Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Brigi

- Szia majd jövünk!- mondta anyu. Végre elmentek! Csodálatos éjszaka állt előttem, ha minden a terv szerint halad… Telefonálnom kell, szólnom kell Briginek, hogy jöhet. Micsoda lány! Kedves, rengeteget mosolyog, és milyen teste van! El se hiszem, hogy az én barátnőm! Csöngettek, ez csak ő lehet! Mentem ajtót nyitni, ő volt! – Milyen dögös vagy! - mondtam, ő válaszul rám mosolygott és megcsókolt. Imádom a csókját, olyan vadul, és szenvedélyesen tud csókolni. – Gyere be! - bekapcsoltam a hifit, és töltöttem két pohár pezsgőt. Iszogattunk, beszélgettünk, majd a beszélgetésből forró csókolózásba mentünk át.

Ő levette rólam a pólóm, én válaszul levettem a topját, meztelenre vetkőztettük egymást, és így folytattuk a játékunkat. Puszilgattam a nyakát, és közbe a popsiját simogattam, majd egyre lejjebb vittem a számat, eljutottam a melléig. Ilyen gyönyörű melleket még életemben nem láttam! Elkezdtem nyalogatni, szívni a mellbimbóját, ő egyre nagyobb levegőket vett, teste néha megrezzent. A hasát puszilgattam, és egyre lejjebb tartottam. Már nagyon nedves volt, a belső combját cirógattam, még nem nyaltam be neki. Próbáltam még jobban felizgatni, hogy utána még nagyobbat élvezzen. – Nem bírom tovább, csinálj valamit! - és ekkor elkezdtem nyalni a csodálatos puncit, a teste megrezzent, levegő után kapkodott, nagyon élvezte a dolgot, hát még én! Pár perc után a teste megremegett, egy kisebb sikoly hagyta el a száját, és csak úgy öntötte magából az isteni nedűt. Fölült, és a fülembe súgta – Szeretlek! Most én jövök! - Kaptam egy puszit a számra.

Simogatott, harapdálta a fülem, közbe egyik kezével a zacskómmal játszott. Majd a feje eltűnt a két lábam között. Elkezdett szopni, azaz erő amivel szívta, azt hittem az agyam eldobom. De csak épphogy párat szívott rajta, föl ált, megfogta a farkam. – Gyere be a hálóba! - mondta. Bementünk, és lelökött az ágyra, előkerült valahonnan egy gumi. Fölhúzta, és huncutan rám mosolygott, - Szeretnék előbb én fölül lenni! - nekem nem volt semmi kifogásom ellene! –Szép nagy farkad van, már alig várom, hogy magamba érezhessem - Beleült. Az érzést nem lehet elmondani! Először lassabban, majd egyre gyorsabban mozgott. Nekem a hajam fölállt, úgy élveztem. Már nagyon közel voltam a csúcshoz, de tudtam még bírnom kell, azt akartam egyszerre élvezzünk el! Ő is egyre közelebb járt a csúcshoz, de én nem bírtam tovább, hatalmasat élveztem, pár másodperc múlva ő is elment, teste elernyedt, és ledőlt mellém az ágyra, mosolygott, és nagy levegőket vett. – Csodálatos volt! - súgta a fülembe, és megcsókolt, - Még annál is jobb! - mondtam.

Vadul csókolóztunk tovább, és simogattuk egymást. Nekem megint kőkemény volt a farkam. – Szeretnélek óvszer nélkül is magamba érezni! - Én bíztam a Brigibe, így fel se merült, hogy valami gáz lesz utána. (Nem is lett) Játszottam még kicsit a mellbimbójával, nyúlkáltam a puncijába – Kérlek, dugj meg! - sóhajtotta. Négykézláb helyezkedett, és popsiját felém tartotta, tiszta nedv volt megint. Behatoltam. Hát amikor meglovagolt, azt hittem azt az érzést nem lehet fokozni, de lehet! Gumi nélkül tízszer jobb volt!! Ő is nagyon élvezte, teste tele volt izzadság cseppekkel, forró pinájába égett a farkam. Most egyszerre élveztünk egy orbitálisat. Még egyszer vadul megcsókolt, majd kettőnkre húzta a takarót, - Aludjunk - és már aludt is. Nagyon elfáradt. Én még sokáig ébren voltam és az eseményeken töprengtem. Belevaló csaj, szinte végig ő irányított. Holnap reggel, hogy fogok beletalálni a klotyóba? - ez a gondolat egy darabig szórakoztatott, majd lassan én is elaludtam.
Hasonló történetek
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
30291
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dragon_h ·
Mellesleg szar

:-(

Triac ·
Öcsi, az lehet, hogy gyermeteg, viszont van benne egy kis tanító jelleg is. Nem gondolod? Azért kevés történet szól a gumiról, és a bizalomra épülö pucérszexröl.

Ennyi!

Nálam egy 6-os.

Livica ·
Nem rossz, tetszik, hogy te is örömet akartál szerezni a lánynak, nem csak simán meg akartad kefélni. Kitalált sztori?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: