Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Boldog szerelem I.

-    Óhaja parancs, hölgyem! - vigyorgott rám és kinyújtotta karjait felém.
Ujjaim övébe kulcsoltam és átvetettem egyik lábam felette.
Szó szerint bizseregtem odalent és már őrülten kívántam, hogy kitöltsön.
Elengedtem egyik kezét és megmasszírozva mereven álló szerszámát beigazgattam tökéletesen magam alá és máris finoman rácsusszantam.
Önkéntelenül is felsóhajtottam, ahogy elkezdett kitölteni.
Mosolyogva figyelt, ahogy lassan mozogni kezdek és remegni mint egy nyárfalevél.
Kinyújtotta felém kezeit és összekulcsoltuk ujjainkat.
Végig mosolyogva legeltette rajtam szemeit én pedig boldogan lovagoltam karjai között.
Annyira finom volt és annyira jó, hogy szinte bűn lett volna leállni.
Ez az egyik legjobb dolog egy kapcsolatban, mert mindketten sokkal boldogabbak vagyunk és örömet is szerzünk egymásnak.
Pár perc múlva már intenzív nyögdécseléseim töltötték be az egész szobát és csípőm megállíthatatlanul mozgott combjaimmal együtt.
Elengedtük egymás kezét mire előrehajoltam hozzá és átölelte derekam.
-    Ricsi! - nyögdécseltem boldogan. Megcsókolta szám és segített nekem alulról, hogy pénisze még finomabban elkezdjen döfködni.
Arcom mellkasába fúródott és hangosan élveztem.
Átvette az irányítást és alulról próbálta tartani a tempót.
Lassan tudtam csak felemelkedni karjaiból és előre-hátra kezdtem mozogni.
Egyik tenyere melleimet kezdte gyúrni másik csípőmet simogatta.
Amikor látta, hogy egyre jobban élvezet közeli állapotba kerülök, kicsit megemelkedett és segített csípőmnek még gyorsabban járni. Csiklómat tökéletesen elkapta az inger, ahogyan oda dörzsölődtem, mire még jobban beindultam.
-    Igen! Igen. - nyögdécseltem boldogan és vadul lovagoltam ölében.
Kezeimmel erős karjaiba kapaszkodtam és igyekeztem tartani a tempót. Hamar leizzadtam.
Hirtelen szívveréseim felgyorsultak és nyögdécselésem intenzívebb lett. Éreztem, ahogy közelebb ölel magához.
Hatalmas csiklós orgazmus kerített a hatalmába, mire még gyorsabban és ösztönösebben kezdtem lovagolni fel és le.
Megvárta, míg elmegyek, majd elkapta derekam és gyöngéden leterített az ágyon.
Elfáradva terültem el és élveztem, ahogy felkapja egy lábam nyakába és finoman rám hajol.
Belém hatolt és gyöngéden mozgott, mígnem én kértem, hogy gyorsítson picit.
Tökéletesen döfködött és éreztem, hogy elfogok menni újból, de ezúttal magammal viszem őt is.
Rászorítottam hüvelyemmel, újra és újra mire láttam rajta, hogy gyorsabban kezdi venni a levegőt és ajkai elmosolyodnak.
-    Jövök! - csókolt kezembe, ahogy megsimogattam arcát.
Felnyögtem és egyszerre mindketten elmentünk.
A szoba megtelt hirtelen a nevével és mély sóhajokkal.
Teljesen elöntött forróságával.
Kéjesen húztam magamhoz és lábam lecsúszott válláról. Még párszor ki és be tolta magát, majd finoman kihúzta petyhüdt péniszét belőlem és alám rakta a strandtörülközőt, ami végig ott feküdt mellettünk.
Magamra húztam és ernyedt sóhajaim elvesztek ajkaiba.
- Szeretlek! - csókolgatott, mire elmosolyodtam.
- Most már elmegyünk fagyizni? - suttogtam lehunyt szemekkel élvezve, ahogy forró teste enyémbe olvad.
Hallottam, ahogy felkuncog.
-    El!
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arabellaa ·
Nem értem, hogy miért csak a történetem második felét publikálták..
Az első fele elég komolyan lemaradt.. :confused: :laughing:

muhahaha ·
Nem akarod kiadatni? Nagyon jó!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: