Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Brigi és Brúnó 2.

... Brigi a hálószobába ment egy törölközőt a teste köré csavarva s ott gyorsan megtörölközött. Brúnó is megtörölközött, ám ő a szoba előtt várakozott, mivel kedvese megtiltotta, hogy bemenjen, amíg nem hívja. Brigi egy széket állított az ággyal szembe.
Az állólámpa fényét úgy állította be, hogy a szoba megvilágítása sejtelmes legyen, majd kendők után kezdett kutatni. Miután meglelte azokat - a törölközőt még mindig a testén hagyva - behívta Brúnót. A fiú egyre növekvő kíváncsisággal lépett a szobába. Brigi elvette tőle a törölközőt, majd - meztelenül - a székre ültette.
- Mire készülsz, kedvesem? - kérdezte a fiú, ám ezt inkább csak költői kérdésnek szánta, s így nem is várt rá választ. A lány kacsintott, s egy mosollyal válaszolt. Csókot lehellt Brúnó szájára, a kendővel bekötötte szemeit, megkérte kedvesét, hogy kulcsolja össze kezeit a szék támlája mögött, majd azokat is megkötözte.

Ezután a fiókhoz lépett, elővette aznap szerzett fehérneműjét, a szekrényből kiemelte Brúnó egyik ingét, majd magára öltötte azokat. Az inget - a legfelső gomb kivételével - végig begombolta, az ingujjakat pedig könyékig feltűrte.
- Ne csigázz tovább! - a fiú egyre türelmetlenebb lett.
- Csak egy perc. - Brigi a lejátszóhoz sietett és beállította a benne levő cd-t. - Kész! - jelentette - Kezdődhet a műsor! - A lejátszó halk kattanással jelezte, hogy végrehajtotta az utasításokat, s hogy körülbelül két másodperc múlva megszólal a zene. Brigi Brúnó elé lépett, hogy leoldja fejéről a kendőt. Abban a pillanatban felcsendült egy jól ismert szám: You can leave your hat on... A lány háttrébb lépett két lépést és táncolni kezdett. A fiú biccentéssel jelezte, hogy minden elismerése az ötletért.

Brigi kis terpeszbe állva, a zene ütemére mozgatni kezdte vállait és csípőjét, hol jobbra, hol balra, kézfejét pedig combjain mozgatta fel-le. Brúnó néhány másodpercre majdhogynem levegőt is elfelejtett venni, hisz a látvány lélegzetelállító volt. Brigi egyre mélyebbre tolta csípőjét, egyre jobban kacérkodott, majd egy pillanatra megállt és egy határozott, de nagyon lassú mozdulattal visszatolta magát kiinduló helyzetébe. Kezeit az ing gallérjának hátsó részére tette, majd érzékien, annak vonalát végigsimítva ujjaival a gombokhoz érkezett. Könnyedén kigombolta az első hármat, miközben egy másodpercre sem állt meg mozogni testével. Az ing V alakban szétnyílt, s így engedni láttatta a melltartó középső részét. Brúnó átszellemülten bámulta a lányt, aki hirtelen hátat fordított és úgy folytatta a táncot. Látványnak ez sem volt utolsó. Brigi teste úgy hullámzott, mint a tenger, lágyan és ritmusosan. Az ing éppen, hogy csak takarta a formás popsit, ám néha feljebb csúszott és olyankor elővillant a fekete tanga.

Brigi - még mindig háttal állva - végig kigombolta az inget, ám még nem vette le. Középen összefogva lecsúsztatta vállairól. Szétnyitotta a haját összefogó csatot, s a nedves hajzuhatag a vállára omlott. Az inget lejjebb engedte, egészen a derekáig, majd ismét felhúzta a válláig, két kézzel összefogta elöl és megfordult. Szétnyitotta a bal, majd a jobb kezével, végül hagyta, hogy lecsússzon és a földre essen a ruhadarab. Ezután Brúnóhoz lépett, megállt előtte, már éppen nyúlt volna, hogy kioldja a csomót a kezéről, ám a fiú megelőzte őt, megfogta a derekánál és az ölébe rántotta.
- Most akartalak eloldozni. - a lány hangján tettetett sértődöttség érződött.
- Én gyorsabb voltam. Mellesleg ezt a csomót még gyakorolnod kell, ha azt akarod, hogy ne tudjam kikötni. De a gyakorlást halasszuk későbbre, most még ugyanis be kell fejeznünk valamit... - azzal még közelebb húzta magához kedvesét és megcsókolta. Ujjai a lány derekáról a combjaira vándoroltak, ott elidőztek, majd szép lassan elindultak felfelé, végig a karján, a vállán, követve a melltartó vonalát át a másik oldalra, végig a bal karján, majd a köldökénél zárták a kört.
- Kapaszkodj! - súgta Brúnó. Miután a lány átkarolta a fiú nyakát, az felállt a székből, az ágyhoz lépett és ott finoman letette.

Félig fölé hajolt, megfogta kedvese mindkét karját csuklójánál és annak feje fölött összefogta. Most Brigi került kiszolgáltatott helyzetbe.
- Tudod, hogy nagyon őrjítő vagy ebben a szerelésben és, hogy a sztriptíz is igencsak beindította a fantáziámat? - kérdezte Brúnó, ám válaszra már nem hagyott időt, ismét megcsókolta a lányt, de most már az előzőnél erősebben és hosszabban. A szám véget ért és csend borult a szobára. Saját hangjukon kívül mást nem lehetett hallani. A fiú Brigi füléhez hajolt és finoman puszilgatni kezdte azt. A lányt kirázta a hideg és megremegett, ahogy kedvese meleg lehelletét érezte fülén. Brúnó ezután apró csókokkal halmozta el Brigi egész testét, akinek mindvégig be volt csukva a szeme és élvezte, ahogy az a bizonyos bizsergető érzés átjárja egész testét. Aztán kinyitotta szemét és figyelte párját, hogyan kényezteti minden porcikáját. A fiú is felnézett, s akkor a lány tenyerébe fogta arcát, magához rántotta és hevesen megcsókolta. Brúnó eközben kedvese háta alá csúsztatta kezét és kikapcsolta a melltartót. Miután megszabadította Brigit a feleslegessé vált ruhadarabtól, néhány másodpercig csak gyönyörködött a kerek mellekben. Aztán lassan vette birtokba a finom domborulatokat, mintha először járna ilyen "vidéken". Mutatóujjával először a bal, majd a jobb mell vonalát követve képzeletbeli köröket írt le, melyeknek folyamatosan egyre kisebb lett az átmérőjük, végül a körök középpontjaként a mellbimbókat jelölte meg. Ezután szájába vette először a jobb, majd a bal mellbimbót és finoman körbenyalta. A lány felnyögött ahányszor csak kedvese nyelve érzékeny testrészéhez ért. Kezdett elhatalmasodni rajta az érzés, hogy már nem bírja sokáig. A fiú fejére tette a kezét és lejjebb tolta. Brúnó centiről centire haladt egyre lejjebb. Kezei a combokat simogatták, nyelvével még egy kicsit eljátszadozott a lány köldökénél, majd azzal is áttért a lábakra.

Brigi teste összerándult, mikor kedvese meleg lehelletét érezte combjain. Miután Brúnó végigcsókolta a combok külső, majd belső oldalát is, lehúzta a lányról a tangát. Ujjaival éppen, hogy csak hozzáért a csiklóhoz, Brigi máris hangosan felnyögött. A fiú nyalni kezdte a gyönyör egyik forrását, ám a lány abban a pillanatban belemarkolt a hajába, felemelte a fejét és annyit mondott:
- Akarlak, most! - Brúnónak nem kellett kétszer mondani, teljes testhosszával ráfeküdt a lányra és beléhatolt. Lassan csúsztatta be hímvesszőjét, mialatt mindvégig a lány szemébe nézett. Nem csak érezni, hanem nézni is szerette kedvese minden rezdülését szeretkezés közben. Tempójuk percről pecre egyre gyorsabb lett, s a kéj felemelő érzése mindkettőjük testét hatalmába kerítette. Légzésük egyre szabálytalanabb lett, testük egy testként olvadt össze. Mindketten verejtékben úsztak. Brigi nyögései hangosak és erősek voltak, amik Brúnót egyre keményebb lökésekre késztették. Aztán a lány teste megfeszült s az orgazmus szétáradt testében. Brigi kedvese arcára nézett, s látta, hogy másodpercek kérdése és ő is elmegy. Brúnó két erőteljes lökéssel szétárasztotta spermáját a lányban, majd megcsókolta kedvesét. Nem húzta ki azonnal hímvesszőjét, hanem néhány percig még bent hagyta, úgy pihegtek egymáson. Azután Brigi mellé feküdt. Brúnó eddig nem az evésre koncentrált, ám most jelezte a gyomra, hogy ennie kellene valamit.
- Farkas éhes lettem. - szólalt meg a fiú. Brigi mosolyogva felült:
- A kedvencedet főztem, spagettit...
Hasonló történetek
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
A-dó ·
Átlagos, bár a szerelemböl szertkezés ... Az igen. Az tényleg a legszebb földi örömök egyike!

7 pont

Öcsi ·
Öcsi_1:



Pattanj le a névrol, ez már foglalt.

A sztori uncsi. Mindig a dagadt faszi, meg a kancsal noje jut eszembe a TV-bol.

Lylloo ·
Erröl nekem egy bizonyos mosóporreklám jutott eszembe.Aki egy erotikus történethez egy mosóporreklámost vesz alapul,az egy 0!!!Csak úgy,mint a sztorija...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: