Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Biztonság

Minden szabályszerűen történt, a leszállás is. Mint mindig. Garryt ismét elöntötte a biztonság megnyugtató érzete, a szabályosság biztonsága. Ez tette a világot számára elfogadhatóvá, élhetővé.
Garry volt a flotta legprecízebb pilótája az egész Nauri bolygón. Megbízhatósága és kiszámíthatósága tette talán azzá, hogy mindig tudta milyen szabályos lépésekkel juthat el bárhová, milyen szabályok betartásával tud megoldani precízen egy feladatot.
Nem akart mást az élettől, csak hogy szabályos legyen és ő ki tudja számítani a lépéseket. A kreativitást nem ismerte el és nem becsülte semmire, számára cirkuszi mutatvány volt, mások kábítása, sőt megkockáztatta hogy a kreativitás csupán hozzá nem értésből fakad.

Kiszállt a gépéből, miután leállította a motorokat. Tudta, hogy minden rendben volt az útja során. Büszkeséggel töltötte el az, hogy kiszámítható pilóta.
A nagy jövés-menésből arra következtetett, hogy ismét támadás érte valamelyik részén Nauri-t.
Régóta fenyegetve volt Nauri népe mind a galaxisban időről időre felbukkanó aszteroidáktól, mind a Stork bolygó területszerző támadásaitól. Garry már megszokta ezeket és ezek is konstans elemei voltak életének.
Befejezte a tűnődést, tudta, hogy most jelentkezni kell Dr. Matteus-nál, a flotta orvosánál. Minden bevetés előtt és után jelentkeztek nála azok a pilóták, akiknek stratégiai feladatot adott Nauri.
Garry tehát kettessével szedte a lépcsőket és mágneskártyáját az érzékelőhöz tartva belépett Dr. Matteus szentélyébe.
Az orvos alapvetően prevenciót végzett rajtuk, megvizsgálta és karbantartotta szellemi és fizikai állapotukat, ellátta őket a szükséges vitaminokkal és egyéb gyógyszerekkel.
Garry lehuppant az egyik székbe és meglazította magán a pilótaruhát.
Még várnia kellett az orvos érkezéséig, ezért szótlanul ült és várt.

Valahol Nauri-n találták Garryt, alig tölthette be a tizennégyet. Akkor a flotta parancsnoka magához vette és elhozta őt ide. Rengeteg vizsgálaton esett át, Garry ezekből nem sokat értett gyerekfejjel. Számára nem sokat mondott a “fanatizmusra valló bipoláris zavar”, a “kognitiv képességek átlagossága”, avagy a “monotonitástűrés” kifejezések. Nem is törődött velük, hiszen megtalálásakor már kerek egy éve az utcán élt. Kiszámíthatatlan volt hogy mikor hol alhat el és kiszámíthatatlan, hogy mit eszik. Ehhez képes a bázison folyó furcsa szavak a meleg biztonságot jelentették, az időről időre adagolt kissé rosszízű gyógyszerek és furcsa játékok ellenére.
Az egyik legbizarrabb játéknak tartotta Garry, amikor a színes kapszulák után lefektették és a fejére fülhallgatót tettek. A hangszórókból azonban nem zene jött ki, hanem egy mély búgó hang egy bizonyos Stork bolygóról mesélt.
Többre sohasem emlékezett Garry... ha megkérdezték volna, nem tudta volna elmondani a fontosabb paramétereit a bolygónak.
A furcsa hang már az életéhez tartozott majd tíz éve.

Dr. Matteus hosszasan babrált jegyzeteivel, majd megfontoltan megszólalt:
– Nos, úgy vélem, hogy Garry Thebo alkalmas a hadművelethez uraim ! Minden szükséges vizsgálat eredménye már a kezemben van és azt mondhatom, hogy kiváló képzést kapott, mind fizikailag, mind szellemileg alkalmas, hogy a Stork bolygón alkalmazni kívánt Z2840 jelű programhoz bevessük. A további már csak Önökön múlik.
A tanács tagjai egymást nézték némán és vártak arra, hogy ki töri meg a csöndet, ami az orvos bejelentése után keletkezett. A szakember kijelentése fontos lépés volt mind a flotta, mind a parancsnokság szempontjából. Egy fordulóponthoz érkeztek el.
– Ha úgy döntenek, hogy Garryt bevetik a Stork bolygó elleni támadásban, akkor azzal vagy egy döntő csapást mérnek ellenségeikre, vagy egy kiszámíthatatlan háború veszi kezdetét.

Nogelt parancsnok hívatta Garry-t, aki fontosságában biztos tudatában belépett a flottaparancsnokhoz.
Megállt és az etiketthez ragaszkodva várt. A parancsnoka fel-alá sétált előtte, gondterhelt arccal, majd mint aki csak mimikai izmait tornáztatja húzigálta arcának legfontosabb izmait.
Egy váratlan mozdulattól kísérve Garry elé állt és elkezdett beszélni:
– Garry Thebo pilóta, figyeljen rám mert fontos megbízatásom van az Ön számára. Nos, mint tudja állandó támadások érnek bennünket Stork-ról. Lépnünk kell valamit ez ellen és én, mint a Nauri Védelmi Központ vezetője megbízom Önt, hogy a Z2840-es program kulcsembereként tegyen meg mindent, hogy ellenségeinket megsemmisíthessük Stork bolygón.
– Ön lesz a kulcsemberünk.
– Kérem, hogy egyszersmind jelentkezzen Dr. Matteus-nál, hogy felkészíthesse Önt a bevetésre.

Garry nem jutott szóhoz meglepetésében, amikor megkapta életének legfontosabb parancsát. Azt gondolta, hogy megbízhatósága, állandó jó teljesítménye meghozta számára az elismerést. A kiszámíthatósága és az, hogy kiváló pilóta vált belőle egyszeriben megjutalmaztatott a kapott feladat által.
Hirtelen minden egyszeriben értelmet nyert az életében és végre úgy érezhette, hogy különleges ember.

A további két hétben gyakorlatilag több időt töltött Dr. Matteus vizsgálótermében, mint a saját szobájában. De nem bánta. Egyik vizsgálatból a másikba kezdtek és ő szinte eszelős volt a tudattól, hogy kulcsemberré vált ebben a biztonságos és szép világban, ahová mint utcagyerek került.
A vizsgálatok között nagyon sokszor volt a fülhallgatós vizsgálat...

Elérkezett a reggel, amikor Garry Thebo megkapta az utolsó eligazítást és beszállt a gépébe. Magára húzta az ablakot és beindította a gépet.
Mindent tudott pontosan és biztosnak érezte magát, tudta, hogy csak a szokásosat kell hoznia és elégedettek lesznek vele.
A gépe kiszállt a hangárból és felemelkedett Nauri felé.
Garry célbavette az elektronikus térképen Stork központját és felé repült.
Nogelt kapitány idegesen járkált az elligazító teremben, majd megkérdezte tiszttársait:
– Uraim, mikor fogjuk használni titkos fegyverünket ?
A körülötte állók közül egy magas sovány férfi válaszolt:
– Kapitány, pontosan tíz perc múlva fogja megtudni Thebo a valódi utasításokat.


Garry bemérte a távolságot és ellenőrizte a műszereket, mint mindig is tette. Mosoly bujkált az arcán, ha arra gondolt, hogy ez a szabályossága tette őt Naggyá, és kulcsemberré persze.
Minden paramétert rendben talált, ezért behelyezte a disc-et, amit indulása előtt kapott. Tudta kívülről, hogy mi van a disc-en: a stratégiailag támadható pontok Stork központjában, ahová rakétát kell lőnie.
Elindította a lemezt és látta a képernyőn a program betöltését, majd meglátta a képernyőt...
Furcsa hangot hallott, mintha messzíről jött volna. Nem is tudta miért, de képtelen volt levenni a szemét a monitorról és az utasításoknak megfelelően tette a dolgát.
Leszállt Storkon és megkereste a pajzsot, hatástalanította. Elindult a központ felé, kissé zúgott a feje, de sorban kellett teljesítenie a monitoron megjelenő parancsokat.
Zavarosnak érezte és idegennek amit lát, de valami külső erő mintha támogatta volna őt abban, hogy végigcsinálja.
Ez volt az utolsó kép, amire emlékezett...

Garry egy ismeretlen helyen, egy szűk szobában ébredt fel. Nem tudta hol van és idegen volt a hely.
Hiába nézett körbe, nem ismert fel semmit.
Megtapogatta magát, de ez sem segített. Nem jutott el a tudatáig, hogy habár nem sérült a teste, azért valami mégsem stimmel körülötte.
Páni rémület kezdett benne kialakulni, arca lassanként verejtékben fürdött és ő pedig lázasan kutatott az agyában valamilyen ismerős dolog után, de hiába. Gyengeség fogta el és le kellett feküdnie. Ahogy hanyatt feküdt, hirtelen átsejlett az ismeretlen érzés: nem érezte magát biztonságban ezen a helyen, bár nem tudta, hogy hol van. A felismerés megrázó volt.
Egy szó még halkan felrémlett agya ködéből: kulcsember...

Nauri ünneplésbe burkolózott a hatalmas győzelem miatt. A hosszú évek hasztalan támadásait felülmúló győzelem kárpótolta őket.
A parancsnokságon fesztelen légkör volt és mindenki sokkal hangosabban beszélt az átélt öröm miatt.
Dr. Matteus kezét rázták többen, mire ő szerényen csak habogta a tőle megszokott zsargon nyelven:
– Uraim, ugyanmár, hiszen tájékoztattam Önöket a klasszikus kondicionálás eredményességéről...

A következő két hétben még közel háromszáz Thebo-hoz hasonló személyiségű és hasonló adottságú pilóta támadt rá Stork központjára, ahol a pszichológus által megszerkesztett Z2840-as programnak köszönhetően tébolyult pusztítást végeztek.
Hasonló történetek
2920
Feszült két nap következett. Mindenki izgulva várta már a megérkezést. Sokan össze is csomagolták holmijukat. De persze mindig vannak pesszimisták is. Igaz a Voyageren csak néhány akadtak. Ők igyekeztek élni meg szokott életüket, figyelmet alig vagy egyáltalán nem fordítva a társaik felhőtlen optimizmusára...
2919
Újabb gombok megnyomásával háromdimenziós formába öntöttem a csillagtérképet, majd szakszerűen ráközelített az egyik sekktorra. A képernyő közepétől nem messze a féregjárat tűnt fel, ettől pedig pár centire csupán a Voyager és a másik három hajó kicsinyített képe. Mind a négy objektum sárga szögletes zárójelhez hasonló jelképben volt elhelyezve. A zárójelek bal oldalán pedig általános adatok futottak...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Ékezet ·
Hali!

Bár a fogalmazásban itt-ott akad egy-két hiba, a történet nagyon tetszik!

Kíváncsi lennék a folytatásra, ha lesz ...

Üdv!

-= Ékezet =-


nashman ·
Tetszett.
A történet jó, egy rövid novellának megfelelően egyetlen csavarra épül. A fogalmazással volt néhol egy kis döcögés, persze lehet, hogy ezt csak én éreztem így. Összeségében, és még egyszer. Tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: