tisztán látszottak kidolgozott izmai. Úgy nézett ki, mint egy úszó. Pont, ahogy Buffy szerette a srácokat.
- Jól van, jól van.
Dawn örömében megpuszilta Buffy-t.

- Szia, David - kiáltotta Dawn. - Én vagyok az, Dawn a suliból. Elvihetünk?
A srác egy merész mosollyal beugrott a nyitott kocsi hátsó ülésére. Buffy gázt adott. Dawn átmászott David mellé, és azonnal simogatni kezdték egymást. Dawn már a srác szájába is tolta a nyelvét. Ujjaik egymás ruhájába és hajába vájtak.

Buffy felnyúlt és megigazította a visszapillantó tükröt. Közben az utat is figyelte, próbált a vezetésre koncentrálni. Szabad keze a lába közé csúszott, és a puncijába nyomta két ujját. A hüvelykujjával a csiklóját kezdte simogatni. David a hátsó ülésen közben levette Dawn pólóját, megfogta csinoska melleit, és szopogatni kezdte a bimbóit.
- Ez az! - kiáltott fel Dawn, mikor megérezte rószaszín bimbóin a srác nyelvét. Lenyúlt és bontogatni kezdte a srác nadrágját.

Buffy keményen ujjazta magát, és figyelte, hogy mi történik mögötte. Dawn ügyesen kibontotta a srác sliccét, és David farka előugrott. Amikor ezt Buffy a tükörben meglátta, nagyot nyelt.
- Kell nekem az a fasz - gondolta magában, de tovább vezetett. Ahogy a hátul szeretkező párocskát nézte, megszaladt a lába a gázpedálon, és százhúszra gyorsított. De észre se vette. Az ujjai már nem nyújtottak eleget neki, de szerencsére megpillantotta Dawn műfarkát a szomszédos ülésen. Megfogta, és vezetés köben próbálta a puncijába nyomni. A lábait nem tudta eléggé szétnyitni, úgyhogy az egyiket a műszerfalra emelte. Elengedte a kormányt, széthúzta a punciját, és mélyen magába tömte a szerszámot.
- AHHHHHHHH ÓÓHHHH DE Jóóóó! - kiabálta.

Buffy két kézzel rángatta magában a műfaszt. A feje hátradőlt, a szemei előtt elsötétült a világ, és elöntötte az orgazmus. Sajnos arról teljesen elfeledkezett, hogy ő most épp egy százzal száguldó kocsit vezet. Hirtelen hangos dudálás rázta föl a gyönyörből, és épp időben nyiotta ki a szemét, így észrevette a közelgő teherautót.
- A francba! Vigyázzatok! - kiáltotta Buffy, és balra, aztán jobbra rántotta a kormányt. A teherautó csak pár centivel kerülte el őket. Buffy meg kellett küzdjön a jármű fölötti uralomért, de végül le tudta állítani a kocsit egy füves részen az út mellett.

Buffy ereit elöntötte az adrenalin. A műfasz még mindig benne volt, úgyhogy kihúzta magából. Hátranézett, hogy ellenőrizze, nem sérült-e meg a srác és Dawn. Döbbenten látta, hogy Dawn hevesen bólogat a srác ölében.
- Hé! Mi az ördögöt művelsz, Dawnie? - ugrott fel, és átmászott az ülésen. David mellett ért a hátsó ülésre, megragadta Dawn haját, és lehúzta a fejét a srác péniszéről.
- Óóóó - nyögte David, mert Dawn egy kicsit felsértette a farkát a fogával a hirtelen mozdulattal.
- Mi bajod, Buffy?
- Nekem? Mi a fenét művelsz, Dawn?

David vigyorogva bámulta a mellette térdelő két lányt, akik a farkán vitatkoztak. Nagyon remélte, hogy valamelyik befejezi a szopást, és nem ő kell majd kiverje saját magának.

Buffy még mindig a testvérét tartotta, aki félénken nézett rá.
- Mit mondtam neked a szopásról, mi? - kérdezte Buffy.
- Azt, hogyha leszopok egy srácot, engedjem a farkát tövig a szájamba.
- Pontosan. Akkor meg miért csak a makkját nyalogatod? Mi?
Buffy megragadta David szerszámát, amitől a srác feje hátralendült. A csaj szorítása olyan erős volt, hogy a srác már ettől is majdnem elélvezett.
- Azért, mert nam bírom, Buff. Nem olyan könnyű - hüppögte Dawn, de Buffy a fejét csóválta.
- Ha már belekezdtél, jobb lesz, ha megtanulod, hogyan kell rendesen csinálni. Figyelj, mert még egyszer megmutatom, de ez az utolsó!

Buffy megragadta David farkát, és ráhajolt. Rózsaszín ajkai a kőkemény faszra simultak, és fel-le kezdett mozogni rajta. David megfogta Dawn mellét, simogatni kezdte, miközben Buffy erősebben szívta a farkát.
- Óóó bébi... Na ez aztán a szopás! - tört ki a srácból. Buffy Dawnra nézett, aki kissé sértődötten figyelte őket. Buffy annyira ráhajolt a srácra, hogy eltüntette a a torkában a farkát.
- Basszus! Ez az, bébi!

Buffy elkezdett bólogatni. Jó mélyen a szájába engedte a dákót. David már egy perc elteltével is készenállt a kitörésre, de Buffy akkor felegyenesedett, és vett egy nagy levegőt.
- Ó, ez aztán... jó volt - mondta.
- Igen, az volt - türelmetlenkedett Dacid -, de ne hagyd abba. Már majdnem elélveztem.
Buffy a testvérére nézett.
- Nos, Dawn?

David egy kissé csalódottnak tűnt. Szeretett volna az idősebb lány szájába spriccelni. Érezte, hogy ki az igazi faszszopó a Summers családban. De inkább nem mondott semmit, nehogy rossz vége legyen a dolognak. Dawn ráhajolt, és keményen szopni kezdte. Nem volt ugyanolyan, mint mikor Buffy csinálta, de ekkor a srác már csak élvezni akart.
- Áááá... méééééggg...
Dawn szája hirtelen meleg, csúszós folyadékkal lett tele. De azért keményen szopott tovább. David egész teste remegett, belemarkolt a lány hajába, ráhúzta a fejét a farkára, és felszabadultan engedte a szájába a spermát.
- Ez az, Dawn. Szopjad! - bólogatott mosolyogva Buffy. Úgy tűnt, nagyon elégedett a kiscsaj teljesítményével. Egy percnyi nyeldeklés után Dawn felegyenesedett. Nagyon lihegett, a szája sarkán pedig kifolyt egy kis sperma. David farka lassan lekonyult. A srác fáradtan dőlt hátra.
- Hát ez nagyon jó volt. Köszönöm mindkettőtöknek.

Buffy odahajolt, és szenvedélyesen megcsókolta.
- Nagyon szívesen - mondta mosolyogva. Aztán megragadta a srácot, és egy lendületes mozdulattal kihajította az autóból. David a kocsi mögött ért földet. Buffy visszaugrott a sofőrülésbe, és beindította a kocsit.
- Sajnálom, Dave, de be kell vinnem Dawnt az iskolába.

Miközben David felállt és felvette a nadrágját, a két lány elhúzott a kocsival. Dawn még integetett neki egy kicsit, de aztán előremászott Buffy mellé.

Pár perccel később már az iskola előtt voltak. Dawn őrülten dörzsölgette a pólóját.
- A francba, hogy lehet kiszedni a spermafoltot?
Buffy Dawn ölébe lökte a hátizsákját.
- Hagyd a francba. Így kell bemenned. Már majdnem tíz óra. Próbálj hátul beosonni, és akkor talán Snider nem fog...
- Mit nem fog Snider?

Buffy szíve megállt egy pillanatra. A kocsi mellett ott állt a varangyképű Snider igazgató.
- Jó reggel, igazgató úr. Nézze, vészhelyzet vo...
- Ne hazudj, Summers. Akkor sem hittem neked, amikor még diák voltál, és most sem hiszek neked.
Az igazgató megkerülte a kocsit, és kinyitotta Dawn ajtaját.
- Kifelé, Summers! Azonnal!
Dawn kiszállt és megigazította a magassarkú cipőjét.
- Ha szerencséd van, nem nyújtasz majd akkora csalódást, mint a testvéred! - jelentette ki a férfi.
- Délben érted jövök - kiáltott ki Buffy az autóból.
- Hát akkor bizony sokat kell majd várnod, Summers. Csak magadnak köszönheted, hogy a testvéred négyig büntetésben lesz. Ez a késés jutalma.

Buffy tiltakozni akart, de Snider sunyi tekintete beléfojtotta a szót. Az igazgató becsapta a kocsiajtót.
- Hát akkor négykor - mondta Buffy.

Snider megragadta Dawn karját, és berángatta a lányt az iskolába. Nem érdekelte, hogy a lány úgy néz ki, mint egy kurva, aki most jön a péntek esti műszakból. De ezzel nem törődött Buffy sem, csak elindult a Varázsdoboz felé, ami Giles boltja, valamint a vámpírvadász társaság nemhivatalos főhadiszállása volt.


Folytatjuk
Hozzászólások
További hozzászólások »
shameless001 ·
Én rendesen Buffy-fan vagyok, de állati jól mulattam ezen az egészen! Nekem úgy jött át, mint egy paródia, ami attól üt, hogy le van róla pusztítva minden sallang!
Ha a többi része is ilyen, akkor tuti, hogy lájkolom!
Pavlov ·
Ilyen és még ilyenebb :)

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google Pluson is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: