Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Beteljesült álom

Egy álom, amely egyszer talán valóra is válik… Egy fiatal „kislány” álmainak beteljesülése és az a határtalan boldogság, mely végigkíséri a lányt, egész életén.
Nicol, még csak 16 éves volt, amikor megismerte, az akkor már majdnem 23 éves Georg-ot. Szerelem volt első látásra. Georg az első találkozásukkor, egy szál gyönyörű sárgarózsát adott Nicolnak, melyet a lány azóta is egy pici dobozkában tart, kiszárítva, emlékként. Beszélgettek, ismerkedtek, majd megbeszéltek egy újabb, majd még egy újabb találkozót. A randevúk eredményeképp végül egymásba szerettek. Csodálatos, kimondhatatlan érzés volt még látni is őket… Ragyogtak.

Eltelt az első hónap… a második, harmadik… majd elérkeztek ahhoz a csodálatos nyári naphoz, amikor a 8. együtt töltött hónapjukat ünnepelték. A férfi egy selyemből készült sállal bekötötte Nicol szemét, s bevezette a nappaliba, majd levette a kendőt.
- Íme a meglepetés kedvesem… - az asztalon egyetlen gyertya égett, mellette egy hófehér vázában nyolc szál vörös rózsa.
- Ez… Csodálatos. – és szemébe könnyek szöktek – Köszönöm. Köszönöm, hogy itt vagy, hogy boldoggá teszel. Szeretlek.
Georg egy hosszú, forró csók kíséretében átölelte a lányt, s a fülébe súgta gyengéden:
- Szeretlek.

Egy romantikus vacsora, és az azt követő pezsgőzés után a férfi ismét bekötötte a lány szemét, felkapta és felvitte a szobájába. A selyem ismét lekerült a lány csillogó szemeiről.
Az ágy körül szív alakban mécsesek égtek, közöttük 1-1 szál rózsa volt. Georg óvatosan magához húzta Nicolt és gyengéden megcsókolta. Végigcsókolta a lány nyakát, vállát, majd apró puszit adott az orrára és a füle mögé. Nicol megborzongott… Lassan, vigyázva fejtették le egymásról a ruhadarabokat. A férfi megállt, s nézte kedvesének csillogó barna bőrét.
- Gyönyörű vagy. Gyönyörű, és izgató. – Nicol elpirult, bár ettől csak még szebb lett a férfi számára.

Georg magához húzta a lányt, és megcsókolta, majd haladt egyre lejjebb, egészen a gömbölyű és az egymástól durcásan elforduló melléig, majd megindult felfelé, s ezt ismételgette újra és újra. Óvatosan lefektette őt az ágyra, végigpuszilta a köldökét, a combjait, majd ostromot indított a legcsodálatosabb testrésze ellen. Nicol halk nyögdécseléssel jelezte, hogy lassan de biztosan halad a csúcs felé, majd hirtelen összerándult minden izma, s megszűnt körülötte a világ. A férfi csókokkal borította el őt, majd mikor a lány szép lassan újra feléledt, védelmezőn karjaiba vette. Nicol a mellkasát simogatta, azután először csak kezével, később puha ajkaival is kényeztette a férfit. Nem sietett el semmit, a férfi legféltettebb testrészét gyengéden izgatta, míg a mennybe nem röpítette e nemes rész gazdáját. Hosszú percekig feküdtek összebújva, de a simogatások ismét feltüzelték őket, ekkor Georg lassan a hátára fektette Nicolt, s vigyázva, mozdulataik minden pillanatát élvezve, végül összeforrt testük.

Csodálatos összhangban mozogtak, az őszinte és féktelen szerelem irányította őket. Érezték, hamarosan eljön a pillanat… majd együtt repültek. Fáradtan, de határtalan boldogsággal simultak egymáshoz, és aludtak, míg a reggel és a napsütés fel nem ébresztette őket.
Azóta 4 év telt el, de kapcsolatuk, csak még szebb, még lenyűgözőbb lett, és ugye mondanom sem kell, hogy ez az éjszaka, még nagyon sokszor megismétlődött az évek során…
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Az egymástól durcásan elforduló mellek kifejezés tetszett.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: