Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Belépő az Édenbe 9-10. rész

Kilencedik fejezet

Adam a tükör előtt állt és roppant elégedett volt magával. Haját erősen kiszőkítette, olyan kontaktlencsét tett fel, ami barnára festette kék szemeit, bajuszt, és bozontos kese szakállat ragasztott. Pólót és farmer kezeslábast vett fel. Még Eva sem ismert volna rá. A londoni reptér vécéjében volt. Még egyszer átfésülte a haját, aztán ruganyos léptekkel kisétált a repülőtér épületéből. Fölszállt arra a buszra, ami Eva szüleinek a kerületébe vitt. Keresett egy autókereskedést, és vett egy furgont. Kihajtott a közeli erdőbe, és megállt egy teljesen eldugott bekötőúton. Táskájából festéket, és betűsablonokat vett elő. Egy órájába került, hogy a kocsi oldalára fesse azt, hogy " TELEFON TÁRSASÁG". Aztán egy barkácsbolthoz hajtott, és vett egy szerszámos táskát. A bőröndjéből magnót és adókészülékeket, poloskákat, vett elő. Eváék háza elé hajtott. Nem látta Eva kocsiját, így kiszállt és becsöngetett a házba. Róz a cseléd nyitott ajtót.
- Napot. Itthon vannak?
- Csak az asszonyom.
- Telefon Társaság. - bökött a kocsi felé - Vonal ellenőrzés.
- Jöjjön be!

Adam belépett a lány után az előszobába, és elkezdte tekergetni a nyakát.
- Hól vannak a készülékek?
- Egy a nappaliban, egy fönt a folyosón, és egy külön vonal a kisasszony szobájában.
- Az emelettel kezdem. - mondta és komótosan felment a lépcsőn. Először Eva szobájába ment be. Gyorsan szétszedte a telefont, és bele tette a poloskát. Az asszony ágya alá is került egy adó. Az ágy mellett állt a két doboz, amiben elküldte Eva favershami dolgait. A zsebéből előhúzott egy levelet, és azon gondolkodott, hogy bele csúsztassa-e az egyike, de aztán úgy döntött, hogy ezt csak személyesen intézhetik el. Ez volt a legfontosabb helyiség. A folyosói telefont is megbuherálta, majd a nappali következett. Ez rázós volt, mert nem tudta, hogy az anyósa ott van-e, de nem volt bent. Ott is elvégezte a dolgát, és távozott jó hangosan köszönve.

Beült a furgonba, és várt. Eva és a nővére egy óra múlva érkeztek meg. Láthatólag nyugodtabb volt a felesége, de nagyon szomorú. Beélesítette a rendszert, és a fülhallgatót a fejére tette. Az anyósa hangját hallotta:
- Mi történt drágám?
- Összevesztünk. - mondta Eva.
- És te elrohantál, mint kiskorodba is mindig, ha valaki bántott.
- Igen, és mire visszamentem, már nem volt otthon. - azt elfelejtette elmondani, hogy nem csak Adam nem volt otthon.
- Utánad küldte a holmidat. Nem mentél másnap vissza?
- De, de nem volt ott. Jaj anya én olyan, de olyan szerencsétlen vagyok!
- Ne sírj drágám. Majd megbékél, és visszajön. - mondta, és gyöngéden átölelte a zokogó lánya vállát. - Biztosan elrohant New Yorkba.
- Én is úgy gondolom. Azt hiszem, utána megyek anya. - emelte könnyben ázó szemeit az anyjára, és nem bírta, nem merte megmondani, hogy mi is történt valójában.

Adam elmorzsolt egy könnycseppet, aztán szégyenkezve átkapcsolt a felesége szobájába. Fontos volt tudnia, hogy mire készül az asszony.
- Jól nézz át mindent, hogy nem hagyott- e valami levelet, vagy üzenetet. - hallotta a sógornője hangját, és azon dühöngött, hogy nem hagyta ott a levelet. Eva ez alatt, sorban akasztgatta vissza a ruháit a szekrénybe, miután az összes zsebét kiforgatta, de csak zsebkendők és némi apró került elő. Aztán a másik láda került sorra. A könyvei és a lemezei, meg apróbb tárgyak voltak benne, meg a velencei repülőjegyek.
- Ez az! - kiáltott Mary. - Azt akarja, hogy utazzál Velencébe, és ott majd találkoztok.
- Majd oda is elmegyek, egy hét múlva, de előbb New Yorkba utazom.
- Megkérdezzem, hogy mikor indul gép oda?
- Igen. És rendelj jegyet! Velem jössz?
- Már vártam ezt a kérdést hugi! Hát persze, hogy nem hagylak magadra! Akkor előbb fel kell hívnom a férjemet, hogy lelépek pár napra, és menjen a kis manócskánkér az oviba.

A gép két óra múlva indult. Mary haza ment az utiholmiáér. Eva is gyorsan bepakolt. Ezalatt, Adam kikapcsolta a lehallgató rendszert, és azon gondolkozott, hogy hogyan kövesse a két nőt New Yorkba.

Tizedik fejezet

Szó szerint a hasára sütött a nap, amikor felébredt a szállodai szobában a férfi.
- Úristen! Elaludtam! De, mért nem ébresztettek fel? - elkapta a telefont, és leszólt a portára.
- Igen?! - válaszolt a recepciós az ordításra.
- Miért nem keltett fel, ahogy megbeszéltük? - süvöltötte Kyle Cooper.
- A két hölgy azt mondta, hogy ne zavarjam önt, mert valószínűleg nagyon fáradt, és, hogy megtalálja őket a vörös hölgy férjénél.
- Mikor mentek el?
- Egy órája. - Cooper dörmögött valamit, aztán lecsapta a kagylót. - Az idióta! - mondta fennhangon, aztán rohant a fürdőszobába. Gyors tisztálkodás után, az utiholmiaival lerombolt a halba.
- Melyik irányba mentek az unokahúgaim? - ripakodott rá a portásra.
- Miért, nem tudja, hogy hól lakik az unokahúga férje? - kérdezte a portás, gúnyosan. - Cooper feje a méregtől lilára változott. Legszívesebben átnyúlt volna a pulton és kicibálta, volna onnan ezt a pofátlan alkalmazottat, de uralkodott magán.

A pultra dobta a szállásért járó összeget, és kisietett az ajtón. Beült a kocsijába, és London felé vette az irányt. Pont akkor ért a ház elé, amikor Eva és Mary beszálltak a kocsiba. Édesanyjuk még odalépett hozzájuk.
- Biztos, hogy nem várjátok meg apátokat?
- Igen. Akkor lekésném ezt a járatot.
- Ha Adam jelentkezne, mit mondjak neki?
- Azt, hogy jöjjön utánam. - mosolygott az asszony, nem mondhatta el anyjának, hogy Adam valószínűleg nem fog itt jelentkezni. Integettek még egyet, aztán Mary beindította a motort. Elindultak a reptér felé, nyomukban a férfival. Az rögtön látta, hogy merre vették az útirányt. Úgy gondolta, hogy a csapda bezárult. Biztos volt benne, hogy Adam is ott lesz, ahová a két nő tart. Azon gondolkodott, hogy hogyan kövesse úgy a két asszonyt, hogy ne vegyék észtre. Eva már ismerte. Biztos, hogy abban az átkozott útszéli vendéglőben jegyezte meg az arcát.

Okos asszony, mert egyből kombinált, és milyen ügyesen rázta le a szállodában. Ha ugyanazzal a géppel utazik, nagyon el kéne maszkíroznia magát, és még így sem kizárt, hogy az asszony éles szeme kiszúrja. Meg kell tudnia, hogy hová is megy pontosan, és a következő járattal utána menni. Megvárta, hogy a két nő átvegye a menetjegyét, aztán odament a jegyárusító pulthoz.
- Jó napot kisasszony. - vette fel a legkedvesebb vigyorát.
- Jó napot. - mosolygott nem kevésbé kedvesen a kisasszony.
- Meg mondaná, hogy hová repül az a két hölgy, akik most ment el?
- Hát nem nagyon adhatnék felvilágosítást. - Cooper felmérte, a helyzetet, hogy mit mondjon, aztán kirukkolt a farbával.
- Azaz igazság, hogy az idősebb hölgy a volt nejem, és még csak véletlenül sem szeretnék egy járaton utazni vele. - mondta, és olyan ártatlan képet vágott, amilyet csak tudott. A kisasszony egy darabig méregette, aztán úgy döntött, hogy igazat mondott a kedves utas, és megmondta:
- PANAM, 415-ös járat, New York.
- Na látja, hogy milyen jó, hogy megkérdeztem, én is oda akarok menni.

- A következő járat egy negyed óra múlva indul, de azaz AIRLEIN -é.
- Nekem az is jó, nem vagyok olyan puccos, mint a nejem. Ha jól értem, még előbb is érnék oda, mint a nejem.
- Igen. Sok ember azért nem szereti ezt a járatot, mert messze áll meg a kijárattól. Viszont ha valaki siet, megéri az itteni kis séta. Magának számít, hogy mikor ér oda? - kíváncsiskodott a hölgy. Cooper huncut képet vágott és bizalmasan közelebb hajolt a kíváncsi fülecskékhez.
- Hát, ha ötezer dollár számít?
- Dohányzót, vagy nem dohányzót óhajt? - kérdezte elégedetten a kisasszony.

A gép tényleg a reptér légvégében állt meg, de a mozgójárda elvitte a kijáratig. Innen még egy kétszáz métert kellett gyalogolnia. A gépen alig voltak, így teljesen kényelmesen tudott elhelyezkedni. A stewardessnek adott egy szál piros rózsát, amit még a reptéri virágosnál vett. A jegyeladó is kapott belőle, mert Cooper úgy gondolta, hogy nem árt ápolni a kapcsolatokat. A nem várt kedvesség, amit a légykisasszonnyal kapcsolatban alkalmazott, is meghozta a maga gyümölcsét. Elhalmozták étellel, itallal, és kedves mosolyokkal. Megkérdezték, hogy milyen filmet óhajt megtekinteni a hosszú út alatt, és most végre kielégíthette vágyát a western filmekkel kapcsolatban. Éjfélre értek New Yorkba. Cooper gyorsan elköszönt a repülő személyzetétől, és rohant kocsit bérelni. Már a kijárattal szemben parkolt, mikor a két testvér kijött a repülőtérről. Taxit béreltek és elindultak Adam New Yorki lakása felé, nyomukban Cooperrel, és Adammal. Adam együtt utazott a másik férfival, bár az nem ismerte fel a szőke parókában, bajusszal és szakállal, pedig ő is akkor bérelt kocsit, amikor a másik. Lassan hömpölyögtek át New York utcáin a sosem szűnő forgalomban.

New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba. Legrosszabb esetben az egyik közeli sikátorba mentek, ahol vagy megtörtént az aktus, vagy kimarkecolták a klienst, és az, jobb esetben, a korházban, rosszabb esetben, a hullaházban végezte a kis kalandot. Adam lekanyarodott otthagyva a kis konvojt, mert tudott egy rövidebb utat a lakásáig. Így talán lesz ideje egy - két poloskát elhelyezni a nappaliban. Behajtott a Centrál parkba, aztán két gyors kanyar és már a húsz emeletes ház kapujában is volt. A portás kedvesen köszönt neki. Adam adott neki egy, húszast, hogy ne szóljon a feleségének, hogy otthon van, és egy másikat, hogy Coopert ne engedje fel. A portás gratulált a házasságához, és elégedetten zsebre dugta a pénzt.

Adam beszállt a liftbe és felment a huszadikra. Bement a lakásba, és gyorsan a nappali asztala alá, és a szekrényre tett egy- egy mikrofont, aztán kiment a tetőteraszra. Gyönyörű kis kertféleség lett itt kialakítva faládákba ültetett tujákkal, virágokkal és egy picike halastóval, amiben pár aranyhalacska úszkált. A terasz végében állt egy kis kamra, ahol a napágyat, meg a grillsütőt tartották. Ide ment be Adam. Gyorsan megnézte az egyik sarokba állított kis hűtő tartalmát. Tele volt sörrel, pezsgővel, meg ásványvízzel. Visszament a lakásba, és kihozott magával egy pár előrecsomagolt szendvicset. Éppen, hogy betette maga után az ajtót, megérkeztek Eváék. Gyorsan bevette magát a kamrába, és hálát adott az építésznek, hogy nem tervezett rá ablakot, mert így égethette a villanyt. Kiválasztotta a legkényelmesebb kempingágyat, és lefeküdt rá. A magnót bekapcsolta, és maga mellé tette egy kisasztalkára.
- Na, kezdődhet a műsor! - mondta, és beleharapott egy szendvicsbe.
Folytatások
3954
- Hol kezdjük az új életet?
- Az anyádnál, vagy New Yorkban, vagy Washingtonban. Ahol akarod. Nyugállományozott állami tisztviselő vagyok. A svájci bankszámlánkból vidáman megélünk életünk végéig. A nyarakat biztosan itt ebben a villában töltjük majd.
- Ez a tied? - kérdezte csodálkozva Eva.
- Nem az enyém, hanem a tied. Még nászajándékba vettem neked. Sajnos a küszöbön nem tudlak átvinni tekintve arra, hogy törött a karom és ketten vagytok. Kiszálltak a kocsiból és boldogan...
4540
Eva felült és gyöngéden szájon csókolta a férfit. Az egy pillanatra meghökkent, aztán felszínre törtek az érzései. Magához ölelte az asszonyt és forrón megcsókolta. A haját simogatta. Evának először lelkiismeret furdalása volt, de aztán úgy gondolta, hogy úgy kell Adamnak, ezt megérdemli, hisz ismét eltűnt a szeme elől. Ali Hasszán most hanyatt fektette és gyöngéden felemelte a hosszú leplet, amiben most is volt. Elkezdte a mellét simogatni, majd a keze lejjebb csúszott...
3545
Közben Muszuf megbeszélte a pilótával, hogy ő átmegy a másik faluba és megnézi, hogy mi a helyzet ezzel az Ali Hasszánnal. Majd mobiltelefonon tartják a kapcsolatot. Aztán mikor megjött a kocsi elbúcsúzott illően az öregtől, beült a kocsiba és elhajtott...
3543
Már mindenkinek elege volt az egészből. Üldözni egy olyan csoportot, akik semmit sem csináltak. Tudták, hogy a két amerikait milyen körülmények között ítélték el. Aztán meg ez az akció elvonta őket a rendes munkájuktól...
3840
Reggel kiosztotta a térképeket a négy heikopteren elhelyezkedő embernek. Az ötödik gépre Abu Sahem saját maga ült fel, és egy embert pedig otthagytak a rádió mellett. A mentőautót elérve sugáralakban indultak el. Négy teherautó és egy személykocsi után indították el az akciócsoportokat, de hiába. Már tíz óra is elmúlt, amikor észrevették a táborhely maradványait...
Előző részek
4468
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
4694
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
4603
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
6103
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
Hasonló történetek
4227
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
5977
- Van egy haverom, aki filmeket csinál. Rólad is készíthetnénk egy demót és elküldhetnénk pár filmes cégnek. Mit szólsz hozzá? Susan boldogan és naivan belement, nem is sejtve mi vár rá.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Hedon ·
Az első és legfontosabb, hogy a HOL-t NEM HÓL-nak írják! :frowning: Amúgy meg, sok a durva helyesírási hiba, legszembetűnőbb, hogy az írónak nagy gondjai vannak a szavak egybe- vagy különírásával.
Az ilyesmi erősteljesen lehúzza az írás minőségét a szememben. :confused:

A történet, e két fejezetben is laposan csordogál, semmit sem találtam benne, ami miatt érdemes lett volna elolvasnom. :sleeping:

Az megint érdekes, hogy azonnal kapott valakitől egy 10-es szavazatot! Kedves ismeretlen, nagyon érdekelne, hogy miért? :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: