Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Brigi és Brúnó 1.

- ...négy, három, kettő, egy és végre itthon! - Brigi számolva tette meg az utolsó lépcsőfokokat a lakásig. Miután előhalászta kulcscsomóját táskája legaljáról, nagy erőfeszítések árán sikerült kinyitnia az ajtót. Csomagjait a padlóra tette, vigyázva a törékeny holmikra, majd bezárta az ajtót. Alig várta, hogy végre otthon legyen. Egyrészt, már fájtak a lábai, és elege volt a tömegből, másrészt pedig alig fért a bőrébe az esti meglepetés gondolatától. Gyorsan bepakolta a romlandó kaját a hűtőbe, majd sietve elővette az aznap szerzett "zsákmányt": egy gyönyörű fekete csipke-melltartó, melynek közepén rózsaszín pillangót formáló motívum díszelgett, valamint az ehhez passzoló alsórész, egy szintén fekete tanga, elején a melltartóéval megegyező rózsaszín pillangóval. Brigi egyből beleszeretett, mikor meglátta az üzletben, már első ránézésre látszott rajta, hogy nagyon finom anyagból készült.

A fehérneműknél különösen nagy hangsúlyt fektetett a minőségre. S ez az élet minden területén elmondható volt róla. A munkájában is mindig a legjobbat nyújtotta, rá mindig lehetett számítani, ízlése pedig roppant kifinomult volt. Ez otthonukon tükröződött talán a legjobban. Az egész lakásból áradt a meleg, a meghittség. A színek, a bútorok stílusa, a függönyök, a képek a legkisebb kiegészítőkig harmonizáltak egymással. Párjával, Brúnóval 1 éve laktak itt. Kapcsolatuk kiegyensúlyozott volt, mindketten úgy gondolták, hogy egymással szeretnék leélni az életüket. Hosszas mustrálgatás után eltette a fehérneműt, felvette melegítőjét és a konyhába ment, hogy elkészítse a vacsorát. Brúnó később jön haza, mint szokott, mert megbeszélése van. Így Brigi nyugodtan előkészülhetett a meglepetésre. Miután megfőzte a spagettit gyorsan elmosogatott, megterítette az asztalt, odakészítette a gyertyát, s elégedetten nyugtázta, hogy minden a terv szerint halad. Még körülbelül másfél órája volt Brúnó érkezéséig.

A fürdőszobába ment, kinyitotta a csapot, beállította, hogy kellemesen meleg legyen a víz, majd a zuhany alá állt. Szerette, ahogy a vízcseppek végigfolynak a testén, mint egymást kergető játszópajtások. Arcát a vízsugár alá tartotta és teljesen elmerült gondolataiban. Nem hallotta, ahogyan nyílt a zár és kedvese a nevét kiáltva belép a lakásba. Brúnó hallotta a vízcsobogást. Levette cipőjét, megszabadult ruháitól és huncut mosollyal belépett a fürdőbe. Brigi még ekkor sem vette észre őt, hisz a zuhanyzó üvege teljesen be volt párásodva, ám valamit mégis csak megérzett, így az ajtó felé fordult. Egy sötét körvonalat látott és megijedt.
- Brúnó? - kérdezte. Párja ekkor kinyitotta az ajtót és mosolyogva mellé lépett
- Igen, Drágám, én vagyok. - megcsókolta, majd kezeit összefonta a lány formás hátsója felett
- A frászt hoztad rám. Tudod, hogy megijedtem?! De te, hogyhogy már ilyenkor itthon vagy? Nem úgy volt, hogy ma később jössz? - Brigi hangján meglepettséggel keveredett felháborodást lehetett érezni.
- Úgy volt, de elmaradt a megbeszélés... - egy kicsit hátrébb hajolt a lánytól, mustrálóan végigmérte tetőtől talpig - ...és így sokkal jobban jártam. - megmarkolta a feszes popsit. - Vagy talán rosszkor jöttem?
- Nem, Drágám. Csak egy kicsit máshogy terveztem az estét. Meglepetéssel készültem...
- Hmmm. Szeretem a meglepetéseket. Például ez is az, hogy most itt találtalak a zuhany alatt. - sokat sejtetően elmosolyodott és hosszan megcsókolta a lányt, miközben kezei elkezdtek felfelé vándorolni a hátán.

Brigi imádta amikor így csókolt, szenvedélyesen, kiéhezve. Nyelveik vad táncot kezdtek járni, miközben a csapból zubogott a víz, s már nem csak ők, hanem a falak is izzadtak. Brúnó amilyen hevesen csókolt olyan finoman vezette ujjait centiről centire, egyre feljebb a lány puha bőrén. Mikor tarkójához ért megállt, majd lehelletnyi csókokkal árasztotta el vállát, nyakát és füleit. Brigi libabőrös lett, annak ellenére, hogy a fürdő egy szaunához kezdett hasonlítani. Az ő kezei sem maradtak tétlenek. Finoman, hogy ne okozzon fájdalmat, végighúzta körmeit a fiú hátán, majd a fenekénél megmarkolta, amitől a fiú már amúgy is merev hímvesszője még jobban megkeményedett. Brúnó hirtelen magához szorította a lányt és a falig hátrált vele. Brigi felszisszentett, mert bőrén a csempe hidege ezernyi tűszúrás nyilalló érzéseként hatott. Fejét a plafonnak emelte, majd kéjesen felnyögött, mert az eddig ágaskodó hímvessző combjai közé csúszott, súrolva a szeméremajkakat. Brúnó a legszívesebben azonnal magáévá tette volna Brigit, de tudta, hogy még nem jött el az idő. Csókot lehelt szájára, majd mélyen a szemébe nézett. Érezte apró, körkörös csípőmozgását, felgyorsult légzését, amik jelezték, hogy jó úton jár, de a cél, még egy kicsit odébb volt. Péniszét a combok ölelésében hagyta, tekintetét pedig a lány melleire szegezte. Imádott bennük gyönyörködni, hát még játszadozni velük. Tenyerével szép lassan befedte a formás kebleket. Nem voltak túl nagyok, de olyan kemények, mint két görögdinnye.
- Imádom a melleidet! - súgta a lány fülébe.
- Én meg imádom a tenyeredet a melleimen! - zihálta Brigi. A fiú tenyere a lány kemény mellbimbójához ért, s ettől mindketten még jobban lázba jöttek. Először szép lassan, majd egyre gyorsabban masszírozta a kebleket. Azután mutatóujjával kezdte ingerelni a bimbókat, melyek e művelettől tovább duzzadtak és teljes pompájukban arra bíztatták Brúnót, hogy minél előbb nyelvével is kényeztesse őket. A fiú nem késlekedett, lejjebb hajolt és finoman körbenyalta a mellbimbókat. Brigi felnyögött, kezével beletúrt a fiú hajába és elcsukló hangon annyit mondott:
- Szívd!

Még szinte ki sem mondta, de a fiú szája már rátapadt a lány testének legkimagaslóbb pontjára és felváltva szívta, nyalta s nagyon-nagyon finoman harapdálta. A lány élvezte nyelvének gyors mozgását és melegségét. Nézni is szerette kedvesét, aki mint egy éhes kisgyerek vette birtokba a számára oly kedves testrészt. Brúnó keze elindult lefelé, végigsimította a lány combjait, majd a fanszőrzetét kezdte simogatni. Már éppen tovább lépett volna, amikor megszólalt Brigi:
- Várj! Még ne! - kapkodta a levegőt - előbb még szeretnék neked adni valamit. - Brúnó felegyenesedett és kérdőn nézett kedvese szemébe. A lány folytatta:
- A meglepetést. Hidd el, hogy megéri. Tekintsd ezt bemelegítésnek.
- Hát, nem mondom, igen csak felcsigáztál. No de, miről is van szó? - Brigi elmosolyodott és a szoba felé indult.....
Hasonló történetek
20905
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
22514
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Triac ·
Háló!



Új ember vagyok itt a melleslegen, de már régóta olvasom a történeteket. Rengeteg történet kerül itt megjelentetésre, de csak töredéke éri el azt a szintet, ami miatt ez az oldal igényesnek mondható. Egy jó történetben az a jó, ha érzéki, és nem durr bele, 20 sorban lerendeztem a csajt.

Nos ez a történet szerintem jól elö van készítve. A kialakuló hangulatot, az elölkészületeket tökéletesen írtad le, hihetö a történet. Gratulálok Somebody. Várom a folytatást.



Külön örülök-talán ez a szerkesztöségnek köszönhetö-, hogy mostanában háttérbe szorultak a - motherfucker, pedofil-disznó, 10 éves húgommal felfedeztük a szexuális örömöket, de jó volt a nálamnál 50 évvel idösebb szomszéd bácsival- történetek. Ismét a régi a mellesleg. Hurrá!



Ezúton üdvözlök minden hozzászólót, korábban is mindig elolvastam a kommentárokat. Sokszor jobbra sikerülnek, mint maga a történet. Föleg az elöbb említetteknél.



Uff!

Joyrider ·
Hali!



Szerintem akkor lenne kerek a történet (olyan mint a fent említett hölgy mellei :)), ha be lenne fejezve. Így csak egy bevezetö egy ígéretesnek túnö történethez..



Üdv Joyrider

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: