Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Budapesti sztori 2. - Tamás ruhapróbája

Az esküvő napját kitűzték Kata és Tamás. Kata minden barátját és barátnőjét meghívta az esküvőre. Az esküvő előtt 2 héttel mindenki megvette a ruháját. Elmentek egy budapesti nagy esküvő szalonba. Kata elment a női részlegre , Tamás férfi részlegre.
Tamás ahogy válogatta az öltönyöket odalépett hozzá a részleg vezetője Krisztina.
- Jó napot uram, segíthetek?
- Igen..
Ahogy megfordult Tamás a hangra meglátta Krisztina öltözetét. Kirívóan szexi volt, vékony fehér póló alatta látszottak a formás mellei, mert nem hord melltartott.
- Szeretnék egy öltöny szettet, mert esküvőre készülök.
- Mikor lesz az esküvő? – kérdezte Krisztina
- 2 hét múlva.

Krisztina hátravitte a különszobába ahol a vendégek próbálni szokták a ruhákat. Bevitte oda Tamást és megkérte, hogy várjon hozz mindjárt néhány próbálni valót. Tamás leült a székre és várt.
Közben Krisztina keresett ruhákat az ügyfelének. Csilla látta, hogy milyen izgatottan szedi le ruhákat Krisztina.
- Miért vagy ilyen izgatott Krisztina? – kérdezte Csilla
- Nem láttad az előbb, azt férfit aki előbb itt volt? – kérdezte Krisztina
- Igen, láttam!
- Esküvőjére készül s válogatok neki öltöny szetteket, s azért válogatom neki ilyen gyorsan, mert hamar visszaakarok menni hozzá, s mikor felakarja venni a nadrágot az öltönyhöz én akkor leakarom szopni. – mondta kéjesen Krisztina
- Mehetek veled?
- Miért Csilla?
- Mert barátom a titkárnővel csal engem. Most visszaakarom adni neki a kölcsönt, hogy én egy ügyféllel csalom meg.
- Gyere!
- Oké, de viszek magammal egy sálat is.
- Minek?
- Majd meglátod
Tamáshoz visszaérkezett Krisztina, s mondta hogy jött segíteni választásban az egyik kollégája Csilla. Tamásnak szépen sorban megmutatták a ruhát és az ajándékba adott ingeket is. Mikor Tamás levette az elsőt , akkor Csilla észrevétlenül kulcsra zárta az ajtót, hogy senki se zavarja meg őket. Mikor Tamás levette a pólóját, a két lány odament és elkezdte simogatni a szép felső testét Tamásnak. Mikor megkérte őket, hogy hagyják abba, amikor levette a farmert is, hogy feltudja próbálni azt is. Mikor levette Tamás a farmert is, Krisztina és Csilla észrevette Tamás duzzadó férfiasságát boxeren keresztül. Mikor Tamás felakarta venni farmert odament Csilla és lerántotta a boxerét Tamásnak és elkezdte érzékien nyalogatni Tamás golyóit. Mikor már eleget nyalogatta a golyókat, leültette a székre és elővette a sálat amivel Csilla szék hátulján megkötözte Tamás kezeit. Krisztina utána felhúzta a szoknyáját, ahol nem volt rajta bugyi és úgy állt Tamás fölé, hogy elérhesse nedves punciját.
- Gyerünk nyald ki! – parancsolta Krisztina.
Tamás nem tehet mást, mint elkezdte finoman kinyalni Krisztina punciját. Krisztina nagyokat nyögött közben.
- Gyerünk baby csináld! AHAHAHAHAH!
Ez az csináld még!
Eközben Csilla finoman elkezdte szopni Tamás farkát, egyre vadabbul és vadabbul! Mikor egy kis időre abbahagyta Csilla levetkőzött meztelenre szép kerek mellei és csupasz puncija volt és nedves bugyiját Tamás szájába rakta. Mikor bekerült Tamás szájába Csilla nedves bugyija, Krisztina is levetkőzött,neki is formás mellei voltak, de nagyobbak, mint Csillának. Krisztina és Csilla helyett cseréltek. Krisztina odament Tamás farkához és ráült. Csilla kivette Tamás szájából a bugyiját és szája után fejére tette. Közben úgy hajolt puncijával Tamás elé, hogy Krisztinát is elérje. Miközben Tamás nyalta Csilla nedves punciját közben Krisztina és Csilla csókolóztak. Egyszer csak halkan Krisztina fülébe súg valamit Csilla.
- Van egy ötletem mit csináljunk még vele, hogy te is jól járj, meg én is.
- Mi lenne az?
- Mindjárt lefektetjük ide Tamást és mind a ketten ráülünk de úgy, hogy az egyikünk csókolózik vele másikunk pedig szopja a farkát, utána cserélünk 5 perc után, másik 5 perc után pedig mind a ketten ráállunk testére, s utána majd kitalálom.
- Rendben csináljuk meg!
Beszélgetés után felálltak mind a ketten.
- Hova mentek lányok? – kérdezte Tamás
- Várj kicsit baby mindjárt folytatjuk!
Csilla odament szék hátuljához, ahol össze volt kötözve Tamás keze és kibontotta.
- Gyerünk feküdj le a padlóra! – parancsolták a lányok.
Tamás lefeküdt padlóra, mikor lefeküdt Csilla Tamás kezét megkötözte a szék lábaihoz. Ahogy megbeszélték ráültek Tamás testére úgy, hogy Krisztina tudja Tamás farkát szopni, Csilla úgy ült le, hogy csókozni tudjon Tamással. Csók váltás közben kérdezgette:
- Melyikünk a legszebb, legszexisebb kettőnk közül? – kérdezte Csilla.
- Mind a ketten azok vagytok. – válaszolta Tamás.
- Helyes válasz, gyerünk nyalogasd mellem jó fiú.
Csilla hangosan mondta, Krisztinának. Jó volt a terved Krisztina, hogy kerüljünk vele szexuális viszonyba.
Lányok helyet cseréltek, Kriszta úgy helyezte a punciját, hogy Tamás szája pont beleüljön, és tudja nyelvével izgatni, Csilla pedig ráült Tamás még mindig meredező farkára. Miközben Tamás nem tudott megszólalni, lányok beszélgettek.
- Vegyük fel majd a magas sarkúnkat és azzal izgassuk Tamás farkát, de csak az egyiket, másik lábunkat pedig nyalnia kell. – mondta pajzánon Csilla .
- Ez tetszik! – mondta Krisztina. Te pedig ne hagyd abba a puncim izgatását! – parancsolt rá Krisztina Tamásra!

Mikor kiélvezték lányok magukat úgy, ahogy szerették volna. Felvették az egyik lábukra a magas sarkút, és odamentek kikötözött Tamáshoz.
- Felváltva fogjuk csinálni! – mondta Csilla.
Csilla és Krisztina felváltva lépet Tamás farkára magas sarkúval másik lábukat pedig Tamás szájába tették, hogy azt pedig a nyelvével izgassa. Mikor kiélvezkedték magukat kikötözték Tamást, letérdeltek elé, s megparancsolták neki, hogy verje ki szájukba. Mikor ez megtörtént Tamás kiválasztotta a megfelelő ruhát és fizetet. Lányok utána kiabáltak:
- Ennek még lesz folytatása ezt garantáljuk!
Mi történt Kata ruha próbáján az már egy másik történet
(folytatása következik)
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: