Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Berta és Ági

Ez a kis történet két lányról szól. Bertáról és Ágiról. A két lány iskolatársak.
Egyik nap Ági arra gondolt elmegy a barátnőjéhez mert nem boldogult a matek házijával, és egyébként sem volt semmi programja, gondolta esetleg rébeszéli a barátnőjét, menjenek el közösen valahová. Már volt rá példa többször is buliztak együtt, és mindig jól érezték magukat. Ági 17 éves volt, Berni meg 17,5 éves.
Odaért Bertáékhoz Ági, a szüleik nem tartÓzkodtak odahaza, egész hétvégére elutaztak.A lány grimaszt vágott, mert a szüleinek nem mondta, de nem akart egyedül lenni.
-Jaj de jó, hogy jöttél!Pont felakartalak hívni - konstatálta Ági.
A két lány vacsorát készített, Berta rébeszélte Ágit, maradjon nála estére, emrt tördelve a kezeit bevallotta, kicsit fél egyedül.
-Ezért irigyellek, mert neked kettő tetsvéred is van!Én meg mindig magamra maradok, nincs senki akivel megosszam a gondolataimat.
Berta felhívta Ági szüleit és megkérte, maradhasson Ági nála. A szülők beleegyzetek azzal a feltétellel, hogy vigyázzanak magukra, zárják be az ajtót, mert sok a betörő hétvégén.
- Hurrá, csak ketten veled! Elképzelni sem tudok jobbat.Annyira jó, hogy barátnők vagyunk! A matekleckét hagyjuk vasárnapra, csak szórakozzunk!
-Egész éjjel filmeket nézünk, és kibeszélünk minden fiút az osztályban!
A két lány együtt zuhanyozott, miután a mogyorókrémmel elszabadultak a dolgok, alaposan összekenték magukat, és egymást, hatévesek módjára.Jól érezték magukat, az egész konyhát is felkeleltt takarítani maguk után.Miután kezdúdött a film, a patogatott kukoricás tálba egyszerre nyúltak, ezen jőt nevettek. Ági csodálta Berni hosszú barna haját, az övé festett szőke volt. Eredetileg is szőke, de sárga méz szine volt, és azt nem szeette.
Barátnője, szexisen festett, a hosszú lábaival, szoláriumba járt, ő megtehette etyke révén, sokkal többet költhett magára, mint ő a tesvérei mellett.
-Olyan szép barna vagy, ha valaki nem lát egészen meztelenül az hiszi  a Bahama szigeteken nyaraltál.
-Á, mindnehol szép barna vagyok, meztelenül szoktam szolizni, a lányok javasolták a Solisanban.
- Tényleg?
- Megmutatom, csak várj.
Ezzel Berni levetkőzött, és megfordult pompás alakjával a barátnője előtt.
Éjjel tizenegyre járt, a filmben szexjelent zajlott, de egy leszbikus.
-Jé ez 18 karikás, nem is vettem észre, hogy leszbi.
- Én se.
A hangulat felhevült, Berni nem öltözött vissza, csak a felsőjét maga elé elmelte, Ági folyton odanézett pedig nem szándékosan. Kíváncsi volt a lányra, még sosem látott meztelenül maga korabelit.

vége az első résznek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Petur ·
Ha lehet kérni, akkor ne legyen második rész!

laci1952 ·
Ne erőltesd !Helyesírás egyes.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: