Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Boldogságért szomorúságot

Talán... minden más lett volna. Ha...azon a reggelen boldogan ébred a lány. Boldogan. Régen érezte ezt az érzést, szinte el is feledte már. Kinézett az ablakon, s a sötét hajnal, a csepegő eső, és a dermesztő hideg mutatta, hogy közeledik a tél. Javában őszben vagyunk már. -sugallta a zord idő. A borús, nyomott hangulat ellepte lelkét, s nehézkesen hozzákezdett a készülődéshez. Vár a munka, várnak a feladatok. Nehéz volt nekilátni, s nem is volt már sok ideje. Egy pillanatra viszont, újra kitekintett, megállt az idő. A kihalt utcát nézve még több szomorúság öntötte el a lelkét.

A hatalmas űr, a hiányérzet. A boldogság hiánya volt ez. Ugyanis, ha a szívének lett volna minek örülnie, meglehet, nem is bámulja oly meredten a komor külvilágot,hanem tovasiet, s nem hagyja a nyomottság eluralkodását önmagán, csak engedi szaladni az időt. De nem így tett. Megfordult a homokóra, az idő visszafelé kezdett el peregni. Felidéződött egy pillanat a múltból. Egy kép, egy hang, egy jelenet. Egy személy, majd több is... Emlékek. Hol vannak már ezek a jelentől? Messze, nagyon távol, gondolnánk. Tévedünk. Velünk vannak. Nap, mint nap, minden egyes percben. Benne vannak a mozdulatainkban a múlt tettei, a szavainkban a régi gondolatok. Befolyásolnak, ahol csak tudnak. Az időjárás hirtelen megváltozott.

Kitisztult az ég, világos lett, verőfényes napsütés. Madárdalt vélt hallani a lány, s egy olyan valakit látott feléje jönni, akire álmában sem mert volna gondolni, hogy újra találkoznak. Persze mindez csak a képzelet játéka volt. Ez a cseles emlékezés a hatalmába kerítette, s vitte még visszább a jelentől. A múlt alakja... hihetetlen. - gondolta a lány. Biztos volt abban, hogy ez nem a realitás. Jól érezte, mindennek ellenére a szemének való hite egyre jobban erősítette meg abban, hogy mindez a valóságban történik. A fiú egyre inkább közeledett felé, s a távoli szellem egyszercsak előtte állt, s megszólalt: "Szia! Nagyon hiányoztál, gondoltam meglátogatlak. "Puszta csend. A lány nem szólt. Úgy érezte, hogy az agya által befolyásolt érzékszerveit egyre jobban manipulálják, bénítják.

Szeme s fülei már nem a saját irányítása alatt voltak. "Mi a baj? Talán nem is örülsz, hogy itt vagyok?" - kérdezte a fiú. S a lány végre kiadott egy hangot a száján: "De." " Akkor meg? Puszit nem is kapok?" - érkezett a kontra kérdés. "De." - felelte a lány, viszont semmi jelét nem adta annak, hogy ezt végre is hajtsa, akkora fokú volt a meglepettsége. A fiú beszélni kezdett hozzá, mesélt egyet s mást, majd belekezdett a nosztalgiázásba. Olyan emlékeket hozott fel, amik mindkettejük számára nagyon sokat jelentettek. A hangok, a múlt, teljesen hatalma alá kerítette a lány szívét, érzett valamit, valami olyat, ami már régóta hiányzott az életéből. Boldogságot.

Amikor ennek az érzésnek az első kicsiny szeletét magához vette, láncszerűen kérte volna a következőket is. Egy ideig ment is ez szépen, de egyre kevesebbet kapott, szívét viszont már szinte teljesen elöntötték a múlt eseményei. Elragadta az emlékezés. "Sietned kell, mindjárt elkésel!" - hallatszódott a kiabálás. Az alak szeretefoszlott. A nap eltűnt, beborult az ég, s az eső zuhogni kezdett. Ismét jelen. A lány megremegett, s újra pakolászni kezdett, viszont azon a reggelen többé nem nézett ki az ablakon. A homokóra homokja újra a kellő irányba kezdett elfolyni.

A gondolatok elillantak, s a koncentráció a monotonitáshoz való alkalmazkodásra terelődött. Csak az agy dominált, ami a szerveket ösztönözte a feladatok teljesítésére. A szív a múlt rabja maradt mindörökre, az óra fordultával nem került vissza a zord jelenbe. Az emlékek újraidézése viszont a lány napjára folytonos befolyással volt, nem tudott szabadulni a fájdalmas történésektől. Egy vágy mégis élt benne. Egy várakozás, a következő reggel iránt, ami talán hasonló, pár pillanatig tartó boldogságot ígért a számára. Ha ennyi jár, hát ennyi jár. - gondolta, s munkába indult.
Hasonló történetek
3865
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3814
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Francisco ·
Valóban szomorú. Az emlékek gyötrőek lehetnek, de mégis belőlük táplálkozunk, tanulunk, belőlük kell tovább szőnünk a jövőnket. Nem könnyű továbblépni, de kell, hogy mi, vagy valaki más jól megrázza nekünk azt a bizonyos homokórát, hogy helyreálljon a rend.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: