Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Boldog hónap fordulót 2.

Mikor végre belenyult a kisajkak közé. Mire ő is halkan felnyögött. Egyre jobban lihegtem. Elkezdte a csiklómat óvatosan simogatni. Erre a pillanatra vártam már. Felnyögtem. A mutató újjával körkörösen elkezdte masszírozni. Rengeteg nedv folyt ki belőlem közben. Éreztem már nincs sok a csúcsig. Körülbelül egy perc elteltével, hangosabb nyögések közepette élveztem el. A kezéhez nyúltam hogy vegye el. Ilyenkor nagyon érzékeny lesz a csiklom. De nem tette. Egy újjal bele nyúlt a nedves kéj barlangomba és elkezdett ujjaizni. Egyre gyorsabban csinálta és tudtam hogy már jön is a következő. Pár mozdulat után ismét elélveztem. Megint elhuztam volna a kezét de szinte már tudtam hogy felesleges. Most két újjal nyúlt belém. Éreztem hogy újjai feszítik szűk kis puncimat. Ki be huzogatta az ujjait. Hangosakat nyögtem. Szinte már sikítottam. Másodperceken belül értem el újra csúcsra. Remegett mindenem, már nem bírtam tovább. Pihenőt kértem. Kaptam pár percet. Tiltakozásom ellenére ő a csiklómhoz nyúlt és ismét elkezdte. Nagyon érzékeny volt már így nem kellet sok az újabb orgazmushoz. Nem tudom még hányszor játszotta ezt el de elég sokszor. Mikor már látta hogy levegőt alig kapok akkor abba hagyta. Pár percig még feküdtem a hátamon közben kaptam egy csókot. Oda bújtam hozzá és éreztem kőkemény péniszét hozzám simulni. De most nem tudtam foglalkozni vele. Szorosan át ölelt és csak ennyit mondott "boldog hónap fordulót kicsim "
Előző részek
Hozzászólások
Deakjanika ·
Ejnye ejnye mértkellett-e rövid írást kétrészben bekűldeni?

younggirl ·
Mert előbb leírtam jegyzetbe és utána nem tudtam egyszerre bemásolni :/

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: