Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Búcsú(Őrület)

Az ég (a) mennyekig hatolóan kék volt, olyan hullámzóan tengerszínű és mély, akár az óceán legmélyebb árka. A horizont alját lassan mályvaszínűre festi az ébredő nap. A beköszöntő tavasz rózsaszín és fehér virágokat teremtett a fákra. Itt vagyunk az újjászületés hajnalán. A boldogság színarany bizsergése felpezsdíti a levegőt. Most minden mosoly forró, minden csók boldogság. A csillámló könnyek már nem fúródnak jégpengeként az emberek szívébe. Nincs többé kín, fájdalom, halál.

És már te sem vagy. Ez az élet reggele és ezzel együtt éppúgy a halálé.

A magány boldogsága, a ringispilként forgó világ fájó eufóriája. Az elbódultan lengedező szellő hullámként fodrozza a friss fű zöld sivatagát.

A kérdés egyszerű volt: igen vagy nem. A kérdés felesleges és lényegtelen volt, mindkét válasz ugyanazt jelentette.

A hegyről lezúduló víz, itt már csak nyugodt patakként csörgedez. S milyen tiszta ez a néhol gyilkos elem.

Szereted őt? Szeretsz engem?

S lassan felkelt a nap, fényt hozva ebbe az új életbe. S én könnyektől nevetve csodáltam, fajunk e nélkülözhetetlen narkotikumát. Én nem szeretem a kéket…
Hasonló történetek
2650
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3693
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Nem írsz rosszul, de picit erőltetettnek tűnik. Sajnos, cselekményed nincs, ilyenkor mit lehet pontozni?
Rose BlackX ·
Van benne valami, ez inkább erősen gondolkodós mű lett, oylan mintha nem lenne sok értelme, de mélyen mégis lehet magyarázni vmit bele... remélem más majd jobba ntetszik majd:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: