Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Beteljesült vágy

Együtt jártam iskolába egy gyönyörű lánnyal, aki épp a padtársam volt. Kölcsönösen tetszettünk egymásnak és 16 éves korunkra már komoly szexuális vonzódás alakult ki bennünk egymás iránt. Nyíltan nem is próbálkoztunk a szex-el, s megbeszéltük, hogy egyik nap föl kell jönnie hozzám, és ott egymáséi lehetünk.

Fel is jött. Már mindketten égtünk a vágytól. Bementünk a hálószobába. Én azonnal levetkőztem, de ő még nem. A farkam már így is kemény volt, hát még most milyen lett!
Odalépett hozzám és ujjhegyét finoman végighúzta rajta. Leültem az ágy szélére. Ő hasra feküdt, fejét először az ölembe hajtotta, majd felemelte és bekapta farkamat. Elkezdte szopni, verni, majd csak a makkomat izgatta. Amikor érezte, hogy mindjárt kirobbanok, teljesen bekapta. Szinte azonnal elélveztem. Forró spermám szinte ömlött a szájába. Nagy élvezettel lenyelte mindet.

Ekkor hanyatt feküdt és szétterpesztette a lábait. Lebuktam és elkezdtem nyalni, majd feltérdeltem, és makkommal kezdtem el ingerelni csiklóját. Teste vonaglott és ő halkan nyögött. Akkor rávetettem magam és farkamat belevágtam már igencsak lucskos puncijába. Azonnal telelőttem punciját, miközben ő hangos sikítások közepette elélvezett. Gyengéden megcsókoltam, majd kicsúsztam belőle. Elmentünk zuhanyozni, ahol addig simogatta, ingerelte farkamat, amíg újra ki nem lövelltem. Ezúttal a mellére ment a nagy adag sperma. Még mielőtt elment volna, jó alaposan kinyaltam punciját. Ezután ezt sokszor megismételtük, még egyszer az iskolában is.

De az egy másik történet...
Hasonló történetek
20920
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
22537
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
violator ·
Istikém, ne haragudj de te legalább akkora tökkelütött vagy mint az iromány szerzoje!

leticia_63 ·
Isti!

A tv -ben is csak éjfél után nézed az XXL csatornát?

Hát neked semmi romantika, meg érezelem nem kell?



Leticia

SAS70 ·
30 másodperc alatt olvastam el. Gondolom neked is ennyi kellet, hogy elmenj, pedig jó lenne ha legalább 10 percig kibírnád, lehet az alatt jobbat is tudnál írni!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: