Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bordó bársony

Már megint rá kellett várni és épp a totális elkésés határán tartottunk a színházból. A taxit telefonon már megrendeltem, de a kedvesem még mindig a fehérneműit válogatta (nagy igénye és kiváló ízlése volt hozzá), rövid szőke hajú alacsony , alig másfél méter magas, formás nőként bármit felvehetett mindenben csinosnak mutatott. Most épp a rövid fekete koktél ruháját tette ki a franciaágyunkra, de előtte a vörös csipkés harisnyatartóval vívott küzdelmet. Az órámra nézve, bementem hozzá hogy felgyorsítsam az eseményeket… nagyon szexi, főleg tudva hogy sose hordott melltartót így a bársonyruháján körvonalazódott édes kis domborulatainak minden kontúrja. A színházban egy operát adtak, nekünk egy páholyba szólt a jegyünk, ahol bordó bársonnyal bevont kárpitok, székek várták Thália szerelmeseit. A „ La Traviata” a híres kéjhölgy , szomorú története elevenedett meg, szenvedélyes és vad muzsikával. Barátnőm elragadtatva hallgatta a felcsendülő, számára oly ismerős dallamokat. A tragédiával végződő szerelmi történet gyönyörű szép főhősnője a betegségből felépült Violetta épp fogadást adott a kor francia nemeseinek és urainak.

Már az elindulás türelmetlenségében megkívántam, ahogy öltöztettem és sietettem. De a színház bordó bársonya és a fekete ruhája alól előtűnő hófehér bőre és fekete harisnyája, formás lába, csipkés kesztyűbe bujtatott keze kecses vonala kontrasztjában még izgatóbbnak hatott mint idáig valaha. A zene forró ütemben szólt és én a combját simogattam, megemelte formás popsiját és egy pillanat alatt lecsúsztattam falat tangáját. Arra gondoltam, hogy a harisnyatartója és csupasz puncija a bársonyt érinti. Férfiasságom lázasan tombolt, ő lassan simogatta, miközben mind ketten mereven néztük az előadást. Közel két méteres magasságomhoz képest, a híresen hosszú kezem rá is talált a csiklójára, bebóklásztam édes pici szőke puncija minden pontját, míg ő az alsó testét lassan mozgatta, közben az énekest meredten néztük. Sokáig csak az összeharapott szája szegletéből láthattam, hogy többször a csúcs közelébe ért, már a bársonyszéke is nedves volt, ami igaz szakszerűen itta magába azt, amit én szoktam a számba szívni. Ezt a tomboló állapotot megváltásként szakította meg a szünet.
Felálltunk és kinyitottuk a páholy egyik ajtaját, a két ajtó közt hatvan- hetven centi lehetett. Az ajtók takarásában álltunk.

- Most megkapod! –mondtam neki, S már szedte is ki az ágaskodó farkincám ami keményen és nedvesen feszült a kezébe. A többi tiszta őrjöngés volt, neki támasztottam a falnak s fel kaptam a fenekénél. Ami máskor kicsit körülményes volt most ment mint az olajozott villám. Tartottam és nem éreztem a testének súlyát csak toltam, a fülemet harapdálta végtelen sok ideig csak mozgattam a fenekét a harisnyás lábai a füleimet súrolták. Már nagyon feszélyezet a helyzet, és éreztem, ahogy gyűlik a fehér kéj. Majd vad rángatózást éreztem, borotvált amúgy is szűk puncijából és a fülembe elélvezett. Le kellet tennem, úgy bukott a vörös szájával a férfiasságomra mint egy szomjas vándor a vízcsapra. Szívta – húzta, annyit éreztem lassan, hogy a fehér kéj elönt, majd felhördülve hatalmas adag fehérjét pumpáltam a szájába s mélyen a torkába. Egy pillanatig azt hittem megfullad, de utána rendbe jött. Felállt és gyengéden szájon csókolt, így szokta bizonyítani, hogy az utolsó cseppig lenyelt. De még éreztem a száján valami érdekes ízt, ami az én magom utolja lehetett.Eszméletlen érzés kerített hatalmába. Összerendeztük magunkat és remegő lábbakkal visszaültünk az igéző bordó bársony székeinkre, elpilledve egymás kezét fogva, várva az opera szomorú fináléját. Azóta a „La traviata” sejtelmes mosolyt csal az arcomra, és ez csak a mi titkunk…
Hasonló történetek
30291
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
18039
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: