Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Búcsúlevél

Hideg szél van. Belőlem fúj. Nem zavar, bár másnak fájhat. Csípős. Ha aludnék, tűz- kék szempár kényszerít, babonáz, börtönöz. Kezem millió apró tüske simogatja, hol érte, jég harapja összeszorított szám. Az eszköz, amit testnek hívnak, villogó emlékektől ráng. Valahol bent nagyot szökken egy kicsi, szomorú manó és sírni kezd. Hiába nézem, hiába vigasztalom, nem figyel. Pedig csak irigy vagyok: adjál nekem is, mert én is akarok. De az összetört könnycsatornák szárazak, mint a karámunk nyáron. Tapadós port fújkál bennük az alkoholgőz.
Fura színű szemekben szőtt acélhálón mászok. Nehéz. Éjfél elmúlt. Kialudtak a fények. Nem égnek az utcai lámpák. Aranypöttyök csillogása igazít útba az ég felé. Felfelé.
Gyengéden néz. Lágyan ölelő macskaszemekkel, kedves mosollyal, bársonypuha csókkal búgja: ugorj.
S teszem.
Hasonló történetek
18037
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
15342
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szöszke ·
Köszönöm. :hushed:

vyctorya ·
No comment. Nagyon szép.
S ami a szomorú, magamra találtam benne...

lököttyúk ·
...a szemek.

Hogy a fene egyen meg.
Nem tapsolok. Nem tudok.
Tudod...
No, ez egy sikítást hagy, azt hallom.
szöszke ·
Megevett.
Berekedtem.
Örültem. :hushed:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: