Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Budapesti Napló

Ma unalmasak a combinók. Szinte alig akad olyan, amin keresztül kasul futnak a reklámok.
Jön a Gladiátor giga musical, mégsem virít ott az óriásplakát egyik villamoson sem.
A legtöbb transzparensről nem tudom elsőre megállapítani, hogy mit reklámoznak.
Pedig miattuk szeretem Budapestet. Meg az izgalmas, sokféle emberek miatt.
Elég csak ránéznem egy random kiválasztott emberre, és egy egész történet bontakozik ki alakjából.
Elég csak egy-két kérdést feltenni, és a csoda megszületik. Ki ő? Miért olyan, amilyen?
A sötétedés nem állítja meg a pezsgő életet. Olyan ez az egész, mint egy hangyaboly. Rengeteg ember, akik egyszerre válnak kővé, s mind egyszerre mozdul. Közös csak egy van bennük: valami belső késztetés. Talán nem is ismerik egymást, de ez teszi őket testvérré.
A főváros már-már egy külön ország. Remek táptalaja az írók fantáziájának.
Egy lány hátizsákkal. A korlátnak támaszkodik. Villamosra vár, és már fel is szállt rá.
Egy férfi pedig aktatáskával, barna, kicipzárazott téli kabátban ballagott, valószínűleg haza a munkából.
Mindketten fáradtak, és egyikük sem tudott róla, hogy figyeltem őket.
Nagy, padlótól plafonig érő ablak és egy szekrény között ülök, egy virág alatt mászva közlekedve tudok bejutni ide. Mindig megtalálom a békés helyem. Ha itt lenne a laptopom, vele vonultam volna ide, de most egy párna, egy toll és egy jegyzetfüzet van velem. Valamint még a város zaján kívül Lakatos Leventétől a Bomlás.
De már túl sötét van ahhoz, hogy olvassak. Írni meg vakon is lehet.
Rájöttem, hogy a villamosoknak számuk is van. Most ment el a 2037-es. Valami Mammut programot hirdetett.
A szemközti pékségből egy hosszú, copfos hajú srác jött ki. Fekete dzsekiben, fehér nylon szatyorral a kezében. Vajon neki mi a története? Talán sosem tudom meg. Míg villamos villamost követ.
Hasonló történetek
3892
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
5518
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: