Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Biliárdozás!

Egyszer elmentünk biliárdozni haverommal, szegény nagyon béna volt, de ez most mindegy. Szóval körülöttünk volt egy csomó asztal tele emberekkel és lányokkal. Természetesen nézegettem a felhozatalt, mármint a lányokat. Volt egy asztal hozzánk közel, és néha amikor ütni akartunk vigyázni kellett nehogy fejbe vágjuk az ott ülő hapsit. Természetesen nekem ez sikerült, jól fejbe kólintottam, egy nagy izompacsirta volt, és részeg. Hiába mondtam, hogy bocsánat meg ilyenek, ő megütött, és elkezdett vérezni az orrom. Az asztaluknál volt egy gyönyörű szőke lány, mindene ott volt... Ő is részeg volt azt hiszem, de nagyon megijedt amikor látta, hogy beverik az orrom. Mivel vérzett, én bementem a mosdóba... kb. 5 perc múlva utánam jött a csaj(nagyon meglepődtem), és kérdezte, hogy vagyok. Mondtam, hogy nem a legjobban. Ő elkezdte mondani, hogy sajnálja, és, hogy ő jóvátenné ha lehetne, de nem tudja még, hogy, hogy...

Akkor a szemembe nézett, és lesmárolt... nagyon meglepődtem, de ki állna ellen? Azt mondta menjek vele el hozzá... haveromnak mondtam holnap felhívom, és elfutottunk, hogy ne lássa meg a pasija... Ez sikerült, elértünk hozzá. Ahogy beléptem elkezdtünk vadul smárolni... bementünk a szobába, ő ledobott az ágyra, és elkezdett szépen lassan, erotikusan vetkőzni, erre én már bemerevedtem. Levetkőztem én is, és elkezdett szopni. Először lassan, aztán egyre gyorsabban és vadabbul. Néha kivette és csak nyalta, és rázta egy kicsit. Nem kellett sok idő, hogy elélvezzek. Tele lett a szája a spermámmal, de egy nagyot nyelt, és túl volt rajta. Ekkor ő feküdt az ágyra, és szétterpesztett. Az a látvány ami akkor fogadott ott a lába között, huhh... Teljesen nedves volt, szinte folyt a víz a puncijáról, és a Kisfőnök egyből újra harcképes lett. De most a nyelvem és az ujjaim ideje jött el. Annyira fel volt izgulva, hogyha szomjas lettem volna, elolthattam volna a nedvével szomjamat.

Elkezdtem mozgatni a nyelvemet, néha a nyelvemmel bele is hatoltam. Elkezdett mozogni, csöndben kezdte, de egyre hangosabban nyögött, és egyszer egy hangos sikoltással elélvezett. Akkor 5 perc pihenő, visszajött, és azt mondta szeretne "lovagolni"! Belementem. Épphogy elkezdtük, amikor valaki benyit a lakásajtón, én megijedtem, abba akartam hagyni de a csaj nem hagyta. Mondtam, hogy valaki jött, de ő csak azt mondta, hogy biztos csak a lakótársa, mondta, hogy jó csaj, max beszáll ő is. Nagyon meglepődtem. Hát meg is történt, benyitott a csaj. Először mondta, hogy bocs. Mi folytattuk, de 1-2 perc múlva visszajött meztelenül, és mondta, hogy beszállna. Én csak csöndbe voltam és vártam az eseményeket, beszállt. A csaj folytatta a lovaglást, az újonnan jött meg a szám fölé guggolt, hogy nyalja. Bele is adtam apait anyait. Nem tudom, hogy a nyelvembe van-e varázserő, vagy a csaj élvez el gyorsan, de nem kellett neki több 2 percnél...

Én is elélveztem, már másodszor, de a csajok nem álltak le. Helyet cseréltek, az újonnan jött lovagolt, a másik pedig a szám fölé hajolt, és miközben így voltak, közbe smároltak, és tapizták, masszírozták egymás mellét. Nagyon felizgultam, és úgy ugrált közbe rajtam, hogy tudtam, hogy egyszer majd (máskor), ha lesz rá alkalom akkor én leszek a főnök és nagyon megbaszom a pináját. Egyszer csak abbahagyták, mindketten leszálltak, és egyszerre ketten kezdték el szopni a farkamat! Nem kellett sok idő, nagyot élveztem! Tele lett mind kettőjük arca a spermámmal. Elkezdték lenyalogatni egymásról, és mivel nem élveztek el, elkezdtek engem kihagyva a buliból ujjazni egymást!

Én gondoltam, hogy nem baj ha kimaradok, mert már nem bírná a farkam! De a látványtól újra harcképes lett, mivel nem akartam közéjük furakodni, egyszerűen csak elkezdtem rázni. Szinte egyszerre élveztünk el mind a hárman. Csodás volt. És megérte azért az enyhe orrsérülésért. Többet nem találkoztunk, úgyhogy nem tudtam széttépni a csajt ahogy mondtam, de szívesen emlékezek rá vissza.
Hasonló történetek
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
29460
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: