Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Belső Káosz

Van, hogy ülsz egy szobában Magad elé meredve, vagy állsz a házad előtt elidőzöl, megakad valahol a szemed és elmerengsz életed egyes meghatározó pontjain... az emlékeiden, mintha egy kis film peregne le körülötted.. a Múltad a Jeleneddel keveredve... Múltbeli emlékek és pontok, a jelen gondolataid, kétségeid, érzéseid, a tények, a tudatod, ami megsúgja, amit nem akarsz hallani, de muszáj... Benned van a tudat, nem űzheted ki! Nem vagy rá képes, Magaddal vívódsz...

Így van ez akkor, ha szerelmes vagy, ha elveszítesz valakit, aki Hozzád közel állt, bele kellene törődnöd, de nem tudsz... Ez mégsem olyan egyszerű, mint ahogy mondják, úgy tesznek, mintha nekik sikerült volna valaha is beletörődni olyanba, amibe nem lehet. Szeretsz valakit, szerelmes vagy valakibe, tudod, hogy nem lehet az, amit szeretnél, tudod, hogy hiába szereted, mert Ő nem szeret, TUDOD, de mit teszel? Remélsz... Az ember nem képes beletörődni abba, hogy ha valaki, akit Ő szeret, nem szereti viszont, idegesíti a sok okosnak hitt tanács, mint: felejtsd el!

Vagy a "bíztatásnak" szánt vigasz: Majd jön más...
Neeeem, ez nem így megy... Hiszen kit érdekel a MAJD, ha ő MOST szerelmes, MOST van szüksége arra, akit MOST szeret... Mit számít a sok más, ha neki egy kell?
Mit ér a tanács, hogy felejtse el? Lehet ezt egyáltalán? Nem... Dehogy lehet! Felháborodsz, hogy mit képzel a sok okos, aki ilyeneket mond? Mit képzelnek? Hogy Te nem szereted igazán és el tudnád felejteni? Hova is gondolnak ők? Nem értik, úgy gondolod, nem értik... És így is van; aki ilyet mond, nem érti, hogy Te szerelmes vagy, nem holmi fellángolást érzel...

Ott pereg körülötted a film, egyre nagyobb a káosz benned, összekuszálódik a Múlt és a Jelen, eltévedsz, eltűnsz a saját gondolataid hatalmas zavarában, elnyelnek, jó mélyre húznak, a zaj a fejedben is egyre hangosabb, a felháborodás, a reménytelen tudata, az érzés, a fájdalom egyre hatalmasabb lesz, úgy érzed a külvilágban is nagy a káosz, pedig mindenki éli a saját életét a saját kis káoszaival, hiszen a Te káoszod is csak egy ebben a hatalmas világban, nem pedig az egyetlen...

Hirtelen csak kizökkensz, ott találod Magad még mindig a szobában ... A ház előtt... körül nézel és látsz egy-egy embert... És lassan rájössz, hogy a film nem körülötted pereg, hanem Benned... Ha az emberben lévő káosz kivetítődne a külvilágba, túl nagy zavar lenne, ehelyett csak csöndes, mosolygós arcokat látsz elmenni az utcán, pedig ki tudja? Talán bennük sokkal nagyobb vihar tombol mint Benned...
Hasonló történetek
5385
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3810
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
IronCat ·
Rouge: szerintem majd még lehet olvasni tőlem történeteket...:o) Most úgy vagyok, hogy fáj nagyon belül minden... De túlélem...mindent túlélek:o)) Elmúlik ....:o) remélem... :grinning:

Toxik: igen, most megyek át ezeken... sokkal rosszabbakon is... van amit nem tudok szavakba foglalni....talán pont azt ami a legjobban fáj... Köszönöm...jól esett amit írtál:o)))) :heart_eyes:

Adrienn.. ·
én most pont ilyen állapotban avgyok és nekem nagyon tetszett ez a történet .......köszsönöm hogy beírtad segített.........rájöttem hogy ezeket a dolgokat nem csak én gondolom így.köszönöm köszönöm... :grinning: :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: