Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Budapesti sztori

Budapesti sztori
5 évvel ezelőtt...
Kata és Tamás Pécsen jártak egyetemre, a Természettudományi karra. Az első évben rögtön szerelmesek lettek egymásba. Kata, nem mert közeledni, ezért Tamás pár nap múlva megtette a kezdő lépést. Mikor mindenki kiment az osztályból, Kata kabátjába becsempészet egy levelet. Ami a következő állt.

" Kedves Kata!
Mikor első nap megláttalak, rögtön beléd estem. Olyan csinos vagy, hogy szépségeddel rögtön elvarázsoltál. Szeretnék veled járni, örülnék, ha együtt járnánk. További szép napot! Itt van a telefonszámom: 06 - 30/123 - 4567.
Üdvözlettel:
Tamás"
Mikor visszatértek az osztályba a többiek, s leült Kata a helyére, s mikor megigazította a kabátját észrevette a neki címzett levelet, elolvasta. Mikor végig olvasta a levelet, nagyon megörült. Tudta, hogy kiírta a levelet, mert a barátnőit, megkérdezte ki ez a férfi, aki szemez vele. Megírta a válaszlevelet, s leküldte, Tamásnak. Mikor megérkezett a levél elolvasta.
"Kedves Tamás!
Nagyon örültem, hogy megtetted az első lépést felém, ez nagyon tetszik nekem. Mikor vége vannak az óráinknak, várlak téged a kollégiumi szobámba. Ott minden részlett megbeszélünk, hogy hogyan tovább. Hamarosan találkozunk!
Szerelmes csókokkal üdvözöllek:
Kata. "

Mikor vége lett, az óráknak elment Kata kollégiumi szobájába. Kata meztelenül várta, s mikor kinyitotta az ajtót, Kata behúzta Tamást. Kata levetkőztette, s az ágaskodó férfiasságát, finoman elkezdte szopni. Szopta, ahogy csak tudta.
- Ez az, bébi csináld még! Ahahahahahahah!
Mikor már eleget szopta, a borotvált puncijával, rá ült Tamás farkára, s elkezdett rajta lovagolni, közben pedig csókolóztak.
- Tamás a válaszom, igen! Leszek a barátnőd!
Tamás elégedett mosollyal fogadta.
Miközben szeretkeztek, belép Kinga Kata szobatársa.
- Beszállhatok?
- Igen. - mondta huncut mosollyal Kata.
Kinga is levetkőzött. Odament Katához, lehajolt, és kivette Tamás farkát Kata puncijából és finoman elkezdte szopni, s felváltva szopta Tamás farkát és nyalta Kata nedves punciját. Kata lefeküdt az ágyra, Kinga ráhajolt, a két lány elkezdett csókolózni, közben Tamás pedig belehatolt Kingába.
Két lány feltérdelt az ágyra és kérték Tamást, hogy élvezzen rájuk, Tamás teljesítette a kérésüket.

Napjainkban...

Kata és Tamás 5 éve nem találkoztak, amikor egy szép nyári napon újra össze nem futottak Budapesten, Teréz körúton.
- Szia Kata!
- Szia Tamás!
- Rég nem láttalak, mi van veled? - Kérdezte Kata.
- Semmi érdekes, amióta elváltak az útjaink, minden nap gondoltam rád. - mondta Tamás.
- Ez nagyon édes. - mondta Kata.
- Veled mi a helyzet?
- Amióta nem találkoztunk, 3 pasim volt, de mindegyik megcsalt, egy fiatalabb picsával. Kár volt, hogy elhagytalak téged. 3 pasimból az utolsó kettővel fél évig házasságban éltem. Kingával tartottam a kapcsolatot, s így tudtam, hogy hol vagy, de nem mondott semmit, hogy mi van veled. Ha lefeküdtettek egymással nem bánom, legalább a legjobb barátnőmmel tetted. Lefeküdtettek egymással?
- Igen az 5 év alatt 20X lefeküdtünk egymással. De mikor szerettem volna, hogy komolyabb is legyen elutazott Olaszországba, ha jól tudom, ott dolgozik, mint sztriptíz táncosnő.
- Igen jó tudod. 2 hónapja beszéltem vele, s azt mondta, hogy itt laksz egyedül.
- Hogy van Kinga? - kérdezte Tamás.
- 1 hónapja megölték, mert nem fizette tovább a védelmi pénzt.
- Nagyon sajnálom.
- Nagyon levagyok törve.
- Ha már így összefutottunk, akkor gyere, meghívlak egy ebédre, ide egy közeli étterembe. - mondta Tamás.
- Rendben, menjünk. - mondta erotikusan Kata.
Elmentek az étterembe megebédelni. Kata közben keresztbe tette a lábát és simogatta a melleit.
- Nagyon szép vagy. - mondta Tamás.
- Ezt most hogyan érted?
- Sokkal gyönyörűbb vagy.
- Köszönöm a bókot.
Vendéglőbe jött egy futár ezt mondta:
- Csomagot hoztam Kovács Tamásnak.
- Itt vagyok. - jelezte Tamás.
Futár odament átvette a csomagot aláírta és kifizette.
- Ebben mi van? - kíváncsiskodott Kata.
- Ebben neked egy ajándék és átnyújtotta Katának.
Egy csokor fehér nárcisz volt.
- Emlékeztél rá, hogy szeretem a fehér nárciszt. Mikor rendelted meg?
- Emlékszel mikor bejöttünk az ajtón és beszéltem a pincérrel?
- Igen.
- Akkor rendeltem meg.
Kata odahajolt és megcsókolta Tamást.
Mikor befejezték az ebédet és Tamás kifizette a számlát, elmentek a Hősök terére.
Hősök tere mögötti park részre mentek ott a fűbe leülték és elkezdtek beszélgetni.
- Tudod, szeretnék mondani valamit neked.
- Mit? - kérdezte Kata.
- Azt, hogy... - azzal megcsókolta Katát.
Tamás félt a reakciótól, de Kata visszacsókolt. Közben elkezdték egymást vetkőztetni.
Mikor már teljesen meztelenek voltak, Tamás lefektette Katát a fűbe és elkezdte a nyelve hegyével nyalni Kata punciját. Nyalta és nyalta, közben a kezeivel Kata meztelen testét simogatta. Mikor azt mondta Kata, hogy elég Tamás feküdt be a fűbe. Kata finoman elkezdte szopni Tamás farkát, mikor jó merev lett berakta a puncijába miközben Tamáson lovagolt, közben csókoztak egymással. Csókolózás közben Tamás simogatta Kata gyönyörű melleit.
Tamás a fülébe ezeket súgta:
- Kata soha többé, nem hagylak el, elveszlek feleségül, és boldogan fogunk élni, veled szeretnék megöregedni.
Kata ezt válaszolta:
- Én is ezt szeretném, kitaláltad, a gondolatomat. - mosolyodott el.
Mikor Kata leszállt Tamás farkáról, a következőket mondta:
- Nagyon örülök, hogy találkoztunk, itt a számom, keres fel holnap is, mert holnap is látni szeretnélek.
- Rendben.
Tamás elrakta a számot, egy búcsúcsókot váltottak és aztán felöltöztek és mindenki ment a saját dolgára.

Másnap...

Tamás felhívta Katát.
- Öltözz fel csinosan!
- Miért?
- Mert lesz egy meglepetésem.
- Találkozunk nálam 1 óra múlva.
Egy óra múlva ott is volt. Felcsöngetet és ezt kérdezte.
- Itt vagyok, mit szeretnél?
- Gyere velem elmegyünk egy boltba.
- OKÉ.
Mikor megérkeztek az üzlet elé, Kata meglepődve kérdezte:
- Mit keressünk egy ékszer üzlet előtt?
- Bent van az ajándékod. - mondta Tamás.
Bementek az üzletbe, ahol vett egy nyakláncot Katának, utána pedig letérdelt Kata elé.
- Szeretném megkérni a kezedet.
Elővette a gyűrűt.
Kata ezt válaszolta:
- Igen, hozzád megyek feleségül.
Aztán megcsókolták egymást.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: