Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Boldog Szerelem

Hason feküdt az ágyon kezeivel arca alatt és édesen pihent. Rámásztam és fenekére ültem az egy szál pólójában.

Izmos hátára simítottam kezeimet és simogatni kezdtem. Hátra nyúlt egyik kezével és ujjai felszöktek combjaimon és be pólóm alá derekamnál.


-Hol a bugyikád? - suttogta mire kirázott a hideg.


-Nem akart engem! Elszökött.. - haraptam ajkaimba.


Egyre nedvesebb lettem.


Mormogva sóhajtott és ujjaival combom cirógatta.


Lehajoltam és csókolgatni kezdtem izmos hátát.


Oda bújtam nyakához és gyöngéden belecsókoltam.


Hallottam ahogy édeset sóhajt halkan. Isteni finom volt puha bőre.


Felemelte kicsit fejét én pedig visszahúzódtam és felemelkedtem róla. Megfordult lassan alattam és felült, majd lehúzott vissza ölébe. Átöleltem nyakát és hosszasan csókolózni kezdtünk.


-Menjünk el fagyizni! - nyomtam el mellkasánál. Furán nézett rám.


-Fagyizni? - röhögte el magát és hátra nyomot az ágyra. Nevetni kezdtem. Elkapta kezeim és felfogta őket gyöngéden fejem mellé. - Olyan fagyit kapsz mindjárt..


-Ricsi! - sikkantottam fel nevetve. Megcsókolt, mézédes ajkai enyémbe fúródtak. Rám simult én pedig felfontam lábaim derekára.


Ajkai elszakadtak és láttam szemeiben a tűzet, szerelmet, gyöngédséget és éhes romantikát. Újra és újra megcsókolt.


Elengedte kezeim, mire átöleltem nyakát és puha hajába túrtak ujjaim. Éreztem, ahogy egyik keze lenyúl és elkezdi felhúzni pólóját rajtam. Elszakadt ajkaimtól, mire felemelkedtünk és lekaptam a pólót.


Ricsi messzire hajította, majd rögtön visszanyomott. Éhesen kezdett csókolgatni mindenhol, ahol csak ajkai értek, majd lebukott melleimhez. Kinyomtam neki mellkasom és láttam, ahogy még szemeit sem képes behunyni úgy falja őket. Felkuncogtam és megsimiztem haját. Éreztem forró nyelvét, ahogy végignyaldossa kőkemény bimbómat a másikat pedig két ujja közé csippenti és morzsolgatni kezdi. Felemelte felém arcát és rám nézett. Összemosolyogtunk.


-Na, melyik fagylaltozóban adnak ilyen szép gömböket? - suttogta arcát melleimbe fúrva. Nevetni kezdtem.


Végig csókolgatta cicijeim, majd elkezdte kényeztetni hosszasan bimbóimat. Éreztem, ahogy álló férfiassága nunimhoz simul és csak egy vékony alsónadrág állt közénk. Finoman masszírozott vele.


-Akarlak Rics.. - fulladtam el kéjesen alatta hullámozva testemmel. A mennyországba vitt melleimen keresztül. Haját markoltam.


-Én is téged édesem! - sóhajtott.


Felemelte fejét és lassan lemászott rólam.


Csókolóztunk közben éreztem, ahogy puha, meleg tenyere lesiklik meztelen hasamon.


-Istenem. - nyögött fel, ahogy puncimra simította ujjait és megérezte, hogy tocsogok a nedvekben. Elrúgta a takarót és lemászott lábaim közé. Felemelkedtem könyökömre és ajkamba harapva húztam fel lábaimat és figyeltem, ahogyan elhasal úgy, hogy feje nunimhoz kerüljön. Rám vigyorgott, majd csókolgatni kezdte comb hajlatomat. Végig puszilgatta bőröm puha ajkaival, majd vissza hajolt gyönyör kelyhemhez .


-Gyönyörű vagy! - sóhajtott és orrával megcirógatta kisajkamat. - Legszívesebben felfalnálak, most azonnal!


-Mi tart vissza? - nyöszörögtem és megsimiztem haját.


Felkuncogott, majd ajkai belecsókoltak nedves, forró kitárulkozott kelyhembe.


-Rics.. - nyögtem hatalmasat. Ennél jobbat elképzelni sem tudtam. Telt, puha ajkai finom csókolózásra hívták kisajkaim, majd hirtelen egy nyelves csókkal ajándékozott meg. Hátra omlottam a párnákra és remegve mozgattam csípőm. - Ne hagyd abba!! Kérlek..


 


Éreztem, ahogyan puha, forró és gyöngéd nyelve megállás nélkül nyalogatja nunimat ahol csak éri. Egyik keze felnyúlt hirtelen és bal mellemet kezdte masszírozni. Kezem övére simítottam és behunyt szemekkel élveztem.


Éreztem, ahogy kis idő múlva két ujja picit széthúzza kisajkaim, hogy jobban csiklómhoz férjen. Ahogyan ajkai hozzáértek legféltettebb pontomhoz megmarkoltam haját és arcát közelebb húztam magamhoz.


Nyelve gyöngéd simogatásba kezdett én pedig hullámozni kezdtem az ágyon.


-Ricsii.. Igen.. - fulladtam halk sóhajokba ő pedig, mivel látta, hogy nagyon élvezem, nyelvével gyorsabb ritmusba kezdett csiklómon. És persze végig engem néz..


Mélyebb sóhajba fulladtam abban a pillanatban, ahogy elöntött a kéjes orgazmus. Megmarkoltam a férjem karját és csípőm ezerrel járt. Ő még véletlenül sem szakadt el tőlem, ügyesen mozgott velem és nem engedte ki nyelve és puha ajkai fogságából gyönyörpontomat.


Felsikkantottam és a lepedőt markoltam egyfolytában. Mellkasom kinyomódott és isteni érzés volt, ahogyan bimbómat csipkedi gyöngéden. Csak fokozta gyönyöreimet..


Kiengedte ajkai közül remegő és őrülten lüktető csiklóm. Tudja, hogy mikor van állj, mikor van az a pont, hogy már nem bírom elviselni ha hozzáér, mert fáj. Úgy szeretem!


Még mindig minden porcikám remegett és kéjes sóhajok hagyták el ajkaim. Éreztem, hogy kis csókokat nyom combomra, majd elkezd felmászni hozzám, végig puszilgatva hasam, melleimet, mellkasom, majd nyakam.


Kisimította hajamat arcomból és hosszú csókot kaptam számra.


-Csodálatos vagy! - suttogta, mire kinyitottam szemeim. Átöleltem nyakát és közelebb húztam.


Nedves ajkai arcomat puszilgattak, majd lehajolt és forrón nyakamba csókolt.


-Lovagolni akarok! - sóhajtottam fel két perc múlva ajkaiba.


Azonnal legördült rólam, mellém az ágyra és elkezdte lerugdosni alsónadrágját.


Kibukkant égnek meredő szerszáma én pedig boldogan ültem fel, hogy nyeregbe pattanhassak..

Hozzászólások
Sinara ·
Egész jól fogalmazol. Ez mindenképp jópont mostanában. És ami a történetben benne van, az tényleg jól sikeredett. Viszont ez így eléggé kevéske.
Kik a szereplők? Az elején nekem az se volt tiszta, hogy a párosból most ki a fiú és ki a lány. Vagy két lányról, esetlegesen két fiúról beszélünk? (Az Erotika kategória még azt is megengedné.) És a "Rámásztam és fenekére ültem az egy szál pólójában."-mondat is elég zavaros volt elsőre. Utána pár mondattal, sorral, bekezdéssel később leesett a fatantusz, szóval tartalmilag nincs benne hiba, de az ilyen durrbele kezdéssel, minden magyarázat nélkül, szerintem nem csak én vesztem el a fonalat.
Dolgozd ki jobban a környezetet, a karaktereket és ezt folyamatosan tartsd szem előtt és kommunikáld az olvasók felé!
Úgy egész jó történet lehet ez. Ennek reményében, biztatásként, nem nyomok most semmit.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: