Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Beteljesülések I.

Történetem valós alapokon nyugszik; a cselekmény javarészt valóban megtörtént. A neveket, helyszíneket, és némely eseményeket megváltoztattam. A történet legvége - amelyet majd a későbbiekben olvashattok- szintén ki lett színezve, és tovább lett álmodva, mint ahogy (idáig) megtörtént. Ez a legelső irományom, szívesen veszem a kritikákat. Az olvasáshoz jó szórakozást mindenkinek!

Valami zsibbadt fáradtság lett rajtam úrrá…nem, nem is fáradtság. Inkább egy nagyon is ismerős, mégis valahogy ismeretlen izgalom, amely fel s alá száguldozott az ereimben, elérve minden apró porcikáját a testemnek, lázba hozva minden érzékszervemet. Szívem ritmusára lüktetett a testem a puha, selymes bőröm alatt. Imádott számítógépemmel szemben ültem, minden idegszálammal a képernyőre tapadva. Chat partnerem – akit mindössze néhány órája ismertem – egy magas, királyi alkatú daliás walesi srác, Millard, huncutul pillantott fel rám a csodaszép barna szemeivel, miközben hosszú, érzéki ujjai játékosan masszírozták a –tagadhatatlanul „gyönyör?” – férfiasságát. Úgy éreztem, menten élvezni fogok anélkül, hogy magamhoz érnék, annyira izgató volt ez a játék, amit még tovább fűszerezett a távolság; a frusztráció hogy csak a szememmel gyönyörködhetek ebben a fantasztikus látványban.

Nem először vettem részt cyber szexben, megtörtént már korábbi barátommal, s néha ismeretlenekkel is. Eszméletlenül izgatott a tudat, hogy minden kockázat és mellékhatás nélkül izgathatok egy férfit, és mindeközben én is az egekig korbácsolhatom a saját vágyaimat. Érzékien végigsimítottam nagy és telt melleimet, s jóleső sóhajjal nyugtáztam, hogy bimbóim máris hatalmasra és kőkeményre duzzadtak a fekete, alig takaró csipkeruhácska alatt. A chat szex segítségével tanultam meg szeretni és élvezni a testem. Korábbi barátaim sokkal jobban törődtek magukkal, s én, mivel kevés tapasztalatom volt, ritkán jutottam el úgy igazán az élvezetek csúcsára. Most azonban már jó ideje megváltozott a helyzet. Magas vagyok, igen nőies alakkal megáldva, talán a teltkarcsú szó illik rám a legjobban, klasszikus értelemben véve. Derekam nagyon is karcsúnak tűnik a kerek, nagy popsim és a nőiesen telt, érzéki nagy melleim között. Imádom kényeztetni magam….imádom, ahogy az ujjaim végigfutnak a puha bőrömön; a teltebb részeken pedig gyengéden megszorítanak.

Imádom, ahogy a partnerem tekintete rám tapad, és szinte látom, ahogyan zihálva veszi a levegőt, és farka egyre keményebbre duzzad a látványtól és az érzéki játéktól. Mil reakciója is hasonló volt, mégis egy picit más, mint amit eddig ismertem. Valahogy ösztönösen éreztem, már ekkor, hogy ebből valami több is kialakul majd. Egyenlőre azonban elhessegettem ezeket a gondolatokat, hogy csak rá, és a közös élvezetre koncentrálhassak. „Eszméletlenül gyönyörű vagy, édes” – jött az üzenet a kis ablakban. Mil ajkai teljesen szétnyíltak, s a jó világítás láttatni engedte, ahogy a markáns férfitest nedvesre izzad. Ujjai már a saját mellbimbóján köröztek, s egyre szenvedélyesebb mozdulatokkal dörgölték azt, miközben le-lehunyta a szemét, és teste meg-megfeszült az élvezettől. Ritka jelenség, hogy egy férfinak ennyire érzékeny legyen a mellbimbója..- ez a gondolat rettenetesen izgatott.

Pillanatra le kellett, hogy hunyjam a szemem, hogy magam elé képzelhessem, amint valóságosan is megízlelhetem a bimbóit, nyelvemmel érzékien körözve rajtuk, miközben ujjaimmal cirógatom a hasát, a feszes combjait és végül érzékien megragadom a farkát és lágyan masszírozni kezdem…Kéjes nyöszörgés hagyta el ajkaim erre a gondolatra, és ujjaim besiklottak a kis ruhám alá. Nem viseltem tangát, csupán a csipkeruha volt rajtam, tudtam mennyire izgató, ahogy a fehér bőröm, popsim és a puncikám átsejlik a virágminták között. Ez utóbbi már teljesen átnedvesedett, a nedveim már a combom tövéig csurogtak, puha kis szőrzetem lucskosan tapadt össze, amint ujjaimmal szenvedélyesen beletúrtam. A csiklómban vibráló-pulzáló már-már fájdalmas érzés újabb érzéki sóhajra késztetett. Ebben a pillanatban nem volt más vágyam már, csak hogy végre megérinthessem..

Eközben már az a fantáziakép foglalkoztatott, mennyire izgató lenne, ha Mil gyengéden hozzádörzsölné a nagy farkát a csiklómhoz. A duzzadt, nedves, forró makk eszméletlenül érzékien dörgölné a kicsi csiklóm, ami attól vérvörös színre váltva, kőkeményre duzzadna. Mil ütemesen körözne, dörgölne rajta a makkjával, és talán, eközben az ujjai az ajkaimat simogatnák, és masszíroznák a hüvelyem kapuját…majd belém jönne, és ritmusosan mozgatná az ujjait, s a szerelmem nedvei ettől a felkorbácsoló játéktól még forróban ömlenének belőlem, hangos cuppanásokkal jelezve: igen, kész vagyok, kellesz, nagyon kell hogy gyere, hogy hatolj belém, hogy érezzem azt a nagy és kemény farkadat, amint kitölti a hüvelyem és az egekig repít.

Azonban Mil sem maradt tétlen, ujjai szaporán jártak fel s alá a férfiasságán, mely fantasztikusan nedvesnek tűnt.Makkja valóssággal óriásivá nőtt, s úgy tűnt, hogy ez már tovább nem is fokozható, s mégis – minden egyes mozdulata után keményebbnek és keményebbnek tetszett. Elkerekedett szemekkel és zihálva meredt a képernyőre, miközben minden kétséget kizáróan abban gyönyörködött, hogy hogyan járnak ujjaim ki- be a lucskos hüvelyemben, és hogyan remegnek és táncolnak a melleim az egyre hevesebb és gyorsabb ritmustól. Ujjaim időnként kihúzva, forrón és gyorsan megdörgöltem a csiklómat, mely már szinte fájt a kielégítetlenségtől.

Egyre gyorsabban rezgettem az ujjaimat a csiklómon, és éreztem, ahogyan a semmivel össze nem hasonlítható kéj első hullámai végigsöpörnek a testemen, teljesen elgyengítve és felkorbácsolva azt. Másik kezem ujjai kegyelmet nem ismerve, irtózatos ritmust diktálva jártak a puncimban, csípőm már remegett, ahogy jobbra-balra tekergettem a vágy szédítő ritmusára. Combjaim hirtelen teljesen szélesre tártam és felemelkedtem, hogy a gyorsan közeledő orgazmus alatt egy még ennél is nagyobb és szenvedélyesebb ritmusra kapcsolhassak… Mellbimbóim kőkeményen és peckesen meredtek fel, miközben a melleim valóssággal repkedtek az ütemtől, miközben az ujjaim mélyen és keményen jártattam a forró puncikámban, ami most már teljesen egy kitörni készülő vulkánra emlékeztetett. Csiklóm hirtelen jelzett – itt az orgazmus, mindjárt itt van, ..mindjárt

Hatalmasra tágultak a szemeim, látni akartam, ahogy Mil lát engem a kamerán keresztül. Mil pedig olyan erőseket és mélyeket döfött időközben a szorosan összezárt ujjai között, és dereka olyan ritmusban emelkedett, hogy tudtam, együtt érjük el a csúcsot. És megtörtént. A vérem irtózatos ritmusban lüktetett, száguldott az ereimben, csiklómban egy fantasztikus gyönyör robbant, hüvelyem összerándult, csak úgy lövellt a szerelmem nedve az ujjaimra és a tenyeremre, miközben egy mély és visszatarthatatlan, hangos sikoly kíséretében elélveztem…

Mikor kinyitottam a szemem, láttam hogy Mil hátradől a székében, a hasa, combjai, és a széke is terítve volt a forró, fehér spermájával. Már mosolygott, olyan igazi, valódi beteljesült mosollyal, ujjai még gyengéden simogatták férfiasságát, másik keze élvezetesen lassan kenegette a hasa alján a spermát. Visszamosolyogtam, felemeltem lucskos kezemet, és szenvedélyesen belepillantottam a kamerába, miközben nyelvem kinyújtva, lassan-lassan kezdtem leszopogatni- szívogatni édes nedveimet az ujjaimról. Azt hittem ekkor, hogy nem látom többet. Fantasztikus néhány órát töltöttünk együtt, s szívem mélyén nagyon szerettem volna, ha megismétlődik még a kis közös játékunk. Intelligens és nagyon rokonszenves srácnak ismertem meg, remekül elbeszélgettünk mielőtt a szexre terelődött volna a szó. Azt azonban nem is álmodtam volna, hogy az annyira remélt folytatás nem csupán megtörténik, de fantasztikusabb lesz, mint eddig bármi más az életemben.

(Folytatás következik…)
Hasonló történetek
20878
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
15293
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Nem te voltal Robin,aki mar többször kiakadtal az elsö irok erdekeben??? Es leszurtal minket,hogy elvesszuk a kedvuket...Nos ez törtent most is,csak ugy erzem Gwenda iroi stilusaban van valami....Megha a leirt törtenet nem is az en vilagom.

No mindegy,neked aztan ugyis hiaba mondom...

Borso/fal effektus.:-)))

ciko ·
Te tenyleg tök hulye vagy Robin!!! Se olvasni/se gondolkodni...

ciko ·
Robin H

:-)))

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: